Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje

Data: 2014-02-10 08:53:01
Autor: Piotrek
Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tvn24-w-celi-mariusza-trynkiewicza-znaleziono-dziecieca-pornografie/czdyr

"W celi osadzonego Mariusza Trynkiewicza znaleziono dziecięcą pornografię. Zakład karny w Rzeszowie zawiadomił o tym prokuraturę - poinformował TVN24. W związku z tym zawiadomieniem złożono także wniosek o areszt. Zdjęcia znaleziono w dniach 8-10 lutego. Były to także rysunki oraz fotomontaże. Małoletni znajdują się w wyzywających pozach. Dodatkowo w celi znaleziono przedmioty wyglądające na szczątki ludzkie (m.in. zęby)."

Patrzcie jaki z niego spryciarz. Od 25 lat pewnie z 5 razy dziennie codziennie przetrząsali mu celę, a tu szczęśliwym zbiegiem okoliczności akurat ostatniego dnia pobytu w więzieniu wypłynęły na wierzch takie rarytasy. Prawda że dobrze schował? Może za godzinę jeszcze się dowiemy, że kogoś zaciukał w tej celi (stąd te zęby), a może przytaszczył tam 25 lat temu jedną ze swoich ofiar i klawisze dopiero teraz się skapnęli :)

Nie żebym bronił Trynkiewicza, ale takie podpuchy tuż przed końcem wyroku są po prostu żenujące. Jeszcze mają kilkanaście godzin, niech podrzucą mu dragi. Pozostaje tylko się zastanowić co mogą "znaleźć" u każdego z nas, kiedy zajdzie "uzasadniona potrzeba" i jak łatwo będzie to spreparować.

Klawiszom, którzy zmontowali akurat tę podpuchę, dedykuję cytat z filmu "Kingsajz" - "z was to dupy, a nie prowokatorzy".

Data: 2014-02-10 17:17:04
Autor: Budzik
Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje
Użytkownik Piotrek pilarp@poczta.onet.pl ...

[...]

Od razu powiedz 20 razy...
Za duzo sie filmów naoglądałes.

[...]
Raczej dotychczas sie nie czepiano.

Klawiszom, którzy zmontowali akurat tę podpuchę, dedykuję cytat z
filmu "Kingsajz" - "z was to dupy, a nie prowokatorzy".

No własnie.
Kto by ryzykował taką prowokację? Zbyt grube nici...

Data: 2014-02-10 21:24:23
Autor: Pawel O'Pajak
Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje
Powitanko,

Kto by ryzykował taką prowokację? Zbyt grube nici...

Well, JKM mawia, ze mysli jakies 5% spoleczenstwa. Ja nie jestem az takim optymista. Nie takie naciagane bajki ludzie "kupowali". Zbliza sie seria wyborow (do PE, prezydenckie, samorzadowe) zobaczysz w jakie idiotyzmy ludzie sa w stanie uwierzyc.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-02-10 18:34:06
Autor: Marcin N
W dniu 2014-02-10 17:53, Piotrek pisze:

[...]

Około miesiąc temu w TV Tusk obiecał, że Trynkiewicz NIE WYJDZIE NA WOLNOŚĆ. Obiecał!! Mówił to jak oczywistą oczywistość. Widocznie wiedział coś więcej niż inni.

Data: 2014-02-10 10:48:49
Autor: Piotrek
W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 18:34:06 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]

Około miesiąc temu w TV Tusk obiecał, że Trynkiewicz NIE WYJDZIE NA WOLNOŚĆ. Obiecał!! Mówił to jak oczywistą oczywistość. Widocznie wiedział coś więcej niż inni.

A kto wie? Ostatnia noc w więzieniu, ostatnia szansa dla seryjnego samobójcy.

Data: 2014-02-10 19:16:02
Autor: Sonn
[...]

Zgadzam się. Śmierdzi na kilometr. Jako niebezpieczny z pewnością miał regularnie przeszukiwaną celę, a teraz co? EUREKA znaleźliśmy akurat na dzień przed wyjściem "klaser", w którym Trynkiewicz umieszczał swoje rysunki o charakterze pornografii dziecięcej?!
Wcześniej nikt nie zauważył klasera? To co, we własnej dupie go trzymał?

--
Sonn

Data: 2014-02-10 10:47:00
Autor: Piotrek
W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 19:16:02 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
> [...]

