Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   TrybunaĹ‚ zakwestionowaĹ‚ konstytucyjnoĹ› ć dziaĹ‚aĹ„ PO

Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO

Data: 2015-12-04 21:07:25
Autor: u2
Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO
http://wpolityce.pl/polityka/274067-janusz-wojciechowski-trybunal-zakwestionowal-konstytucyjnosc-dzialan-po-i-to-platforma-powinna-sie-obecnie-tlumaczyc-nasz-wywiad


Janusz Wojciechowski: Trybunał zakwestionował konstytucyjność działań PO. I to Platforma powinna się obecnie tłumaczyć. NASZ WYWIAD

opublikowano: 5 godzin temu · aktualizacja: 5 godzin temu
Fot. wPolityce.pl/Ansa
Fot. wPolityce.pl/Ansa

wPolityce.pl: W tekście na naszym portalu napisał Pan: „Trybunał Konstytucyjny w niczym nie podważył wczorajszego wyboru nowych sędziów”. Trudno jednak nie spytać, czy orzeczenie TK nie podważa legalności działań PiS-u wobec TK…

Janusz Wojciechowski Nie, nie zgadzam się. Indywidualne uchwały Sejmu dotyczące wyboru nie podlegają ocenie ich legalności przed TK. Pisze o tym wprost sam Trybunał na swojej stronie internetowej. Słusznie definiuje, jakie przepisy są oceniane przez TK. Są to przepisy abstrakcyjne i ogólne, czyli te, które tworzą system prawa. Decyzja o powołaniu sędziego TK, powołaniu prezesa NIK, czy szefa innego urzędu - te uchwały nie podlegają kontroli legalności w Trybunale. Tak samo jest w tej sytuacji.

Ale wydźwięk orzeczenia jednak sugeruje, że PiS nie miał prawa wybrać pięciu sędziów ponownie, bowiem wybór trzech był legalny.

Można się zżymać, można protestować, można mówić, że ta czy inna uchwała się komuś nie podoba. Jednak Trybunał nie ma prawa kontestować uchwał Sejmu dotyczących wyborów pięciu sędziów.

Panie pośle, jeśli ustawa czerwcowa okazuje się konstytucyjna w zakresie, który pozwala na wybór 3 sędziów, to znaczy, że Sejm wybierając ponownie 5 działał wadliwie.

Trybunał nie dotknął bardzo ważnej kwestii w tej sprawie. Przy poprzednim wyborze sędziów złamany został regulamin Sejmu. On był sprzeczny z ustawą, zaś sam regulamin ma moc ustawy. Procedowano wtedy niezgodnie z regulaminem Sejmu. Sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana niż się ją przedstawia. Problemy konstytucyjne to nie wszystko w tej sprawie. Obecnie mamy sytuację, w której TK zakwestionował konstytucyjność działań PO. I to Platforma powinna się obecnie tłumaczyć z tego, co zrobiła w czerwcu.

To brzmi jak obarczanie winą oponentów politycznych, jak zrzucanie winy na innych…

Ależ to Platforma spowodowała obecną sytuację. Wszelkie inne komentarze czy oceny są nieuprawnione. Dziś nie ma podstaw do kwestionowania uchwał Sejmu, które powołały pięciu nowych sędziów.



Jeśli jednak TK uznał, że zapisy dotyczące wyboru trzech sędziów są konstytucyjne, prezydent Duda powinien zdaje się przyjąć ich ślubowanie? Ich powołanie było zgodne z konstytucją.

Nie, prezydent nie może tego zrobić. Zaprzysiągłby obecnie sędziów TK w nadmiarze. Absolutnie nie może tego zrobić. Prezydent powinien konsekwentnie uznać legalność uchwały Sejmu, tej grudniowej. To powinno zamknąć sprawę. Nie ma innego wyjścia obecnie.

PiS chce zawłaszczyć Trybunał? Po co?

Nie zapędzajmy się. Przypomnę, że w Trybunale w dalszym ciągu będzie 9 sędziów z wyboru dokonanego przez większość PO-PSL i tylko sześciu innych sędziów. Nadal widać nierównowagę w Trybunale, więc nie mówmy o żadnym zawłaszczaniu. Dominacja sędziów wybranych głosami PO-PSL będzie widoczna jeszcze długo. Te proporcje zaczną się trochę zmieniać w 2017 roku, ale wciąż kandydaci wybrani przez poprzednią większość będą dominować.

