Trybunały wyroki wydają

Data: 2019-06-26 22:27:03
Autor: z
Trybunały wyroki wydają
A tu taka cisza ;-)

Data: 2019-06-26 13:53:28
Autor: Bruno Brunowski
Trybunały wyroki wydają
W dniu środa, 26 czerwca 2019 22:27:06 UTC+2 użytkownik z napisał:
A tu taka cisza ;-)

Cisza gdyż od dziś pisiorów legalnie nie obsługuje się.

--
Bruno

Data: 2019-06-26 16:06:40
Autor: Zenek Kapelinder
Trybunały wyroki wydają
Nie obsluguje sie legalnie w polowie placowek roznych. Za to jelopozycje legalnie nie obsluguje sie w 4 na 5 placowek. Wyszlo ze znowu w wyscigu Kaczynski - Schetyna ten drugi zajal zaszczytne drugie miejsce a Kaczynski byl przedostatni, tak by podal tvn.

Data: 2019-06-27 11:18:10
Autor: z
Trybunały wyroki wydają
W dniu 2019-06-26 o 22:53, Bruno Brunowski pisze:
Cisza gdyż od dziś pisiorów legalnie nie obsługuje się.

I to jest dopiero konstytucyjna WOLNOŚĆ. Przypominam że mówimy o prywatnej firmie a nie instytucji państwowej. Tu sprawa wygląda inaczej.

Jakiż to lepszy przykład w dzisiejszych czasach można znaleźć na WOLNOŚĆ> ;-)

PS. GW właśnie zdycha bo nie dostaje zleceń/reklam. Gdyby miała bardziej obiektywne poglądy/informacje to by nie trzeba było zwalniać ludzi.
WOLNOŚĆ ;-)

Data: 2019-06-27 02:27:26
Autor: japanizer
Trybunały wyroki wydają
On Thursday, June 27, 2019 at 6:18:14 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

PS. GW właśnie zdycha bo nie dostaje zleceń/reklam. Gdyby miała bardziej obiektywne poglądy/informacje to by nie trzeba było zwalniać ludzi.

Jak cholera zdycha. 01.08.2019 wypłaca dywidendę.

Data: 2019-06-27 13:23:35
Autor: z
Trybunały wyroki wydają
W dniu 2019-06-27 o 11:27, japanizer@japanizer.org pisze:

Jak cholera zdycha. 01.08.2019 wypłaca dywidendę.

Równia pochyła. Kierunek w necie tylko płatne treści. Koniec jest bliski. Zawężają grono odbiorców. ;-)

Data: 2019-06-27 13:29:14
Autor: A. Filip
Trybunały wyroki wydają
z <z@z.pl> pisze:
W dniu 2019-06-27 o 11:27, japanizer@japanizer.org pisze:

Jak cholera zdycha. 01.08.2019 wypłaca dywidendę.

Równia pochyła. Kierunek w necie tylko płatne treści. Koniec jest
bliski. Zawężają grono odbiorców. ;-)

No bo jak można _odpowiedzialnie_ na usenecie powoływać się na "coś" co
jest kontrowersyjne ale niedostępne za darmo bez ograniczeń? :-)

Ja _płacić_ GW za cokolwiek nie zamierzam i z całą stanowczością
zamierzam zwalczać kradzieże jej "cennej" własności intelektualnej! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-28 18:58:16
Autor: Yogi
Trybunały wyroki wydają
Dnia Wed, 26 Jun 2019 22:27:03 +0200, z napisał(a):

A tu taka cisza ;-)

Oflaguj się albo podpal na rynku! Wcześniej zadzwoń do TVP Info by cie
pokazali jako argument przeciwko UE.

Trybunały wyroki wydają