Trymowanie nurka w 7mm piance

Data: 2010-10-25 07:50:11
Autor: Zakrzówek Kraken
Trymowanie nurka w 7mm piance
Nie wiem w którym miejscu na butli jest zapięty twój pas od jacketu.
Jeżeli pod samym obłem butli to na ten pas włóż jakieś 3 kg balastu. Jeżeli między pasem a początkiem obła (zaokrąglenia w kierunku zaworu) jest wolne miejsce to kup dodatkowy pas jacketowy i na niem zapnij na butli te 3 kg.
Potem eksperymentuj z rozmieszczeniem balastu (czyli na butlę może nie 3 kg a 4 albo 2 kg) abyś na 5 metrach miał poziom. Nie opadały ci nogi.
Pewnie głębiej jak ściśnie ci piankę to nogi z powrotem zaczną ci opadać ale będzie to niezbyt mocno odczuwalne a płytko będziesz dość stabilnie wisiał.
MSC

Data: 2010-10-25 11:17:10
Autor: Pszemol
"Zakrzówek Kraken" <kraken@kraken.pl> wrote in message news:ia35qo$75u$1news.onet.pl...
[...]

Dzięki za uwagę...

Pas na butli jest nieco niżej - pewnie zmieściłby się jeszcze jeden pas na butli
przed zagięciem kształtu. Rozumiem, że ciężarek ma być umieszczony po
zewnętrznej stronie tak aby w plecy/kark nie uwierał? A może dam dwa
mniejsze po bokach :-)
W tej chwili już tylne kieszonki kamizelki są dokładnie na tej samej wysokości
co pas obejmujący butlę. Tam miałem 2x 5lb (suma 4.5kg) Rozumiem że te
dwa ciężarki po 5lb byłyby dobrym kandydatem do umiejscowienia na butli
powyżej pasa na dedykowanym pasie.

Mam jednak pewne zastrzeżenia co do takiego rozmieszczenia ciężaru...
Co się stanie z trymem gdy jestem już na powierzchni?
Czy przeniesienie tych ciężarków jeszcze bardziej do tyłu nie będzie mi
utrudniało utrzymanie pionowej pozycji gdy siedzę z głową ponad wodą?
Albo czy nie będzie mi zanurzało głowy przy płynięciu na plecach?

Data: 2010-10-25 18:19:16
Autor: Zakrzówek Kraken
Trymowanie nurka w 7mm piance
Co do wszystkich twoich zastrzeżeń - odpowiedź brzmi nie wiem.
Przez internet można podrzucać patenty ale nie rekomendować konkretne rozwiązania.
Nie widziałem cię w wodzie.
Kafelki daj na pewno dwa na pas po bokach jak najbliżej pleców aby nie uwierały.
Generalnie pownieneś mieć około 60% balstu do zrzucenia i nie więcej niż 40% na stałe na pleach.

MSC

Trymowanie nurka w 7mm piance