"Trybuna" nie przeżyła bez Ludu.

Data: 2009-12-07 09:56:27
Autor: cirrus
"Trybuna" nie przeżyła bez Ludu.
# Z rynku zniknęło ogólnopolskie pismo lewicy - "Trybuna" - informuje Pressserwis. Wydawca ma nadzieję, że pismo wróci na początku lutego.
Czytelnicy "Trybuny" nie mają swojego dziennika od soboty. - Zarząd zawiesił wydawanie "Trybuny" z przyczyn ekonomicznych - mówi Presserwisowi prezes Ad Novum Arkadiusz Ostrowski - Prowadzimy jednak rozmowy z potencjalnymi inwestorami i mamy nadzieję, że 1 lutego wznowimy wydawanie "Trybuny" - dodaje w rozmowie z Presserwisem Ostrowski. Według niego, średni nakład "Trybuny" wynosił w listopadzie ok. 50 tys. egz. Dziennik miał obecnie ok. 1 tys. prenumeratorów
Pracownicy "Trybuny" do czasu wznowienia wydawania dziennika mają wykorzystać urlopy wypoczynkowe. W redakcji i administracji gazety zatrudnionych jest ok. 30 osób. W internetowym serwisie "Trybuny" w sobotę ukazały się jeszcze nowe artykuły. - To dlatego, że decyzja o zawieszeniu gazety zapadła w ostatniej chwili. Serwis internetowy też zostanie wstrzymany ze względu na koszty - wyjaśnia Arkadiusz Ostrowski. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxntl

--
stevep

Data: 2009-12-07 10:02:11
Autor: Jadrys
cirrus pisze:
[...]

Nie płacz Stefan.. Wróci, i to już nie długo. I to pod starą nazwą - "Trybuna Ludu"..

Data: 2009-12-07 16:44:15
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfigak$2c0$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Czekaj tatka latka.

--
stevep

Data: 2009-12-07 20:11:29
Autor: Jadrys
cirrus pisze:

Nie płacz Stefan.. Wróci, i to już nie długo. I to pod starą nazwą - "Trybuna Ludu"..

Czekaj tatka latka.

Już niedługo. Przepędzimy te zakały ludzkiego gatunku (kapitalistów) z Polski i zrobimy z "Trybuny" gazetę z prawdziwego zdarzenia. Będzie to gazeta dla ludu, - bez słowa kłamstwa.

Data: 2009-12-07 20:17:07
Autor: raff
Jadrys pisze:
cirrus pisze:

[...]

Czyli to bedzie "Prawda".

R.

Data: 2009-12-07 23:41:07
Autor: Jadrys
raff pisze:
Jadrys pisze:
cirrus pisze:

[...]

I to nie tylko z nazwy.

Data: 2009-12-07 20:31:48
Autor: Prawusek

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hfjk1g$bui$1news.onet.pl...
cirrus pisze:

> Czekaj tatka latka.

Już niedługo. Przepędzimy te zakały ludzkiego gatunku (kapitalistów) z
Polski i zrobimy z "Trybuny" gazetę z prawdziwego zdarzenia. Będzie to
gazeta dla ludu, - bez słowa kłamstwa.

Jewrejskie mieczty...

Data: 2009-12-08 11:55:31
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfjk1g$bui$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Ruszysz z posad bryłę swiata? ;)

--
stevep

Data: 2009-12-08 19:49:28
Autor: Jadrys

cirrus pisze:

[...]

Daj mi punkt oparcia w ludzie pracującym, to zrobię to..

Data: 2009-12-09 08:52:28
Autor: cirrus
cirrus pisze:
[...]

Daj mi władzę, a ja cię urządzę?

--
stevep

Data: 2009-12-09 21:08:05
Autor: Jadrys

cirrus pisze:

[...]

Nie mi. Ja się nie nadaję do rządzenia. Ludzie pokroju p. Piotra Ikonowicza powinni rządzić..

Data: 2009-12-09 21:28:04
Autor: matador
Jadrys pisze:

Ludzie pokroju p. Piotra Ikonowicza powinni rządzić..

O Boże ...

matador.

Data: 2009-12-10 16:40:13
Autor: cirrus
cirrus pisze:
[...]

Niech wygra wybory to będzie rządził.

--
stevep

Data: 2009-12-10 18:58:01
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 16:40, cirrus pisze:

Nie mi. Ja się nie nadaję do rządzenia. Ludzie pokroju p. Piotra
Ikonowicza powinni rządzić..

Niech wygra wybory to będzie rządził.

A bo to klika "okrągłostołowa" dopuści do koryta kogoś porządnego?

Data: 2009-12-11 11:43:35
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrcrk$17u$1news.onet.pl...
[...]

A kto to jest klika okrągłostołowa?

--
stevep

Data: 2009-12-11 19:48:55
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 11:43, cirrus pisze:
[...]

Dzisiejsza "elita" polityczna kraju.

Data: 2009-12-12 10:08:27
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfu46s$bh5$2news.onet.pl...
[...]

Nawet ci co podczas okrągłego stołu byli przedszkolakami?

--
stevep

Data: 2009-12-14 21:18:12
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 10:08, cirrus pisze:

.

A bo to klika "okrągłostołowa" dopuści do koryta kogoś porządnego?

A kto to jest klika okrągłostołowa?

Dzisiejsza "elita" polityczna kraju.

Nawet ci co podczas okrągłego stołu byli przedszkolakami?

Oczywiście - młodzi zostali po znajomosci wciągnięci w "tryby" tej okrągłostołowej machiny.

Data: 2009-12-07 10:13:36
Autor: raff
cirrus pisze:
[...]

Sztandar wyprowadzic !

Zakopac gleboko, przebic osinowym kolkiem, zeby to juz nie powstalo.

R.

"Trybuna" nie przeżyła bez Ludu.