Trybunał wykazał bezprawie rządu Kaczyńskiego!

Data: 2009-06-24 10:27:03
Autor: zbig
Trybunał wykazał bezprawie rządu Kaczyńskiego!
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

Pewnym przyglupom w stylu "zbiga" wydaje sie, ze zamachowcy na Hitlera chcieli "przerwac"mordy i holocaust.
A co ty kutasino niemyta wiesz o tym co mi sie wydaje?
Historie hitleryzmu mam w małym palcu i tu żaden szmondak w "twoim stylu" mi
nie podskoczy.
Co do meritum starałem się wskazać na niekonsekwencję twoich wypocin, którą
zresztą kontynuujesz w kolejnych poście - że niby morderca bo chciał
zamordował Hitlera. W tytule wątku piszesz o mordercy Polaków. Czyżby Hitler
był Polakiem. Bredzisz coś trzy po trzy, usiłując ciągnąć antyniemieckie
wątki , które waszego szefa zaprowadzą na margines polityki.

Trybunał wykazał bezprawie rządu Kaczyńskiego!