Trzaskowski uratował Platformę

Data: 2020-05-22 15:57:58
Autor: Jacek Bialy
Trzaskowski uratował Platformę
Lepsza zaraza znana niż nieznana
JB

Data: 2020-05-23 10:10:48
Autor: Runt
Trzaskowski uratował Platformę?
W dniu 2020-05-23 o 00:57, Jacek Bialy pisze:
Lepsza zaraza znana niż nieznana

Nu! twoje PRL/PZPR/SB było taka zarazą! ;-)))

Restart wyborów był potrzebny by wyeliminować z gry Kamysza.
Koryta są już podzielone. Ludek tylko zaklepie je w "wyborach".

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-23 04:08:06
Autor: Jacek Bialy
Trzaskowski uratował Platformę?
 - Restart wyborów był potrzebny by wyeliminować z gry Kamysza.

Otóż to Jacusiu.   Kidawa uśpiła czujność Kaczora, tymczasem Kamysz mógł wygrać z Dudą, bo to taki wilczek w owczej skórze. Potem zacząłby tworzyć jakąś nową partię od sasa do lasa... Na szczęście na scenę wskoczył Trzaskowski i uratował Platformę :-)

JB

Data: 2020-05-23 13:49:13
Autor: Runt
W dniu 2020-05-23 o 13:08, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

I dlatego PiS dostaje białej gorączki ;-)))

Przegrać z Tuskiem - to nie byłaby ujma na honorze.
Przerypać z Kamyszem czy Trzaskowskim - plama! ;-)))

Data: 2020-05-23 13:38:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nie wiem.

  -- Przegrać z Tuskiem - to nie byłaby ujma na honorze.

Tusk nie miał szans wygrać z Dudą, dlatego się nie zgłosił.

   -- Przerypać z Kamyszem czy Trzaskowskim - plama! ;-)))

Nie o to chodzi.  Chodzi o to, że Kamysz ma większe szanse na wygraną niż Trzaskowski. Gdyby wygrał, Platforma uległaby zatopieniu, a rozbitkowie trafiliby do nowej dużej partii politycznej. Byłoby to powtórzenie sytuacji z roku 2001 - takiego scenariusza chce A. Kwaśniewski - to przebiegły polityk, więc PiS powinien się tego wystrzegać.

JB

Data: 2020-05-24 07:24:02
Autor: Runt
W dniu 2020-05-23 o 22:38, Jacek Bialy pisze:

[...]

POważnie? Kto by wspierał Kamysza gdyby "wygrał"? PiS?
PoPZPR-owska formacja jest na wymarciu i kilku starzejących sie "działaczy" nie odwróci czasu. Idą na dno razem z Manifestem Komunistycznym, biblią "wyklęty powstań".

Data: 2020-05-24 06:23:52
Autor: Jacek Bialy
[...]

Tak jak pisałem, rozbitkowie z Platformy. Zresztą sama Platforma podobnie powstała jako tratwa ratunkowa dla tonącej Unii Wolności. Na pozór wygląda to wszystko nieco dramatycznie, lecz jest to rutynowa operacja zmiany flagi: Zatapia się zużytą formację, natomiast polityczne oczekiwania jej elektoratu lokuje się w nowej. Gdy Pani Matka żyła, to takie rzeczy robiono z marszu. Natomiast teraz jest znacznie trudniej, bo nie ma kto uspokoić tonącego. Projekt 'Nowoczesnej' nie wypalił, bo Schetyna nie dał się zatopić, a jeszcze ośmieszył partię pana Petru (Pani Matka gdyby żyła, to by ich wszystkich chociaż uczesała - po śmierci Pani Matki nawet śmieszność stanęła po niewłaściwej stronie).

JB

Data: 2020-05-25 06:33:17
Autor: Runt
W dniu 2020-05-24 o 15:23, łysy pawianJacek Bialy pisze:

POważnie? Kto by wspierał Kamysza gdyby "wygrał"?

Tak jak pisałem, rozbitkowie z Platformy.

Wszyscy u ciebie w domu, dziadzia?

/pozostałe bełkot - ciach/

Data: 2020-05-24 23:54:07
Autor: Jacek Bialy
Trzaskowski uratował Platformę?
POważnie? Kto by wspierał Kamysza gdyby "wygrał"?

Tak jak pisałem, rozbitkowie z Platformy.

  -- - Wszyscy u ciebie w domu, dziadzia?

Wszyscy, tylko nie pomyśl, że ja Platformie życzę źle ;-))

JB

Data: 2020-05-25 09:53:32
Autor: Runt
W dniu 2020-05-25 o 08:54, Jacek Bialy pisze:
POważnie? Kto by wspierał Kamysza gdyby "wygrał"?
Tak jak pisałem, rozbitkowie z Platformy.
   -- - Wszyscy u ciebie w domu, dziadzia?
Wszyscy, tylko nie pomyśl, że ja Platformie życzę źle ;-))
Mało mnie obchodzą twoje "życzenia".

Data: 2020-05-25 04:50:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

To nie kręć się tutaj, bo cię ktoś nadepnie..

JB

Data: 2020-05-25 07:07:24
Autor: Zenek Kapelinder
Trzaskowski uratował Platformę?
A kto by chciał na gówno nadepnąć?

Data: 2020-05-26 06:30:23
Autor: Runt
W dniu 2020-05-25 o 16:07, cwel Zenek Kapelinder pisze:
A kto by chciał na gówno nadepnąć?
ty zenusiu, tylko ty. ty uwielbiasz skatologię.

Data: 2020-05-26 05:46:06
Autor: Jacek Bialy
Trzaskowski uratował Platformę?
A kto by chciał na gówno nadepnąć?
    -- - ty zenusiu, tylko ty. ty uwielbiasz skatologię.

Tym bardziej uważaj na niego..      Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-05-26 10:46:07
Autor: Zenek Kapelinder
Trzaskowski uratował Platformę
Placforma stała nad przepaścią ale dzięki Czaskowskiemu zrobiła milowy krok do przodu. W międzyczasie PiS przejął SN.

Trzaskowski uratował Platformę