Trynkiewicz Pan.

Data: 2014-01-27 06:36:20
Autor: bolek2254
Trynkiewicz Pan.
"Rząd" obcina dotacje do barów mlecznych, ale temu świrowi zafundował pałac.
Chcą przykryć własną nieudolność.

Bolek

Data: 2014-01-27 16:00:43
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik  bolek2254@gmail.com ...

"Rząd" obcina dotacje do barów mlecznych, ale temu świrowi zafundował
pałac. Chcą przykryć własną nieudolność.

Nie własną a tych co nie umieli poprawnie wymienić kary smierci na dożywocie.

Chciałbym zobaczyć listę tych matołków.

Data: 2014-01-27 18:11:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C2A570BA1A7budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie można wymienić czegoś na coś, co nie istnieje.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-27 19:39:38
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik Bogdan Idzikowski bogdanid@neostrada.pl ...

[...]

Rozumiem, ze niemożliwe było:
- wprowadzenie kary dozywocia
- zamienienie kary smierci na dozywocie?

rozbawiony brakiem konstruktywnego myslenia.

Data: 2014-01-27 21:30:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C2D04108F1budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tak.

ubawiony niewiedzą

Data: 2014-01-27 21:00:52
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

"Tak", było to niemożliwe?
Przeciez nawet posłowie przyznają że to było niedopatrzenie...

Data: 2014-01-28 11:47:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C2DCAB74977budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie rozśmieszaj mnie. Posłowie mówią tylko to, co im wygodne.

rozbawiony

Data: 2014-01-28 11:21:10
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

I to jest dla nich wygodne? Ze przeoczyli?
Bogdanie, jeżeli chcesz ciągnąc dalej dyskusje, skoncz prosze z tymi połsłowkami i napisz wprost dlaczego nie można było inaczej.

Data: 2014-01-28 14:14:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C37D11B4D67budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Bo czas nie czeka. Leci nieubłaganie.

ubawiony

Data: 2014-01-28 13:39:46
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Teraz wiem, co znaczy dla Ciebie dyskusja wprost.
Gratuluje.

Tato, tato, zupa się przypala...
Wszystko płynie, synu, wszystko płynie.

ubawiony trafnościa Twojej sygnaturki i poczuciem autoironii które kazało ci ją zamieścić.

Data: 2014-01-28 15:35:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C3941A93BFCbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A o czym chcesz dyskutować? Nie wystarczy ci przelewanie pustego w próżne na temat Smoleńska? Do takich pierdół powinien ci wystarczyć misiaczek. Chcesz gówno na atomy rozbijać?

rozbawiony

Data: 2014-01-28 15:30:51
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Pyskówki w stylu "ty jestes głupi, a ty pijany, a ty żresz gówno" ci nie przeszkadzaja, ale konkretna rozmowa na temat to rozkładanie gówna na atomy?
Zaiste dziwna to grupa.

Data: 2014-01-28 16:49:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C3A7790C7Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

O co ci chodzi? Zamieniono karę śmierci na najwyższy wyrok, a było wtedy 25 lat. Mieli czekać kilka lat na zmianę kodeksu karnego? Zmiana kodeksu karnego, to nie drapanie się po dupie. To jest bardzo poważna i pracochłonna praca.
A ty chcesz to teraz na atomy rozbijać. Było minęło. I gitra.

rozbawiony

Data: 2014-01-28 16:13:45
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Bogdan, ja ci nie każe odpowiadać na moje posty.
Nie chcesz nie dyskutuj.
Ale z tego że Tobie się nei chce nie wyciagaj wniosku ze nie ma o czym.

Efekt jest taki, ze kilku bandytów, ktorzy nigdy nie powinni zobaczyc nieba, za chwile wyjdzie na wolnośc.
Wiec mozemy po owocach zastanowic sie, czy nie warto było czekać.
Rozumiem idee amnestii, ale z amnestią dla tych co mieli kare smierci mozna było przełożyć.
Zawiesic wykonywanie kary smierci, wprowadzic dozywocie i potem zamienic kare.

Czasami sie mowi, ze historia rozliczy.
Czyz to nie jest taki własnie przypadek?

Data: 2014-01-28 22:30:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C3AD45AC2AAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Pie*dolenie kotka. Gdyby babcia miała wąsy, byłby dziadek. Nie zmienisz niczego. Czasu nie cofniesz. To po co bijesz pianę? Dla bicia piany?
Norwegowie skazali faceta, który zabił 75 osób na 20 lat. Chyba, nie pamiętam dokładnie, a szukać mi się nie chce. Nie zmieniali prawa specjalnie dla jednej osoby. Ile mieli, tyle dali.
Ta doraźna zmiana odbije się czkawką, bo teraz będzie można każdego wsadzić do wariatkowa, po krótkiej odsiadce w kryminale.
Jak Jaruś dorwie się do władzy, wsadzi wszystkich swoich przeciwników do pierdla, a potem do wariatkowa na całe ich życie.
Tak to bywa, jak na kolanie piszą ustawy ludzie, którzy nie są prawnikami.
A ty międlisz i międlisz i brandzlujesz się tym, co minęło i na co nie miałeś wpływu.

wku*wiony biciem piany

Data: 2014-01-28 23:38:52
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

A to dziwne, ze chce wiedziec, czy ktos z posłów ktorzy byli twórcami takiego pomysłu siedza dzis w sejmie?
Na jakiej podstawie mam głosować, skoro uważasz, ze taka wiedza jest bez sensu?
Za ładny krawat?

ale w sumie troche juz wiem:
np. Romaszewski, Putra.

Norwegowie skazali faceta, który zabił 75 osób na 20 lat.
Chyba, nie pamiętam dokładnie, a szukać mi się nie chce. Nie zmieniali
prawa specjalnie dla jednej osoby. Ile mieli, tyle dali.

Tak, aczkolwiek dyskusja sie przetoczyła.
Tylko ze oni maja takie prawo, ze gośc po 20 latach nie wyjsdzie ot tak sobie, tylko zostanie ponownie ocenione jego niebezpieczenstow dla spoleczenstwa.

Ta doraźna zmiana odbije się czkawką, bo teraz będzie można każdego
wsadzić do wariatkowa, po krótkiej odsiadce w kryminale.

No własnie! Mnie tez sie nie podoba.
Dlatego uwazam, ze powinno byc za pierwszym razem zrobione dobrze i dlatego chce wiedziec, kto spieprzył.

Mam wpływ dzisiaj.

wku*wiony biciem piany

Bo ci żylka pęknie...

Data: 2014-01-29 10:32:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C426E850Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie łudź się. Masz zero wpływu.

rozbawiony

Data: 2014-01-29 11:00:49
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik Bogdan Idzikowski bogdanid@neostrada.pl ...

Mam wpływ dzisiaj.

Nie łudź się. Masz zero wpływu.

Oj daj spokój, nie zabieraj mi tego mojego jednego głosu :)

Data: 2014-01-28 16:34:24
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 15:35 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Najbardzie by mu pasowała gra w piegi- w leżące gówno uderza się deską i  ten komu uda się na przeciwnikach uzyskać najwięcej piegów wygrywa, czyż  to nie wypisz, wymaluj PiS?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-28 16:00:38
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Najbardzie by mu pasowała gra w piegi- w leżące gówno uderza się deską
i  ten komu uda się na przeciwnikach uzyskać najwięcej piegów wygrywa,
czyż  to nie wypisz, wymaluj PiS?

u2 wyzywa mnie od Po złodziei, stevep od PIs - jaja jak berety.

Data: 2014-01-28 17:25:59
Autor: u2
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-28 17:00, Budzik pisze:
u2 wyzywa mnie od Po złodziei, stevep od PIs - jaja jak berety.

zaraz zaraz. bucek pochwala zlodziesjtwo i oszustwo pelomafii, wiec wnioskuje, ze niedaleko pada jablko od jabloni.

co do wyzwisk cyrkusa to kto z kim przestaje takim sie staje, czyli debilem i kretynem ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-28 18:04:18
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 17:25 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Całe szczęście, że twój debilizm i kretynizm jest tak unikatowy, że nikt  kogo zarazisz nie ma szans osiągnąć takiego stopnia zidiocenia.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-28 18:07:05
Autor: u2
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-28 18:04, stevep pisze:
co do wyzwisk cyrkusa to kto z kim przestaje takim sie staje, czyli
debilem i kretynem ...-;)

Całe szczęście, że mój debilizm i kretynizm jest tak unikatowy, że nikt
kogo zarażę nie ma szans osiągnąć takiego stopnia zidiocenia.

no wlasnie o tym pisze, ty cyrkus nadajesz z wariatkowa, bo wszedzie dokola masz kretynow i debili ...-;)

Data: 2014-01-28 18:01:55
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 17:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Może cię u2 wyzywa, ale ja tylko oceniłem co najbardziej by pasowało PiS  bez podtekstów osobistych,

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-28 18:09:14
Autor: u2
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-28 18:01, stevep pisze:
[...]

ale ale cyrkus, to ty wymysliles gre w piegi, czyli uderzanie deska w lezace gwno.

widac u was w ubeckiej mentowni siedza lebskie politruki ...-;)

Data: 2014-01-28 21:17:42
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 18:09 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Przecież PiS z dużym upodobaniem robi to od dawna.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-29 11:11:16
Autor: u2
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-28 21:17, stevep pisze:
[...]

nie mow cyrkus, ty w PiS-ie ? ...-;)

Data: 2014-01-29 15:17:57
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 11:11 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A ty w PiS-dzie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-27 20:42:28
Autor: the_foe
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-27 17:00, Budzik pisze:
[...]

to była amnestia, co 5 lat taka była w rocznicę powstania PRL. Za komuny szybko wieszano zwyrodnialców by sie na nia nie załapali. No pech chciał ze komuchy w 1988 wprowadzili moratorium...

--
@foe_pl

Data: 2014-01-27 20:00:52
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

[...]

Ja wiem co to było.
Ale skoro chciano wycofać się z kary smierci to powinno sie skutecznie zamienic kary na dozywocie a nie przez przypadek na 25 lat...

Data: 2014-01-27 21:31:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C2D4D7E992Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zapytaj, jak należało zrobić, superprawnika wszechczasów Ziobrę. On ci wytłumaczy.

rozbawiony

Data: 2014-01-27 21:00:52
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Nie wiem co mówi na ten temat Ziobro, wiem natomiast ze ze to było niedopatrzenie a nie akt łaski.
A co mowi Ziobro?

Data: 2014-01-28 11:48:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C2DCCEC178Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Że się nie znasz na prawie.

robawiony

Data: 2014-01-28 11:21:10
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik Bogdan Idzikowski bogdanid@neostrada.pl ...

A co mowi Ziobro?

Że się nie znasz na prawie.

Pierwsze słyszę.
Możesz zalinkować jakąs wypowiedź?

Data: 2014-01-28 14:13:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C37D21B6D30budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Bogdan Idzikowski bogdanid@neostrada.pl ...

A co mowi Ziobro?

Że się nie znasz na prawie.

Pierwsze słyszę.
Możesz zalinkować jakąs wypowiedź?

Poszukaj sobie, leniwcze!

rozbawiony

Data: 2014-01-28 13:39:46
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Nie wierze, zeby Ziobro odnosił sie do mojej osoby, wiec musiałbym szukać na próżno...

Data: 2014-01-28 00:09:39
Autor: the_foe
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-27 21:00, Budzik pisze:
[...]

Ale kary śmierci nie zlikwidowano - orzekaną ją do 1996 roku! Jedyną róznicą było to, ze przed amnestią nie "posprzatano" jak zwykle. Postaw sie w roli posła, on wie, ze zwyczajowo co pięc lat ma głosować za amnestią. Inaczej system sie zawali bo wiezniowie potulnie siedzą w przepełnionych wiezieniach czekając na nagrodę.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-27 23:40:36
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Nie mam pojęcia o czym piszesz.
System miał sie zawalić przez więżniów z kara smierci zamienioną na dożywocie?

Data: 2014-01-28 20:26:59
Autor: the_foe
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-28 00:40, Budzik pisze:
[...]

to zle swiadczy o twoim intelekcie

--
@foe_pl

Data: 2014-01-28 21:00:48
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

Nie mam pojęcia o czym piszesz.

to zle swiadczy o twoim intelekcie

Lub o twojej umiejętności wysławiania.
Miałeś mozliwośc wytłumaczenia, wybrałes obrażanie - jak to swiadczy o Tobie?

Data: 2014-01-28 23:46:47
Autor: the_foe
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-28 22:00, Budzik pisze:
[...]

juz dawno Ci wytłumaczyłem, a Ty swoją mantrę dalej odprawiasz. To jak mam Cie traktować? Raczej nie jak kogos bardzo uzdolnionego.

> [...]

to była amnestia, co 5 lat taka była w rocznicę powstania PRL. Za komuny szybko wieszano zwyrodnialców by sie na nia nie załapali. No pech chciał ze komuchy w 1988 wprowadzili moratorium...

*

Posłowie nie mogli wprowadzić kary dozywocia, bo nowelizacje KK nie robi się kilka dni. To była zwyczajowa amnestia która skracała wszytkie wyroki o polowe a KS zamieniała na 25 lat (dozywocia w KK nie było). Taki był styl PRL, kary były dłuższe, ale potem je obnizali amnestia, jak wiezien sie spisywał ofc. Gdyby nie amnestia wkrótce nie było miejsc dla nowych wiezniów. Zasadne pytanie brzmi, czy musieli zamieniac KŚ na 25 lat? Nie musieli, tym bardziej, ze wtedy dotyczyła tylko jednej osoby, Trynkiewicza własnie.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-28 23:38:52
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Nie ma sie co unosic. Pytałem o konkretną rzecz z twojej wypowiedzi.

Napisałes:
[...]

Pytam wiec co masz na mysli piszac o przepełnionych wiezieniach w kontekscie osób które miały KS i ktorym zmieniono na 25 lat?
Ile było tych osób, ze wiezienia zapelniały???

Nie dyskutujemy o amnestii ogólnie, jej sens był jasny. Dyskutujemy tylko o najwiekszych zwyrodnialcach.

Data: 2014-01-29 01:24:35
Autor: the_foe
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-29 00:38, Budzik pisze:
Pytam wiec co masz na mysli piszac o przepełnionych wiezieniach w
kontekscie osób które miały KS i ktorym zmieniono na 25 lat?
Ile było tych osób, ze wiezienia zapelniały???

dalej udajesz, ze mnie nie rozumiesz, co mnie irytuje.
Zamiana KS na 25 rzecz jasna powieksza przepelnienie.
Chodziło o niższe wyroki, KK za PRL był bardzo represyjny i karał za rzeczy które sa dziś normalne (spekulacja, obrót walutami, tzw działalnosc antypanstwowa itd..) a wiezien było mniej wiecej tyle samo. Cykliczne amnestie były swego rodzaju wentylem bezpieczenstwa. Tu wdarł sie pewien automatyzm, nikt nigdy nie analizował komu kary sa skrócane. Wczesniej nikomu nie przeszkadzało, ze mordercy z KS wychodzą po kilkunatu latach. Wiadomo, wtedy tego nie nagłasniano, tym bardziej ze takie osoby jak Trynkiewicz szybko wieszano i probelmu nie było. Najczesciej amnestia nikomu KS na 25 lat (czy przed 1970 r na dozywocie) nie zamieniała bo wszytkich za wczasu powywieszali.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-29 11:00:50
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Bardzo cię przepraszam, ale lubie dojśc do sedna.

Zamiana KS na 25 rzecz jasna powieksza przepelnienie.

Chyba zartujesz?
Ile to było osób, żeby to miało jakiekolwiek znaczenie? Setki, tysiace?
Majac KS i tak siedziały w wiezieniu i czekały na wyrok.
Poza tym rozmawiamy o tym, dlaczego kare zmieniono im na 25 lat a nie na dozywocie.
Czy ktos ma 25 lat czy dożywocie to i tak siedzi.
Dopiero teraz zmienia sie stan w wiezieniach...

[...]

Tak, tak, ja wiem po co amnestia i nie dyskutuje z amnestiami za mniejsze przestepstwa.
Mowimy tylko o KS.
No i własnie automatyzm i nikt nie analizował - no to o tym własnie mówie.
Zrobiono po łebkach, byle jak i dzisiaj mamy efekt.

I nie chodzi o to, czy taki Trynkiewicz rzeczywiście kogoś zabije czy nie, chodzi o to, ze nigdy nie powinien wyjśc na wolnośc. Koniec kropka.
Zakładam, ze nikomu nic nie zrobi, predzej ktos cos zrobi jemu ale chodzi o sam fakt. Amnestia dla takich ludzi była błędem i jak sam piszesz, spowodowana była brakiem przemyslenia sprawy, automatyzmem, bylejakością.

Dziekujemy panie Putra, dziekujemy panie Romaszewski, dziekujemy panie Rokita, panie Michnik, panie Kowalczyk.

Data: 2014-01-29 14:09:21
Autor: the_foe
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-29 12:00, Budzik pisze:
Poza tym rozmawiamy o tym, dlaczego kare zmieniono im na 25 lat a nie na
dozywocie.

To odpwiadam Ci po raz n-ty: bo takiej kary jak dozywocie wtedy nie było.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-29 14:23:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lcaui0$l2n$1news.dialog.net.pl...
[...]

Uważaj, bo wpadniesz w pułapkę jak ja, gdy dyskutowałem z nim i z misiaczkiem o Smoleńsku. I o Smoleńsku pie*dolą do tej pory.

rozbawiony

Data: 2014-01-29 14:50:10
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Po raz kolejny powtórze - prowadz sobie dalej dyskusje z u2 i jemu pdobnymi na zasadzie:
- ty jestes głupi
- nie ty jestes głupi
- a ty pijany.

Ja wole podyskutować troche inaczej i jeżeli ci to przeszkadza - nie ma przymusu czytania czy odpowiadania.

Data: 2014-01-29 19:22:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Trynkiewicz Pan.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C49B1ED4BCEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A trzepcie se nawzajem konia, mnie to nie przeszkadza.

ubawiony

Data: 2014-01-29 19:00:57
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik Bogdan Idzikowski bogdanid@neostrada.pl ...

A trzepcie se nawzajem konia, mnie to nie przeszkadza.

A jednak odezwa się musisz...
I to jak elokwentnie...

Data: 2014-01-29 19:26:08
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 15:50 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Eeee, to trochę inaczej:
jesteś pijany
a ty brzydki,
ale ja jutro wytyrzeźwieje
a ty będziesz brzydki nadal.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-29 19:00:57
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Ano chyba ze tak! :)))

Data: 2014-01-29 14:50:09
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
[...]

Nie potrzeby powtarzania.
bo oczywiscie myslac nie konstruktywnie dokładnie taka jest odpowiedź.
Ale jeżeli rozmawiamy zastanawiajac sie "jak powinno być" a nie "jak było" to należy się zastanowić dlaczego na siłę robiono amnestie dla KS w momencie kiedy wiadomo było, ze nie mozna KS zamienić na dożywocie?

Nalezało:
- wstrzymać wykonywanie kary smierci
- wprowadzic dozywocie
- wtedy zrobic amnestie dla KS.

Podałes argument o przepełnionych wiezieniach, ale jak pytałem, co konkretnie miałes na mysli (w kontekscie tych co mieli KS i do dzis i tak siedzieli) to juz nie odpowiedziałes.

Wiec rozumeim, ze mozesz oceniac decyzje ówczesnych polityków jako prawidłową ale chyba mogę prosić o wyjaśnienie, dlaczego?
I odpowiedź: takie było prawo w kontekscie rozmowy o działaniach osób tworzących prawo wydaje mi się nietrafiony.

Data: 2014-01-28 23:38:53
Autor: Budzik
Trynkiewicz Pan.
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

Zasadne pytanie brzmi, czy musieli zamieniac KŚ na 25 lat? Nie musieli, tym bardziej, ze wtedy dotyczyła tylko jednej osoby, Trynkiewicza własnie.

No wiec własnie!

Data: 2014-01-27 21:09:07
Autor: xantiros
Trynkiewicz Pan.
[...]

Sprawdź sobie koryto jakie było w 1989 roku

Data: 2014-01-27 16:06:42
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 15:36 <bolek2254@gmail.com> pisze:

"Rząd" obcina dotacje do barów mlecznych, ale temu świrowi zafundował  pałac.
Chcą przykryć własną nieudolność.

Bolek

Więc wystrój się jak stróż w Boże Narodzenie w zwis męski.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-27 09:44:07
Autor: bolek2254
Trynkiewicz Pan.
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 16:06:42 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
W dniu .01.2014 o 15:36  pisze:

> [...]

> Chcą przykryć własną nieudolność.

> Bolek

Więc wystrój się jak stróż w Boże Narodzenie w zwis męski.

A może tak coś z sensem ?

Data: 2014-01-27 18:46:44
Autor: u2
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-27 18:44, bolek2254@gmail.com pisze:
A może tak coś z sensem ?

cyrkus juz dawno stracil sens....-;)

Data: 2014-01-27 20:03:01
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 18:46 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-01-27 18:44, bolek2254@gmail.com pisze:
A może tak coś z sensem ?

cyrkus juz dawno stracil sens....-;)

Ty nie musiałeś bo twój sens to zapijaczony ryj.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-27 20:05:42
Autor: u2
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-27 20:03, stevep pisze:
cyrkus juz dawno stracil sens....-;)

Ty nie musiałeś bo twój sens to zapijaczony ryj.

a co ty cyrkus z tym piciem ? na odwyku jestes ? ...-;)

Data: 2014-01-27 20:02:10
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.

W dniu .01.2014 o 15:36  pisze:

> [...]

> Chcą przykryć własną nieudolność.

> Bolek

Więc wystrój się jak stróż w Boże Narodzenie w zwis męski.

Odpowiadam na czysty sens.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-27 20:04:55
Autor: u2
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-27 20:02, stevep pisze:
A może tak coś z sensem ?
Odpowiadam na czysty sens.

jak zwykle cyrkus pindzielisz bez sensu, gdzie twoj zwyczajowy kretyn i debil ? ...-;)

Data: 2014-01-27 21:04:54
Autor: stevep
Trynkiewicz Pan.
W dniu .01.2014 o 20:04 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-01-27 20:02, stevep pisze:
A może tak coś z sensem ?
Odpowiadam na czysty sens.

jak zwykle cyrkus pindzielisz bez sensu, gdzie twoj zwyczajowy kretyn i  debil ? ...-;)

Spadaj małpo nieczłekokształtna.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-27 17:04:52
Autor: u2
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-27 15:36, bolek2254@gmail.com pisze:
"Rząd" obcina dotacje do barów mlecznych, ale temu świrowi zafundował pałac.
Chcą przykryć własną nieudolność.

a sie zastanawiales dlaczego wypuszczaja ? chca odwrocenia uwagi od ich przekretow.

btw dotowanie barow mlecznych to glupota, albo sie utrzymuja na samofinansowaniu, albo nie. gorsze jest utrzymywanie bandy nierobow w ministerstwach.

Data: 2014-01-27 21:10:33
Autor: xantiros
Trynkiewicz Pan.
W dniu 2014-01-27 17:04, u2 pisze:
[...]

Skończ już pierdzielić bez sensu, od 1990 roku było wiadomo kiedy wyjdą na wolność, 25 lat to było dość czasu aby to zmienić.

A nasz dobra opozycja gdzie była przez ten czas ?

Trynkiewicz Pan.