Trzaskowski: Potrzebuję czasu, by narodzić się jako nowy Tusk

Data: 2019-01-20 12:38:41
Autor: Lord Donald
Trzaskowski: Potrzebuję czasu, by narodzić się jako nowy Tusk
Trzaskowski: Potrzebuję czasu, by narodzić się jako nowy Tusk

- Potrzebuję czasu, żeby narodzić się jako nowy Tusk. Jeżeli pani mnie pyta, czy za jakieś 10 lat będę miał jakieś ambicje polityczne, to odpowiadam: nie wykluczam. Nie jestem typem spiskowca - mówi w wywiadzie dla ,,Polska Times" prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski.

https://www.tvp.info/40913763/trzaskowski-potrzebuje-czasu-by-narodzic-sie-jako-nowy-tusk?fbclid=IwAR3C4za-CX2Hr8H_tupKU9DcSnipbJ1UTk-- nAXvBq0mSBdcsqodMT9e5TE

Trzaskowski: Potrzebuję czasu, by narodzić się jako nowy Tusk