Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli wygra kandydat KO r

Data: 2020-07-01 11:06:40
Autor: Lord Donald
Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli wygra kandydat KO r
Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli wygra kandydat KO równie "tęczowo" będzie w Pałacu Prezydenckim?

W internecie nic nie ginie. Teraz coraz większą popularność zdobywa nagranie, na którym Rafał Trzaskowski serdecznie wita uczestników Parady Równości w Warszawie. I cieszy się, że jest ona objęta patronatem prezydenta Warszawy.

Słyszymy, jak mówi kandydat KO na prezydenta mówi:

     Bardzo się cieszę, że jestem tutaj z państwem, jestem tutaj z wami, że możemy otworzyć Paradę Równości pod patronatem prezydenta miasta stołecznego Warszawy -

-- mówił Trzaskowski, dodając:

     Od samego początku, jeszcze w kampanii mówiłem, że Warszawa jest dla wszystkich, i zależy mi bardzo, żeby Warszawa była tolerancyjna i dzisiaj dokładnie taka jest. (...) To nie ma nic wspólnego z tym, czy ktoś jest lewicowy czy ktoś jest liberalny czy ktoś jest konserwatywny - to są po prostu prawa człowieka i w otwartych miastach my musimy tych praw przestrzegać.

Na filmiku widać także, jak wiceprezydent stolicy Paweł Rabiej świętuje tzw. Paradę wraz ze swoim partnerem.

https://twitter.com/i/status/1277912522922823682

[...]

Podczas tej właśnie tzw. Parady Równości doszło do skandalicznego incydentu. Chodzi o parodię mszy św., która urządził Szymon Niemiec, aktywista środowisk LGBT. Miał na sobie tęczowy ornat i logo tzw. Parady Równości, zaś jeden z jego pomocników założył na głowę durszlak.

https://twitter.com/i/status/1137327616149655552

To również wówczas nagrano słynną wypowiedź uczestniczki, która mówiła, że czeka, aż ,,wymrą stare k...y głosujące na PiS":

https://twitter.com/i/status/1137418921710161921

Rafał Trzaskowski nie ukrywał dumy ze swojego udziału w wydarzeniu.

https://twitter.com/trzaskowski_/status/1137421079536984064/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1137421079536984064%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwpolityce.pl%2Fpolityka%2F507193-trzaskowski-na-tzw-paradzie-rownosci-pojawil-sie-nowy-film%3Ffbclid%3DIwAR0-ia0XGfD7rTbP0SDX8tR01tX4IU2hA2j5KUxRBfjdq_uRjJAkRAwJLMM

Co ważne, Trzaskowski rzucił się w objęcia środowisk LGBT natychmiast po wygraniu wyborów w Warszawie. Objął patronat nad tzw. Paradą Równości zaraz po wygraniu przez siebie wyborców w stolicy.

Czy - jeśli wygra Trzaskowski - równie ,,tęczowo" będzie w całym kraju, i również w Pałacu Prezydenckim? Na to się zanosi. Z pewnością obecne przebranie kandydata KO, którym posługuje się w czasie trwającej kampanii, nie jest prawdziwe.

https://wpolityce.pl/polityka/507193-trzaskowski-na-tzw-paradzie-rownosci-pojawil-sie-nowy-film?fbclid=IwAR0-ia0XGfD7rTbP0SDX8tR01tX4IU2hA2j5KUxRBfjdq_uRjJAkRAwJLMM

Data: 2020-07-01 02:47:05
Autor: japanizer
On Wednesday, July 1, 2020 at 6:06:42 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli wygra kandydat KO równie "tęczowo" będzie w Pałacu Prezydenckim?

Prezydent który chce łączyć wszystkich Polaków. Również pedofilów i ich ofiary:

https://wyborcza.pl/7,75398,26087813,andrzej-duda-ulaskawil-pedofila.html

  "To sprawa rodzinna"- tak prezydent Andrzej Duda broni swojej decyzji o ułaskawieniu
  sprawcy czynów pedofilskich.

Data: 2020-07-01 12:09:56
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-07-01 o 11:47, japanizer@japanizer.org pisze:

   "To sprawa rodzinna"- tak prezydent Andrzej Duda broni swojej decyzji o ułaskawieniu
   sprawcy czynów pedofilskich.

A tu co zostało wycięte.

https://twitter.com/AndrzejDuda/status/1278096001803354112

Robert

Data: 2020-07-01 03:27:33
Autor: japanizer
On Wednesday, July 1, 2020 at 7:10:02 PM UTC+9, Robert Wańkowski wrote:
W dniu 2020-07-01 o 11:47, japanizer@japanizer.org pisze:

>    "To sprawa rodzinna"- tak prezydent Andrzej Duda broni swojej decyzji o ułaskawieniu
> [...]

Mocne komentarze, p. Robercie:

Dziewczyna zgwałcona przez Polańskiego też domagała się odstąpienia od jego ukarania.
Brzydzę się Panem.

A tego faceta, starego komucha i obrońcę pedofila, mianował Pan sędzią TK! (o Piotrowiczu)

Molestowanie seksualne jest gwałtem. Jak Pan chce być precyzyjny, to proszę pisać ,,nie było penetracji". Wsadzenie ręki w majtki dziecka jest gwałtem. Zastosował Pan akt łaski wobec osoby skazanej za molestowanie seksualne osoby nieletniej, czyli pedofila. Ułaskawił Pan pedofila.

Pan kłamie. Z akt sprawy wynika, że sprawca został skazany za zgwałcenie małoletniego poniżej lat piętnastu?

Ułaskawienie pedofila jest ułaskawieniem pedofila. Wytłumaczysz pan okoliczności, przed Polakami, na debacie w TVN w czwartek, chyba że znowu stchórzysz, bo Kaczyński zakazał.

Data: 2020-07-01 12:46:40
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-07-01 o 12:27, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No a tak od siebie coś napiszesz?

Robert

Data: 2020-07-01 03:58:36
Autor: japanizer
On Wednesday, July 1, 2020 at 7:46:39 PM UTC+9, Robert Wańkowski wrote:

> Brzydzę się Panem.
> No a tak od siebie coś napiszesz?

P. Robert chyba nie ma dzieci?

Data: 2020-07-05 02:52:32
Autor: Jacek Bialy
Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli wygra kandydat KO równie "tęczowo" będzie w Pałacu Prezydenckim?
 - Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli wygra kandydat KO równie "tęczowo" będzie w Pałacu Prezydenckim? Będą 'chronić' dzieci przed pedofilami ucząc je masturbacji..   Buuu ha-ha!

Data: 2020-07-05 12:48:16
Autor: Runt
W dniu 2020-07-05 o 11:52, Jacek Bialy pisze:
  - Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli
wygra kandydat KO równie "tęczowo" będzie w Pałacu Prezydenckim?

Nie będzie jak teraz opluwania PO katolicku!

Będą 'chronić' dzieci przed pedofilami ucząc je masturbacji..   Buuu ha-ha!

Dziadzia, jeszcze to pamiętasz? ;-)))))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-09 06:36:29
Autor: Jacek Bialy
Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli wygra kandydat KO równie "tęczowo" będzie w Pałacu Prezydenckim?

 - Dziadzia, jeszcze to pamiętasz? ;-))))) Twój dziadzia buja się na oponie i rozgląda za tobą.

Data: 2020-07-09 20:18:15
Autor: Runt
jacek biały na Paradzie Równości.
W dniu 2020-07-09 o 15:36, palant Jacek Bialy pisze:

  - Dziadzia, jeszcze to pamiętasz? ;-)))))

Twój dziadzia buja się na oponie i rozgląda za tobą.

A widzi ciebie ;-)))

--
Runt

Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości. Pojawił się nowy film. Czy jeśli wygra kandydat KO r