Trybunal uzna w BULU zastrzezenia prezydenta a Tusk bedzie mial usprawiedliwienie

Data: 2011-03-25 12:22:17
Autor: Voodoo People
Trybunal uzna w BULU zastrzezenia prezydenta a Tusk bedzie mial usprawiedliwienie
Trzeba przyznac, ze zgrabnie to rozgrywaja. Mysle, ze dla Kaweckich innych niedorozwinietych zbyszkow i zenonow ten trik bedzie nie zauwazalny. Tusk wyjdzie i powie: "No przeciez chcialem ciac koszty w administracji ale mnie Kó**a nie dali, co ja poradze". Tak to mniej wiecej bedzie wygladalo bo wiedz, ze przed wyborami wroci temat OFE i zarzuty Balcerowicza, ze nie robia nic, zeby ciac koszty a nie tylko "wyslugiwac sie" naszymi pieniedzmi. Ale chyba juz coraz mniej ludzi wierzy pilkarzowi z automatu...

10 maja przed TK wniosek prezydenta ws. zwolnień w administracji

10 maja Trybunał Konstytucyjny zajmie się wnioskiem prezydenta o zbadanie zgodności z konstytucją kilku przepisów ustawy o racjonalizacji zatrudnienia w administracji państwowej, która zakłada zwolnienie 10 proc. pracowników w latach 2011-13.

Trybunal uzna w BULU zastrzezenia prezydenta a Tusk bedzie mial usprawiedliwienie