Trzaskowski zwyciężył z ogromną przewaQ1|B8óœ3jG9ófiČdjšňr

Data: 2018-10-22 23:24:10
Autor: u2
Trzaskowski zwyciężył z ogromną przewaQ1|B8óœ3jG9ófiČdjšňr
wiadomo swój swego zawsze pozna:))))))))))))))

https://dorzeczy.pl/kraj/81378/Warszawa-Wiezniowie-postawili-na-Trzaskowskiego.html

  Grochów, Białołęka, Bemowo, Służewiec - w zakładach karnych położonych na terenie tych dzielnic, Rafał Trzaskowski zwyciężył z ogromną przewagą na pozostałymi kandydatami.

Grochów - tam na kandydata PO i Nowoczesnej zagłosowało 36 (58,06 proc.) uprawnionych do głosowania wśród osadzonych w areszcie śledczym. Na drugim miejscu znalazł się Patryk Jaki, którego wskazało łącznie 10 osób (zdobył 16,13 proc.). Trzeci był Marek Jakubiak z Kukiz'15. Głos na niego oddało 6 osadzonych (9,68 proc.).

W areszcie śledczym na Białołęce "podium" kandydatów na prezydenta Warszawy wyglądało tak samo: Trzaskowski z poparciem 127 więźniów (66,49 proc.); Jaki z poparciem 25 osób (12,09 proc.) i na końcu Jakubiak z 10 głosami (5,24 proc.). Z kolei w białołęckim więzieniu, Rafał Trzaskowski zdobył aż 83,78 proc. głosów.

W areszcie śledczym na Bemowie kandydata Koalicji Obywatelskiej wybrało 33 osadzonych. Na wiceministra sprawiedliwości postawiło 5 głosujących, a na Jakubiaka ex aequo z Korwinem-Mikke po 3 wyborców.

Jeśli chodzi o areszt śledczy na Służewcu, tam Trzaskowski zdobył poparcie 97 aresztantów (72,39 proc.) Na Patryka Jakiego postawiło 17 (12,69 proc.). Po raz kolejny, trzeci stopień podium ex aequo zdobyli Marek Jakubiak i Janusz Korwin-Mikke - zyskali po 5 głosów (3,73 proc.).

/ Źródło: Gazeta.pl

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-22 20:46:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trzaskowski zwyciężył z ogromną przewagą w zakładach karnych
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 23:24:22 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
wiadomo swój swego zawsze pozna:))))))))))))))

https://dorzeczy.pl/kraj/81378/Warszawa-Wiezniowie-postawili-na-Trzaskowskiego.html

Jeszcze poszukaj, jaki kandydat zwyciężył w szpitalach psychiatrycznych.

Data: 2018-10-23 09:38:54
Autor: Gondolier Kuśka
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 23:24:22 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> wiadomo swój swego zawsze pozna:))))))))))))))

Jeszcze poszukaj, jaki kandydat zwyciężył w szpitalach psychiatrycznych.

Pajdak oddał 1 głos na wiadomo kogo i tam trzaskoski zdobył 100%.

Data: 2018-10-24 09:12:05
Autor: Pajdak
Jaki zwyciężył z ogromną przewagą w opolskim
pajac "Gondolier Kuśka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:e4ecc74b-2bfa-48f4-abbc-0fd976830b90googlegroups.com...

Pajdak oddał 1 głos na wiadomo kogo i tam trzaskoski zdobył 100%.

Trzaskowski pajacu!

No to POwiedz na kogo zagłosowałem? ;-))

Mój kandydat zgarnął ponad 56%. A twój? Dołował! Zabolało, co? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-24 18:21:17
Autor: Zenek Kapelinder
Jaki zwyciężył z ogromną przewagą w opolski m
Nie mogles glosowac bo twoj dowod lezy w kancelarii szpitala psychiatrycznego i nie ma cie na listach wyborczych.

Data: 2018-10-25 07:40:54
Autor: Pajdak
Jaki zwyciężył z ogromną przewagą w opolskim
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bf36189-383a-4876-a0c3-3a47151e18f5googlegroups.com...
Nie moglem glosowac bo moj dowod lezy w kancelarii szpitala psychiatrycznego i nie ma mnie na listach wyborczych.

Aaaaaa. To dlatego taki wynikł był w Łodzi! ;-))))

Vostede é un truco común e culo, non é digno de chutar o seu burro! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-25 10:04:59
Autor: u2
Jaki zwyciężył z ogromną przewagąQ1|C )˘[$Š
W dniu 25.10.2018 o 07:40, bluzgaj pisze:
[...]

te piździak, widać, że hans dyma ciebie od tylca w niemieckim burdeliku za friko:)))))))))))))

Data: 2018-10-25 10:33:32
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

te piździak, widać, że hans dyma ciebie od tylca w niemieckim burdeliku za friko:)))))))))))))

uuu, syndrom sztokholmski w pełni :DDDD
biedny podwójniak :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-25 20:13:24
Autor: Pajdak
u2 zwyciężył z ogromną przewagą w szypliszkach
przygłup i bękart mongolski "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

;-))))

te piździak, widać, że hans dyma ciebie od tylca w niemieckim burdeliku za
friko:)))))))))))))

Mongolski wypiedku, nie zaplułeś swoj monitor to twój problem.
POproś lordzika albo zenusia by ci go wytarli. czym i jak to juz wasz sprawa
cioty! ;-)))

Co? Nie uczyło się języków? POdlizujesz się zenusiowi? Biedactwo, kogucik
dechy zaliczył w niedzielę! ;-)))

Skatologia to twoje hobby pijaczyno?

Estes borrachos, podes ver que os hans fálache por detrás no burdel alemán.

lol ol lol!

--
Pajdak

Data: 2018-10-25 20:29:06
Autor: u2
u2 zwyciężył z ogromną przewagą wQ1|BĚňŚXŹÎFœ
W dniu 25.10.2018 o 20:13,  bluzgaj pisze:
Mongolski wypiedku, nie zaplułeś swoj monitor to twój problem.
POproś lordzika albo zenusia by ci go wytarli. czym i jak to juz wasz sprawa
cioty! ;-)))

lol:))))))))))))))))))

Data: 2018-10-25 20:38:24
Autor: Pajdak
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bd20b79$0$522$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Os cans lánzanlle o culo e vólvense como un porco. Estás a facer porque tes unha porra que poderás executar a túa propia mierda ata a parte inferior.Necesitas utilizar como non asuste o aire! Terminarás os hijoputas baixo a cerca e os cans estarán felices contigo .-)))

lol lol lol

Pajdak

Data: 2018-10-25 21:42:05
Autor: u2
Trzaskowski zwyciężył z ogromną prQ1|C7°j8óœ3jG9ófiČdjšňr
W dniu 25.10.2018 o 20:38, bluzgaj mierda mierda pisze:
[...]

te bluzgaj mierdaj mierdaj:))))))))))))))))

Data: 2018-10-23 10:33:43
Autor: u2
W dniu 23.10.2018 o 05:46, klewiak pisze:
Jeszcze poszukaj, jaki kandydat zwyciężył w szpitalach psychiatrycznych.

niemożliwe ty klewiak nadajesz z psychiatryka ?:)))))))))))))

Data: 2018-10-23 07:51:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 23 października 2018 10:33:58 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 23.10.2018 o 05:46, klewiak pisze:
> Jeszcze poszukaj, jaki kandydat zwyciężył w szpitalach psychiatrycznych.

niemożliwe ty klewiak nadajesz z psychiatryka ?:)))))))))))))

Jestem za cwaną gapą, żeby się akurat znaleźć w takim miejscu, no chyba żebym miał w tym interes.

Data: 2018-10-23 23:03:23
Autor: u2
W dniu 23.10.2018 o 16:51, klewiak pisze:
Jestem za cwaną gapą, żeby się akurat znaleźć w takim miejscu, no chyba żebym
miał w tym interes.

czyli klewiak jeszcze nie wyrabiasz żółtych papierów ?;))))))))))))))))

Data: 2018-10-23 16:09:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 23 października 2018 23:03:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> miał w tym interes.

czyli klewiak jeszcze nie wyrabiasz żółtych papierów ?;))))))))))))))))

A skąd wiesz że ich nie mam, tylko głęboko schowanych NWW?

Data: 2018-10-24 08:47:42
Autor: u2
W dniu 24.10.2018 o 01:09, klewiak pisze:
A skąd wiesz że ich nie mam, tylko głęboko schowanych NWW?

wiem, wiem, używasz antydepresantów, więc pewnikiem się leczysz klewiak:))))))))))

Data: 2018-10-24 01:16:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 24 października 2018 08:47:49 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 24.10.2018 o 01:09, klewiak pisze:
> A skąd wiesz że ich nie mam, tylko głęboko schowanych NWW?

wiem, wiem, używasz antydepresantów, więc pewnikiem się leczysz klewiak:))))))))))

Nie używam. Raz wiele lat temu próbowałem prozacu i w ogóle nie mogłem po jego zażyciu pracować twórczo. Po trzech dniach musiałem odstawić.

Mogę mieć co prawda niezłego doła z powodu zachowania się mówiąc brzydko
elektoratu 4 lata temu, ale obecnie jednak widać, że Wrocław jak zwykle poddaje się ostatni.

Data: 2018-10-24 01:16:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 24 października 2018 10:16:13 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

elektoratu 4 lata temu, ale obecnie jednak widać, że Wrocław jak zwykle poddaje się ostatni.

oczywiście miało być 3 lata temu w wyborach ogólnopolsich

Data: 2018-10-25 00:53:23
Autor: u2
W dniu 24.10.2018 o 10:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie używam. Raz wiele lat temu próbowałem prozacu

czyli leczyłeś depresję, nadal widać na nią cierpisz:)))))))))))))))

Data: 2018-10-23 11:12:52
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 23.10.2018 o 05:46, klewiak pisze:
> Jeszcze poszukaj, jaki kandydat zwyciężył w szpitalach psychiatrycznych.

niemożliwe ty klewiak nadajesz z psychiatryka ?:)))))))))))))

a widzisz mnie w twoim miejscu pobytu?
nie. to po co się pytasz
marsz po stoperan hehehe

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 23:30:41
Autor: A. Filip
Trzaskowski karnych [wybory prezydenta Warszawy]

[...]

To r\te głosy przeważyły? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-23 09:21:12
Autor: Pajdak
Rok nie wyrok, 70% to żadne zwycięstwo! ;-))
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
wiadomo swój swego zawsze pozna:))))))))))))))

https://dorzeczy.pl/kraj/81378/Warszawa-Wiezniowie-postawili-na-Trzaskowskiego.html

Buuuhahahhahaaa! "doRzeczy". Bardzo wiarygodny szmatławiec. ;-)))

Dostaliście łupnia i kwiczycie! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-23 09:58:17
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

wiadomo swój swego zawsze pozna:))))))))))))))

bo więźniowie mają problem z prawem, a nie z głową

pisuar tradycyjnie wygrał w szpitalach psychiatrycznych
a w którym ty przebywasz? :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-23 10:34:31
Autor: u2
W dniu 23.10.2018 o 09:58, pisuar pisze:
pisuar tradycyjnie wygrał w szpitalach psychiatrycznych