Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic

Data: 2019-08-13 17:20:13
Autor: Lord Donald
Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic
Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic

Od początku kadencji Rafała Trzaskowskiego jako prezydenta Warszawy mieszkańcy mają mieszane uczucia. Niejednokrotnie stawał się pośmiewiskiem internetu w całej Polsce, jednak przez decyzje, które podejmuje Warszawiakom nie jest do śmiechu.

https://prostozmostu.pl/trzaskowski-upokorzyl-warszawe-oficjalnie-zaprzeczyl-realizacji-obietnic-foto/?fbclid=IwAR0nJemFn8zJtaWt8OZN1u0kwZdFW3UHvUfbYL_fu5-_wrju8Rt-jF_rB-U

Data: 2019-08-13 08:26:23
Autor: Bruno Brunowski
Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

--
Bruno

Data: 2019-08-13 09:06:06
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

Ale info jest prawdziwe czy nie?

Przeca to ruskie jako pierwsi podali kto stoi za spaleniem
ruskiej budki, w PL to info pojawiło się po 1,5r wraz z taśmami.

Data: 2019-08-13 09:14:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 18:06:07 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]

Przeca to ruskie jako pierwsi podali kto stoi za spaleniem
ruskiej budki, w PL to info pojawiło się po 1,5r wraz z taśmami.

Szkoda mi czasu by sprawdzać wiarygodność ruskich trollportali.

--
Bruno

Data: 2019-08-13 18:41:59
Autor: u2
W dniu 13.08.2019 o 17:20, Lord Donald pisze:
Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic

tu nie chodzi o realizację jakichkolwiek obietnic, chodziło o to aby było jak było, czyli dotacje i kasa, to się w życiu liczy, a nie obiecanki cacanki:))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-14 07:28:39
Autor: Runt
W dniu 2019-08-13 o 17:20, kremlowski kret Lord Donald pisze:
Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic
Nie Warszawę tylko PiS. ;-)))

Runt

Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic