Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic

Data: 2019-08-13 08:26:23
Autor: Bruno Brunowski
Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jaki¶ ruski trollportal!

--
Bruno

Data: 2019-08-13 09:06:06
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jaki¶ ruski trollportal!

Ale info jest prawdziwe czy nie?

Przeca to ruskie jako pierwsi podali kto stoi za spaleniem
ruskiej budki, w PL to info pojawiło się po 1,5r wraz z ta¶mami.

Data: 2019-08-13 09:14:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 18:06:07 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]

Przeca to ruskie jako pierwsi podali kto stoi za spaleniem
ruskiej budki, w PL to info pojawiło się po 1,5r wraz z ta¶mami.

Szkoda mi czasu by sprawdzać wiarygodno¶ć ruskich trollportali.

--
Bruno

Trzaskowski upokorzył Warszawę! Oficjalnie zaprzeczył realizacji obietnic