Trybunał stanu się należy

Data: 2009-10-23 18:36:01
Autor: Ireneusz Wik
Trybunał stanu się należy
za permanetną politykę dziury budżetowej...
wszystkim rządom postkomunistycznym ...

IWSP --

Data: 2009-10-23 18:51:34
Autor: kc
Trybunał stanu się należy
Ireneusz  Wik <iwsp@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
za permanetną politykę dziury budżetowej...
wszystkim rządom postkomunistycznym ...

IWSP

Brzmi groźnie. A ten Trybunał to co im może zrobić? Nadmucha im. Może lepiej pluton jakiś.

kc

Data: 2009-10-23 18:56:27
Autor: Ireneusz Wik
Trybunał stanu się należy
 kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Ireneusz  Wik <iwsp@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > za permanetną politykę dziury budżetowej...
> wszystkim rządom postkomunistycznym ...

kc

nie mogę nawoływać do przemocy, ale cały czas mi się marzy żeby wkurzyć talibów(jako Polska)  i powiedzieć im, że najbardziej drogocenną rzeczą jest budynek sejmu w czasie najważniejszych głosowań pozdr
IWSP

Data: 2009-10-23 19:10:07
Autor: Ireneusz Wik
Trybunał stanu się należy

Brzmi groźnie. A ten Trybunał to co im może zrobić? Nadmucha im. Może lepiej pluton jakiś.

kc

jeżeli polityka będzie prowadzona w ten sposób przez dłuższy czas to dojdzie do rewolty, rewolucje są krwawe, takie jest ich prawo..

pozdr
Irek

Data: 2009-10-23 19:14:47
Autor: kc
Trybunał stanu się należy
Ireneusz  Wik <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
dojdzie do
 rewolty, rewolucje są krwawe, takie jest ich prawo..

No widzisz, zmieniłeś zdanie. Co im może zrobić ciało, które sami stworzyli. Podniósł byś rękę na tatusia?

kc

--

Trybunał stanu się należy