Jednak czy prezydent nie powinien zaprzysiąc trzech sędziów?

Nie, prezydent nie powinien przyjąć ich ślubowania. Całą sytuację stworzyła zachłanność Platformy. Gdyby Platforma wybrała w poprzedniej kadencji trzech sędziów, czyli gdyby działa zgodnie z prawem, to prezydent zaprzysiągłby tych sędziów. Jednak PO wybrała pięciu sędziów, co okazuje się częściowo niezgodne z prawem. Wobec tego prezydent słusznie nie zaprzysiągł żadnego. Cała odpowiedzialność polityczna i prawna spada na Platformę Obywatelską. PO nie powinna tej sytuacji wytworzyć. Kryzys konstytucyjny spowodowała Platforma swoją zachłannością. Widać było w jej działaniu złą wolę, chęć zawłaszczenia TK. Platforma chciała, by Trybunał wspierał opozycję w blokowaniu reform.

Rozmawiał Stanisław Żaryn



--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 06:58:59
Autor: Mark Woydak
Trybunał zakwestionował konstytucyjność działań PO
WON  !!!



palant "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5661f27c$0$700$65785112news.neostrada.pl...
http://wpolityce.pl/polityka/274067-janusz-wojciechowski-trybunal-zakwestionowal-konstytucyjnosc-dzialan-po-i-to-platforma-powinna-sie-obecnie-tlumaczyc-nasz-wywiad


Janusz Wojciechowski: Trybunał zakwestionował konstytucyjność działań PO. I to Platforma powinna się obecnie tłumaczyć. NASZ WYWIAD

opublikowano: 5 godzin temu · aktualizacja: 5 godzin temu
Fot. wPolityce.pl/Ansa
Fot. wPolityce.pl/Ansa

wPolityce.pl: W tekście na naszym portalu napisał Pan: „Trybunał Konstytucyjny w niczym nie podważył wczorajszego wyboru nowych sędziów”. Trudno jednak nie spytać, czy orzeczenie TK nie podważa legalności działań PiS-u wobec TK…

Janusz Wojciechowski Nie, nie zgadzam się. Indywidualne uchwały Sejmu dotyczące wyboru nie podlegają ocenie ich legalności przed TK. Pisze o tym wprost sam Trybunał na swojej stronie internetowej. Słusznie definiuje, jakie przepisy są oceniane przez TK. Są to przepisy abstrakcyjne i ogólne, czyli te, które tworzą system prawa. Decyzja o powołaniu sędziego TK, powołaniu prezesa NIK, czy szefa innego urzędu - te uchwały nie podlegają kontroli legalności w Trybunale. Tak samo jest w tej sytuacji.

Ale wydźwięk orzeczenia jednak sugeruje, że PiS nie miał prawa wybrać pięciu sędziów ponownie, bowiem wybór trzech był legalny.

Można się zżymać, można protestować, można mówić, że ta czy inna uchwała się komuś nie podoba. Jednak Trybunał nie ma prawa kontestować uchwał Sejmu dotyczących wyborów pięciu sędziów.

Panie pośle, jeśli ustawa czerwcowa okazuje się konstytucyjna w zakresie, który pozwala na wybór 3 sędziów, to znaczy, że Sejm wybierając ponownie 5 działał wadliwie.

Trybunał nie dotknął bardzo ważnej kwestii w tej sprawie. Przy poprzednim wyborze sędziów złamany został regulamin Sejmu. On był sprzeczny z ustawą, zaś sam regulamin ma moc ustawy. Procedowano wtedy niezgodnie z regulaminem Sejmu. Sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana niż się ją przedstawia. Problemy konstytucyjne to nie wszystko w tej sprawie. Obecnie mamy sytuację, w której TK zakwestionował konstytucyjność działań PO. I to Platforma powinna się obecnie tłumaczyć z tego, co zrobiła w czerwcu.

To brzmi jak obarczanie winą oponentów politycznych, jak zrzucanie winy na innych…

Ależ to Platforma spowodowała obecną sytuację. Wszelkie inne komentarze czy oceny są nieuprawnione. Dziś nie ma podstaw do kwestionowania uchwał Sejmu, które powołały pięciu nowych sędziów.



Jeśli jednak TK uznał, że zapisy dotyczące wyboru trzech sędziów są konstytucyjne, prezydent Duda powinien zdaje się przyjąć ich ślubowanie? Ich powołanie było zgodne z konstytucją.

Nie, prezydent nie może tego zrobić. Zaprzysiągłby obecnie sędziów TK w nadmiarze. Absolutnie nie może tego zrobić. Prezydent powinien konsekwentnie uznać legalność uchwały Sejmu, tej grudniowej. To powinno zamknąć sprawę. Nie ma innego wyjścia obecnie.

PiS chce zawłaszczyć Trybunał? Po co?

Nie zapędzajmy się. Przypomnę, że w Trybunale w dalszym ciągu będzie 9 sędziów z wyboru dokonanego przez większość PO-PSL i tylko sześciu innych sędziów. Nadal widać nierównowagę w Trybunale, więc nie mówmy o żadnym zawłaszczaniu. Dominacja sędziów wybranych głosami PO-PSL będzie widoczna jeszcze długo. Te proporcje zaczną się trochę zmieniać w 2017 roku, ale wciąż kandydaci wybrani przez poprzednią większość będą dominować.

Jednak czy prezydent nie powinien zaprzysiąc trzech sędziów?

Nie, prezydent nie powinien przyjąć ich ślubowania. Całą sytuację stworzyła zachłanność Platformy. Gdyby Platforma wybrała w poprzedniej kadencji trzech sędziów, czyli gdyby działa zgodnie z prawem, to prezydent zaprzysiągłby tych sędziów. Jednak PO wybrała pięciu sędziów, co okazuje się częściowo niezgodne z prawem. Wobec tego prezydent słusznie nie zaprzysiągł żadnego. Cała odpowiedzialność polityczna i prawna spada na Platformę Obywatelską. PO nie powinna tej sytuacji wytworzyć. Kryzys konstytucyjny spowodowała Platforma swoją zachłannością. Widać było w jej działaniu złą wolę, chęć zawłaszczenia TK. Platforma chciała, by Trybunał wspierał opozycję w blokowaniu reform.

Rozmawiał Stanisław Żaryn



-- General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 11:00:41
Autor: Budzik
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Je¶li jednak TK uznał, że zapisy dotycz±ce wyboru trzech sędziów s± konstytucyjne, prezydent Duda powinien zdaje się przyj±ć ich ¶lubowanie? Ich powołanie było zgodne z konstytucj±.

Nie, prezydent nie może tego zrobić. Zaprzysi±głby obecnie sędziów TK w nadmiarze. Absolutnie nie może tego zrobić. Prezydent powinien konsekwentnie uznać legalno¶ć uchwały Sejmu, tej grudniowej. To powinno zamkn±ć sprawę. Nie ma innego wyj¶cia obecnie.

Logika z ksiezyca :)

Data: 2015-12-06 12:04:12
Autor: u2
Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO
W dniu 2015-12-06 o 12:00, Bucek pisze:
Nie, prezydent nie może tego zrobić. Zaprzysi±głby obecnie sędziów TK w
nadmiarze. Absolutnie nie może tego zrobić. Prezydent powinien
konsekwentnie uznać legalno¶ć uchwały Sejmu, tej grudniowej. To powinno
zamkn±ć sprawę. Nie ma innego wyj¶cia obecnie.
Logika z ksiezyca

TK uznał ustawe, która posługiwala sie PO-PSL za niekonstytucyjna, ale bucus wie lepiej od TK:))))


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 12:00:31
Autor: Budzik
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Nie, prezydent nie może tego zrobić. Zaprzysi±głby obecnie sędziów TK w
nadmiarze. Absolutnie nie może tego zrobić. Prezydent powinien
konsekwentnie uznać legalno¶ć uchwały Sejmu, tej grudniowej. To powinno
zamkn±ć sprawę. Nie ma innego wyj¶cia obecnie.
Logika z ksiezyca

TK uznał ustawe, która posługiwala sie PO-PSL za niekonstytucyjna, ale bucus wie lepiej od TK:))))

Bzdura.
Nie przypisuj mi podważania werdyktu TK - pomyliło ci się, kto to robi...

TK uznała, ze jeden zapis tej ustawy jest niezgodny z konstytucj±.
I nikt z tym nie dyskutuje poza PISem.
Skutek jest taki, ze 3 sedziów jest ok, wybór 2 jest nieważny.

A Pis twierdzi, ze 5 jest nieważnych. Nie wiadomo dlaczego.

Data: 2015-12-06 13:03:42
Autor: u2
Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO
W dniu 2015-12-06 o 13:00, Bucek pisze:
TK uznał ustawe, która posługiwala sie PO-PSL za niekonstytucyjna, ale
bucus wie lepiej od TK:))))

TK uznała, ze jeden zapis tej ustawy jest niezgodny z konstytucj±.


taaa bucus, TK uznala zapisy ustawy za niekonstytucyjne, w dodatku te ustawe napisali sedziowie TK na zamowienie PO:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 13:00:40
Autor: Budzik
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

TK uznał ustawe, która posługiwala sie PO-PSL za niekonstytucyjna, ale
bucus wie lepiej od TK:))))

TK uznała, ze jeden zapis tej ustawy jest niezgodny z konstytucj±.


taaa bucus, TK uznala zapisy ustawy za niekonstytucyjne, w dodatku te ustawe napisali sedziowie TK na zamowienie PO:)))))))))

Znowu pleciesz bzdury.
Sedziowie TK uczestniczyli w pracach nad ta ustawa - zgoda.
Prace toczyły się u prezydenta bo był to projekt prezydencki.
Nie widze w tym zreszta nic złego - kto miałby podpowiadać w pracach nad ustawa o TK - tapicerzy?

Natomiast ustawa od prezydenta wyszła bez tego niekonstytucyjnego zapisu - on został dopiero dodany w toku prac sejmowych.

Naprawde o tym nie wiesz? Celowo kłamiesz, czy to tylko brak wiedzy?

Data: 2015-12-06 15:24:09
Autor: u2
Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO
W dniu 2015-12-06 o 14:00, Bucek pisze:
Sedziowie TK uczestniczyli w pracach nad ta ustawa - zgoda.
Prace toczyły się u prezydenta bo był to projekt prezydencki.
Nie widze w tym zreszta nic złego - kto miałby podpowiadać w pracach nad
ustawa o TK - tapicerzy?

taaa bucus, wg ciebie nic w tym zdroznego, ze sedziowie pisza ustawe o trybunale w ktorym zasiadaja:)))))


w dodatku niekonstytucyjny zapis zostal dodany przez PO-PSL i bucus nadal nie widzi w tym nic zdroznego:)))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 15:03:52
Autor: Budzik
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Sedziowie TK uczestniczyli w pracach nad ta ustawa - zgoda.
Prace toczyły się u prezydenta bo był to projekt prezydencki.
Nie widze w tym zreszta nic złego - kto miałby podpowiadać w pracach nad
ustawa o TK - tapicerzy?

taaa bucus, wg ciebie nic w tym zdroznego, ze sedziowie pisza ustawe o trybunale w ktorym zasiadaja:)))))

Pytam - kto miałby *podpowiadac, konsultowac* ustawe w sprawie TK?
RzeĽnicy? Energetycy? A moze matki 6-latków?
Nie ma w tym nic dziwnego, ze sedziowie (byli czy obecni) maja duza wiedze w tym temacie i moga miec swoje postulaty, to i tak do parlamentu nalezy akceptacja badz nie efektów ich pracy.

w dodatku niekonstytucyjny zapis zostal dodany przez PO-PSL i bucus nadal nie widzi w tym nic zdroznego:)))))))))))))))))))

Imputujesz cos czego nie powiedziałem.
PO-PSL wybrali dwóch sedziów niezgodnie z konstytucj±, TK to potwierdził, PO dostała po łapkach i w tym aspekcie nie ma tematu.

Ale to ze 2 zostało wybranych Ľle, nie przeczy temu ze 3 zostało wybranych dobrze.

Tak na marginesie - smieszy mnie ten lament nad "złamaniem konstytucji" - tak jakby to była pierwsza ustawa zakwestionowana przez TK.
A przeciez tak nie jest - własnie do tego został powołany TK.
Problem zaczyna sie jak politykierzy zaczynaja mówić, ze werdykt TK to jakas opinia - to juz smierdzi łamaniem konstytucji na kilometr.

Data: 2015-12-06 16:14:26
Autor: u2
Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO
W dniu 2015-12-06 o 16:03, Bucek pisze:
Tak na marginesie - smieszy mnie ten lament nad "złamaniem konstytucji"


taaa bucu¶, konstytucja została złamana przez konstytucjonalistów i bucu¶ nie lamentuje, uważa to za "normę":)))

bucu¶  z uporem maniaka powtarza, że trzech sędziów zostało wybranych zgodnie z konstytucję, ale zapomina, że nie mog± być sędziami TK dopóki prezydent nie odbierze od nich ¶lubowania, a takiego ¶lubowania nie złoża w tej kadencji Sejmu i prawdopodobnie póĽniej również nie złoż±:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 16:55:24
Autor: Mark Woydak
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
WON !!!


buc nad buce "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:566450d0$0$688$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-12-06 o 16:03, Bucek pisze:
Tak na marginesie - smieszy mnie ten lament nad "złamaniem konstytucji"


taaa bucu¶, konstytucja została złamana przez konstytucjonalistów i bucu¶ nie lamentuje, uważa to za "normę":)))

bucu¶  z uporem maniaka powtarza, że trzech sędziów zostało wybranych zgodnie z konstytucję, ale zapomina, że nie mog± być sędziami TK dopóki prezydent nie odbierze od nich ¶lubowania, a takiego ¶lubowania nie złoża w tej kadencji Sejmu i prawdopodobnie póĽniej również nie złoż±:))))))))

-- General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 19:00:29
Autor: Budzik
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Tak na marginesie - smieszy mnie ten lament nad "złamaniem konstytucji"

taaa bucu¶, konstytucja została złamana przez konstytucjonalistów i bucu¶ nie lamentuje, uważa to za "normę":)))

Znowu pleciesz bzdury. Ale ponieważ smiejesz sie z własnych argumentów, uznam to za kpine z Twojej osoby i nie bede powtarzał argumentacji, dlaczego nie masz racji.
Sam wiesz to najlepiej.

bucu¶  z uporem maniaka powtarza, że trzech sędziów zostało wybranych zgodnie z konstytucję, ale zapomina, że nie mog± być sędziami TK dopóki prezydent nie odbierze od nich ¶lubowania, a takiego ¶lubowania nie złoża w tej kadencji Sejmu i prawdopodobnie póĽniej również nie złoż±:))))))))

Znow pokazujesz ze czytać nie potrafisz, chamie.
TK powiedział jasno - oni sa sedziami.
TK powiedział jasno - prezydent powinien niezwłocznie przyj±c slubowanie, zwłaszcza teraz jak juz wiadomo, ze zostali wybrani prawidłowo.
Oczywi¶cie pewnej czesci spoleczenstwa PiS jest w stanie wmówic, ze niezwłocznie to znaczy np. rok, dwa. Juz słyszałem takie pinie ze niezwłocznie dla kazdego znaczy co¶ innego... Ale za takich naiwniaków to ja nie odpowiadam.

Oni juz uwierzyli, ze 250zł na dziecko oznacza 500 na dziecko. Cóż... :)

Data: 2015-12-06 20:53:36
Autor: u2
Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO
W dniu 2015-12-06 o 20:00, Bucek pisze:
TK powiedział jasno - prezydent powinien niezwłocznie przyj±c slubowanie

to nie nalezy do kompetencji TK, aby cokolwiek wymuszac na prezydencie, czy na Sejmie.

TK jest sedzia we wlasnej sprawie i odnosi sie juz do niebylych aktow prawych, ktorych jest nota bene autorem razem z PO-PSL.

Duda slubowania kandydatow PO nia odebral i mianowania kandydatow PO na sedziow nie ma, sa za to mianowania i przyjecie slubowan od kandydatow peace, zreszta juz im Rzeplinski wyznaczyl pokoje sluzbowe:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 20:35:06
Autor: Budzik
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

TK powiedział jasno - prezydent powinien niezwłocznie przyj±c slubowanie

to nie nalezy do kompetencji TK, aby cokolwiek wymuszac na prezydencie, czy na Sejmie.

To nie trybunał wymusza tylko konstytucja.

TK jest sedzia we wlasnej sprawie i odnosi sie juz do niebylych aktow prawych, ktorych jest nota bene autorem razem z PO-PSL.

O... sms partyjny doszedł.
Smiesznie...
Pisałem ci juz ze w przypadku omawianych artykułów sedziowie nie sa autorami - te punkty zostały dopisane dopiero w sejmie.
Ale poniewaz znów powtarzasz te bzdure - dochodze do wniosku ze jestes zwykłym kłamc±. Szkoda - miałem cie za niedouczonego, slepego głupka wiejskiego.
 
Duda slubowania kandydatow PO nia odebral i mianowania kandydatow PO na sedziow nie ma, sa za to mianowania i przyjecie slubowan od kandydatow peace, zreszta juz im Rzeplinski wyznaczyl pokoje sluzbowe:)

Znów jestes madrzejszy od TK... Cóż...

Data: 2015-12-06 21:46:54
Autor: u2
Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO
W dniu 2015-12-06 o 21:35, Bucek pisze:
Pisałem ci juz ze w przypadku omawianych artykułów sedziowie nie sa
autorami - te punkty zostały dopisane dopiero w sejmie.

bzdura bucus, projekt ustawy byl autorstwa sedziow TK, poprawki robilo PO-PSL, tak, aby mozliwy byl zamach stanu, a ustawke zglosil wasz br±k:)
--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 23:00:49
Autor: Budzik
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Pisałem ci juz ze w przypadku omawianych artykułów sedziowie nie sa
autorami - te punkty zostały dopisane dopiero w sejmie.

bzdura bucus, projekt ustawy byl autorstwa sedziow TK, poprawki robilo PO-PSL, tak, aby mozliwy byl zamach stanu, a ustawke zglosil wasz br±k:)

Czyli twierdzisz ze te dwa punkty mówi±ce o wyborze sedziów były zapisane przez sedziów własnie?
Bedzie bardzo łatwo sprawdzic, ze kłamiesz.

Data: 2015-12-06 15:30:08
Autor: Mark Woydak
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
WON !!!


kutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:56644507$0$22828$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-12-06 o 14:00, Bucek pisze:
Sedziowie TK uczestniczyli w pracach nad ta ustawa - zgoda.
Prace toczyły się u prezydenta bo był to projekt prezydencki.
Nie widze w tym zreszta nic złego - kto miałby podpowiadać w pracach nad
ustawa o TK - tapicerzy?

taaa bucus, wg ciebie nic w tym zdroznego, ze sedziowie pisza ustawe o trybunale w ktorym zasiadaja:)))))


w dodatku niekonstytucyjny zapis zostal dodany przez PO-PSL i bucus nadal nie widzi w tym nic zdroznego:)))))))))))))))))))

-- General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 15:14:19
Autor: Mark Woydak
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
WON GNIDO !!!



dziadyga "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5664241c$0$642$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-12-06 o 13:00, Bucek pisze:
TK uznał ustawe, która posługiwala sie PO-PSL za niekonstytucyjna, ale
bucus wie lepiej od TK:))))

TK uznała, ze jeden zapis tej ustawy jest niezgodny z konstytucj±.


taaa bucus, TK uznala zapisy ustawy za niekonstytucyjne, w dodatku te ustawe napisali sedziowie TK na zamowienie PO:)))))))))

-- General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 15:14:03
Autor: Mark Woydak
Trybunał zakwestionował konstytucyjno¶ć działań PO
WON GNIDO !!!



pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5664162a$0$682$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-12-06 o 12:00, Bucek pisze:
Nie, prezydent nie może tego zrobić. Zaprzysi±głby obecnie sędziów TK w
nadmiarze. Absolutnie nie może tego zrobić. Prezydent powinien
konsekwentnie uznać legalno¶ć uchwały Sejmu, tej grudniowej. To powinno
zamkn±ć sprawę. Nie ma innego wyj¶cia obecnie.
Logika z ksiezyca

TK uznał ustawe, która posługiwala sie PO-PSL za niekonstytucyjna, ale bucus wie lepiej od TK:))))


-- General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Trybunał zakwestionował konstytucyjnoś ć działań PO

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona