Trymowanie nurka w 7mm piance

Data: 2010-10-25 06:51:31
Autor:
Trymowanie nurka w 7mm piance
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Okazuje się, że łagodnie zaczynają mi tonąć nogi a głowa do góry.
Mój sprzęt ma w stanie zerowej pływalności tendencję do
prostowania mnie pionowo w górę....

Pisałem kilka dni temu że to normalne, masz więcej neoprenu na jednostkę masy ciała na nogach, niż na klatce piersiowei i brzuchu.
To przy zmianie głębokości daje zmianę wielkości i położenia środka wyporu.
Na stałym przestrzennie balaście nie skompensujesz tego, na takim który umożliwia zmianę położenia środka masy (inżynierowie mówią środka ciężkości).
Można to osiągnąć.

Jakie inne opcje trymowania ma gostek ze sporym brzuchem
jak ja, w jackecie i jednej butli nurkujący w grubej piance 7mm?

Kupno suchego skafandra z systemem stałej pływalności.

pozdrawiam rc

--

Trymowanie nurka w 7mm piance