Trzaskowski a roszczenia żydowskie. Co wiceszef PO

Data: 2020-07-01 21:14:55
Autor: Lord Donald
Trzaskowski a roszczenia żydowskie. Co wiceszef PO
Trzaskowski a roszczenia żydowskie. Co wiceszef PO mówił kilka lat temu: "Trzeba to rozwiązać". Czy dziś podpisze ustawę "Stop 447"?

Platforma Obywatelska na czele z Rafałem Trzaskowskim robią co mogą, aby przypodobać się wyborcom i politykom Konfederacji. Wygląda to groteskowo, bo niemal na każdym kroku przypominane są różnice, jakie występują pomiędzy tymi środowiskami politycznymi. ,,Wiadomości" TVP przypomniały chociażby ostatnio słowa prezydenta Warszawy o roszczeniach żydowskich, o których Konfederacja nie chce słyszeć.

Trzaskowski o roszczeniach żydowskich

W ,,Wiadomościach" przypomniano wywiad Trzaskowskiego sprzed lat, gdy w rozmowie z Konradem Piaseckim odniósł się do słów Grzegorza Schetyny, który miał powiedzieć, że ,,Polska jest gotowa na zwrot nawet 60 mld dolarów w 2015 r. rozwiązując kwestię majątku żydowskiego". Co na to Trzaskowski?

     Bardzo dziwna suma. Trudno mi to komentować, bo nie wiem, czy to prawda. Nie mamy 60 mld w budżecie na załatwienie tego w jeden rok. Natomiast trzeba oczywiście rozmawiać ze środowiskami żydowskimi i próbować to rozwiązać

-- zaznaczył wiceprzewodniczący Platformy Obywatelskiej.

https://twitter.com/i/status/1277668331483471874

https://wpolityce.pl/polityka/507032-trzaskowski-a-roszczenia-zydowskie-trzeba-to-rozwiazac?fbclid=IwAR3G0tiTgdxG07NN6zvZ_z3Oh6AXEb02LN16wqWpCdm477GHxiAAZGX3Suk

Data: 2020-07-06 10:20:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nie mieli 60 miliardów?  60 miliardów dolarów to ćwierć biliona złotych, czyli akurat tyle, co nakradli na vacie prze osiem lat! Nic więc dziwnego, że mimo najszczerszych chęci nie mieli z czego Żydom oddawać..    Buu ha-ha!

JB

Data: 2020-07-10 12:45:33
Autor: Jacek Bialy
Trzaskowski a roszczenia żydowskie. Co wiceszef PO mówił kilka lat temu: "Trzeba to rozwiązać". Czy dziś podpisze ustawę "Stop 447"?
- Bardzo dziwna suma. Trudno mi to komentować, bo nie wiem, czy to prawda. Nie mamy 60 mld w budżecie na załatwienie tego w jeden rok. Natomiast trzeba oczywiście rozmawiać ze środowiskami żydowskimi i próbować to rozwiązać -- zaznaczył wiceprzewodniczący Platformy Obywatelskiej. Nie mieli 60 miliardów?  60 miliardów dolarów to ćwierć biliona złotych, czyli akurat tyle, co nakradli na vacie prze osiem lat! Nic więc dziwnego, że mimo najszczerszych chęci nie mieli z czego Żydom oddawać..    Buu ha-ha!

No ale teraz co innego - PiS podreperował sytuację, więc gdy tylko Platforma wróci do koryta, Żydzi będą musieli pospieszyć się ze swoimi roszczeniami.  Bo jeśli się spóźnią, to usłyszą jak zwykle, że 'piniędzy nie ma i nie będzie'...   Buuu ha-ha!

JB

Trzaskowski a roszczenia żydowskie. Co wiceszef PO