Wcześniej nikt nie zauważył klasera? To co, we własnej dupie go trzymał?

A te szczątki zwłok to będzie ciężki orzech do zgryzienia... dla autorów tej bajeczki. Jak już się popuszcza wodze fantazji, trzeba to robić z umiarem - tak, żeby nie odnieść efektu odwrotnego do zamierzonego. Zachodzę w głowę jak władze więzienia zamierzają wytłumaczyć obecność w celi tych mocno już zleżałych resztek czyjegoś ciała i ich przeoczenie przy rutynowych inspekcjach przez tyle lat. Na bank Trynkiewicz zagryzł któregoś strażnika, tylko jak go potem tyle czasu utrzymał pod pryczą, że nikt niczego nie zauważył/wywąchał? Musiał go chyba bardzo szybko skonsumować.

Data: 2014-02-10 20:13:17
Autor: Sonn
W dniu 2014-02-10 19:47, Piotrek pisze:
[...]

LOL. Pewno znaleźli jakieś wybite zęby kolesia spod celi albo stare które Trynkiewiczowi wypadły.

--
Sonn

Data: 2014-02-11 22:17:19
Autor: Koziołek
Sonn napisał:
LOL. Pewno znaleźli jakieś wybite zęby kolesia spod celi albo stare które Trynkiewiczowi wypadły.

He, he.  Mówię Ci Prorok :)

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
www.blogmateuszka.blox.pl

Data: 2014-02-11 23:38:27
Autor: Sonn
W dniu 2014-02-11 22:17, Koziołek pisze:
Sonn napisał:
LOL. Pewno znaleźli jakieś wybite zęby kolesia spod celi albo stare
które Trynkiewiczowi wypadły.

He, he.  Mówię Ci Prorok :)

A spodziewałeś się czegoś innego? nawet średnio inteligentny szympans by na to wpadł i się połapał.

Ludzkie szczątki w celi u więźnia zaliczanego do "enek"! Tylko idiota mógł to wymyślić a jeszcze większy to łyknąć

--
Sonn

Data: 2014-02-12 02:13:49
Autor: animka
Sonn napisał:
LOL. Pewno znaleźli jakieś wybite zęby kolesia spod celi albo stare które
Trynkiewiczowi wypadły.

He, he.  MĂłwię Ci Prorok :)

Dzisiaj napisali, że to były mleczne zęby.

--
animka

Data: 2014-02-12 17:14:31
Autor: Sonn
Sonn napisał:
LOL. Pewno znaleźli jakieś wybite zęby kolesia spod celi albo stare
ktĂłre
Trynkiewiczowi wypadły.

He, he.  MĂłwię Ci Prorok :)

Dzisiaj napisali, że to były mleczne zęby.

Znaczy się sugerujesz że Trynkiewicz w celi zeżarł jakiegoś 6-latka?

Tak przy okazji, dorośli tez mogą mieć jeszcze mleczne zęby. Znam osobiście gościa który w wieku 55 lat miał jeszcze kilka mleczaków

--
Sonn

Data: 2014-02-13 04:52:34
Autor: animka
Sonn napisał:
[...]

Może trzymał na pamiątkę ;-)

--
animka

Data: 2014-02-10 20:18:03
Autor: John Kołalsky
Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje

Użytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl>

[...]

Taki klaser przeszkadza w wypuszczeniu ?

Data: 2014-02-10 21:35:58
Autor: Sonn
W dniu 2014-02-10 20:18, John Kołalsky pisze:

[...]

Po pierwsze - posiadanie pornografii dziecięcej jest karalne (o ile to co znaleźli da się w ogóle zaliczyć do tej kategorii), po drugie - bez wątpienia ma pomóc w osadzeniu w zamkniętym ośrodku, po trzecie jako podkładka pod ewentualne zażalenie na postanowienie sądu

--
Sonn

Data: 2014-02-10 13:08:47
Autor: Piotrek
W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 21:35:58 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
W dniu 2014-02-10 20:18, John Kołalsky pisze:

> Użytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl>

> Taki klaser przeszkadza w wypuszczeniu ?

Po pierwsze - posiadanie pornografii dziecięcej jest karalne

W szczególności tej, którą klawisz podrzuca do celi w czasie pobytu więźnia na spacerze/w łaźni na dzień-dwa przed końcem wyroku. Jest to koronny dowód na to, że jeśli pojawi się zamówienie (np. polityczne) na udupienie kogoś, to nie ma w tym kraju takiej siły, która by przed tym powstrzymała.
Gdyby podrzucili chociaż narkotyki, zachowaliby jakiś cień pozorów wiarygodności. Zamiast tego musieli podłożyć akurat coś, co tak dobrze koreluje z charakterem przestępstwa popełnionego przez Trynkiewicza? Od dawna podejrzewałem, że medialne doniesienia o tym, jakoby Trynkiewicz twierdził, że "po wyjściu z więzienia dalej będzie zabijać", to brednia
wyssana z palca dla zwiększenia poczytności brukowców, które takie farmazony publikują. Teraz mam pewność.

Data: 2014-02-10 22:25:56
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 10.02.2014 22:08, Piotrek pisze:

[...]

Akurat w jego przypadku on sam autentycznie może się tego obawiać.

I kastracja mogłaby mu w tym zakresie pomóc. Paradoks: wyjechać za granicę pewnie mu nie pozwolą, a w Polsce musiałby to sobie zrobić sam "na żywca", bo jakby poszedł do chirurga to ten nie miałby prawa wykonać takiego zabiegu nawet na najbardziej rozpaczliwe żądanie pacjenta.

Data: 2014-02-11 23:43:04
Autor: nkab
W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 17:53:01 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
[...]

To pokazuje również poziom naszego dziennikarstwa
bo ja natychmiast uparcie chciałabym się dowiedzieć
czy na fotkach są odciski palców Trynkiewicza.

To naprawdę jest niebezpieczne jeśli państwo nadal stosuje
metody komunistyczne. Nawet gdyby to był fakt medialny
to też świadczy o tym, że nadal mamy władzę komunistyczną
pozwalającą mediom na komunistyczne działania.

W tej sprawie interesuje mnie taki, denny moim zdaniem, formalizm.
Skoro można było zamienić wyrok śmierci na 25 lat to czy w uzasadnionym
przypadku można tę karę znów zmienić na dożywocie bo te 25 lat
nie zmieniło nic w Trynkiewiczu.

Andrzej.

Data: 2014-02-12 09:35:36
Autor: Piotrek
W dniu środa, 12 lutego 2014 08:43:04 UTC+1 użytkownik nk...@toya.net.pl napisał:
> [...]

czy na fotkach są odciski palców Trynkiewicza.

To naprawdę jest niebezpieczne jeśli państwo nadal stosuje

I dalej je stosuje. Przecież powiedziano w telewizji, że
Trynkiewicz, mimo że wolny, ma m.in. zakaz opuszczania kraju.
Pytam więc: JAKIM PRAWEM? Wiemy, że ostatniego dnia pobytu w więzieniu próbowano rzutem na taśmę go udupić, ale skończyło się to kompromitacją i pokazało, że obowiązują u nas standardy prawne rodem z ZSRR z lat 30. ubiegłego wieku, którymi oficjalnie
ponoć tak gardzimy. Skoro więc nie udało się znaleźć na niego haka,
jakim cudem wolny człowiek, który w całości odsiedział wyrok i od chwili uwolnienia nie popełnił żadnego nowego przestępstwa, ma odgórny zakaz opuszczania kraju? Pewnie chodzi o to, że czyni się już podchody zmierzające do kolejnego, tym razem absolutnie bezprawnego pozbawienia Trynkiewicza wolności - za kilka dni ma się odbyć rozprawa, na której ma zapaść decyzja o tym, czy należy go
izolować (czyli, de facto, zamknąć ponownie w pace, tym razem bez żadnego przestępstwa i pewnie dożywotnio). Coś mi mówi, że Trynkiewicz swoją wolnością będzie się cieszył niecały tydzień (rozprawa ma się odbyć za 5 dni czy coś koło tego), a przez te kilka dni media będą stawać na głowie, żeby tylko spreparować jakiś nowy obciążający go materiał. Przy okazji: opublikowano gdzieś to nagranie wypowiedzi Trynkiewicza, w której oświadcza, że zaraz po wyjściu z więzienia znów będzie zabijał? Pewnie zniknęło razem z tym szkieletem w jego celi, po którym zostało tylko kilka zębów.

Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje