Trzaskowski znów kłamie o głosowaniu ws. wieku emerytalnego! "Nie byłem wtedy posłem"

Data: 2020-06-22 06:17:27
Autor: Runt
W dniu 2020-06-21 o 23:51, Lord Donald pisze:
Trzaskowski znów kłamie o głosowaniu ws. wieku emerytalnego! "Nie byłem wtedy posłem"

A.Duda nie kłamie. Podpisał to co mu kazano.

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-01 03:33:26
Autor: Jacek Bialy
Trzaskowski znów kłamie o głosowaniu ws. wieku emerytalnego! "Nie byłem wtedy posłem"
Trzaskowski znów kłamie o głosowaniu ws. wieku emerytalnego! "Nie byłem wtedy posłem"

 - A.Duda nie kłamie. Podpisał to co mu kazano. Masz coś do powiedzenia w rzeczonym temacie?  Bo jeśli nie, to paszoł won!

jb

Trzaskowski znów kłamie o głosowaniu ws. wieku emerytalnego! "Nie byłem wtedy posłem"