Trzeba by założyć partię.

Data: 2011-03-22 12:53:20
Autor: M. Sz.
Trzeba by założyć partię.

 Potrzebna jest jej nazwa, program i poparcie 1000 obywateli polskich pod wnioskiem o rejestrację w Sądzie Okręgowym w Warszawie.

 m.

Data: 2011-03-22 12:59:25
Autor: Voodoo People
Trzeba by założyć partię.
A na chuj nowa partia, malo ich mamy? :)

Data: 2011-03-22 12:23:15
Autor: outres
Trzeba by założyć partię.

Forum Obywatelskiego Rozwoju moze sie rozwinie , ale zamiast czekac do tego
czasu lepiej cos niech by sie przewinelo nowego

Data: 2011-03-22 13:48:14
Autor: jedrus
Trzeba by założyć partię.
W dniu 2011-03-22 13:23,  outres pisze:

Forum Obywatelskiego Rozwoju moze sie rozwinie , ale zamiast czekac do tego
czasu lepiej cos niech by sie przewinelo nowego

Wszystko co w nazwie bedzie mialo "obywatelska", "prawo",
"sprawiedliwosc" sie nie przyjmie.

--
jedrus
http://wolyn.btx.pl/

Data: 2011-03-22 12:57:06
Autor: outres
Trzeba by założyć partię.
jedrus <jedrus@wytnij.btx.pl> napisał(a):
> [...]
> czasu lepiej cos niech by sie przewinelo nowego

Wszystko co w nazwie bedzie mialo "obywatelska", "prawo",

moze zrobic sie znowu przerwa w dobrym ugrupowaniu idacym za glosem ludu , ale
nie ma co liczyc na jakas wiekszosc do zmiany  konstytucji dla Uni . --

Data: 2011-03-22 16:41:38
Autor: jedrus
Trzeba by założyć partię.
W dniu 2011-03-22 13:57,  outres pisze:

[...]

Nawet najbardziej postepowe ugrupowanie moze uwalic jego "komitet centralny" cokolwiek mialby oznaczac. Dzisiaj ryba tylko nie bierze.

--
jedrus
http://wolyn.btx.pl/

Data: 2011-03-22 14:21:26
Autor: Marek
Trzeba by założyć partię.
On Mar 22, 4:41 pm, jedrus <jed...@wytnij.btx.pl> wrote:

Nawet najbardziej postepowe ugrupowanie moze uwalic jego "komitet
centralny" cokolwiek mialby oznaczac. Dzisiaj ryba tylko nie bierze.

Trzeba sie nastawic na akcje oddolna: o sukcesie decyduje pierwszych 5
minet.

Data: 2011-03-23 13:59:14
Autor: boukun
Trzeba by założyć partię.

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ima2v0$l83$1inews.gazeta.pl...
A na chuj nowa partia, malo ich mamy? :)

Wierzysz w to, że ktoś ułoży ci za ciebie życie? że ktoś zrobi ci dobrze?

boukun

Data: 2011-03-22 16:22:02
Autor: Hans Kloss
Trzeba by założyć partię.
On 22 Mar, 12:53, "M. Sz." <mi...@onet.pl> wrote:
 Potrzebna jest jej nazwa, program i poparcie 1000 obywateli polskich pod
wnioskiem o rejestracj w S dzie Okr gowym w Warszawie.
 Nazwa już jest obmyślona od dawna- Partia Umiarkowanego Postępu (w
Granicach Prawa), można dodać "Polska" coby jej z czeską
odpowiedniczką nie pomylić, a że słowo"partia" źle się kojarzy to
można je zastąpić słowem "związek"  "ruch" "liga" "zjednoczenie"
"konfederacja" lub czymś podobnym (byle nie "platforma"). Warto się
jeszcze przyjrzeć akronimom- spośród  PPUP(wGP), PKUP(wGP), PZUP(wGP)
PRUP(wGP), PLUP(wGP) najbardziej do mnie przemawia ten ostatni.
Ale.... jeszcze lepiej wygląda przecież CHLUP, a do tego pozostaje w
pełnej zgodności z naszym charakterem narodowym- więc nie "polska" ale
"chrześcijańska" co od razu determinuje jej położenie na scenie
politycznej- będziemy robić za prawicę ;). Chrześcijańska Liga
Umiarkowanego Postępu (w Granicach prawa) - to jest to!
Program.. na chuj ci program? Tyle jest w Polsce partii i partyjek a
jak dotąd żadna nie zawracała sobie głowy takimi duperelami jak
program- i świat się od tego nie zawalił. Nie program jest ważny ale
hasła, jakieś krótkie i łatwo wpadające w ucho zdania. Na przykład
"Oni już byli- czas na CHLUP" "Pokaż im środkowy palec- głosuj na
CHLUP" "Zrób im CHLUP" itd. itp. Oczywiscie program nieoficjalny miec
trzeba, ale tu radziłbym nie silić się na zbytnią oryginalność. Stare
sprawdzone zasady "by żyło sie lepiej (nam i naszym kumplom)" "TKM"
"grabi nagrabliennoje" są uniwersalne w każdej sytuacji politycznej i
pod kazdą szerokościa geograficzną.
Jeszcze obietnice- obiecywac mozna w zasadzie wszystko ale najgłupsze
obiecanki warto zgłaszać półgębkiem i nieoficjalnie, tak zeby można
sie było z nich wykręcic przed następnymi wyborami i nie wylecieć
całkowicie z sejmu. Najlepiej obiecywac rzeczy niematerialne- na
poczatek proponuję obiecać "zgodę narodową" "Porozumenie Polaków Ponad
Podziałami", likwidację ubóstwa, ekonomiczne przyspieszenie, wzrost
znaczenia na arenie miedzynarodowej, umocnienie pozycji w hunii,
zacieśnienie wspólpracy z sąsiadami itd. itp. pierdoły. Żadnych
pierwszych irlandii, drugich japonii ani trzecich rzymów...
Poparcie-- na razie jestemśy we dwóch ze szwagrem. Ja bede skarbnik a
on pijarowiec bo ma gadane i wypić umi. Ty będziesz za szefa.. no to
jescze 997 jeleni zebrać i DO ROBOTY!
Warto by zacząć  jakąś odezwą do umęczonego  i oszukanego przez
politykierów (bez wymieniania ich z nazwy- tylko "ONI") z roku na rok
biedniejącego Narodu Polskiego. Pierwszy wyborczy "target"- boukuny.
Potem się zobaczy...
J-23

Data: 2011-03-23 16:33:29
Autor: M. Sz.
Trzeba by założyć partię.
 Pup to już jest (Powiatowy Urząd Pracy). Dalej było ciekawie. Programu chyba wymagają. Jak chcesz być skarbnikiem to będziesz musiał zbierać składki i darowizny - z czego jak napisali utrzymuje się partia - stronnictwo jak kto lubi. Co do 1000 osób to tak czytałem na wikipedii, ale słyszałem o 100 000 osób coś. Zresztą, żeby miało to sens trzeba pomyśleć o wejściu do Sejmu - 5% próg wyborczy - 1 mln. głosów powiedzmy. Potrzebna jest kampania wyborcza.

Data: 2011-03-23 17:59:25
Autor: boukun
Trzeba by założyć partię.

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:imd3ro$3n8$1news.onet.pl...
[...]

Najlepiej założyć partię pl.soc.polityka...

boukun

Data: 2011-03-23 20:45:24
Autor: M. Sz.
Trzeba by założyć partię.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:imd9bq$qnn$1mx1.internetia.pl...

[...]

 Nie. Nie można zrobić grupie czegoś takiego.

boukun

 m.

Data: 2011-03-26 11:41:46
Autor: pluton
Trzeba by założyć partię.

 Nie. Nie można zrobić grupie czegoś takiego.

Mozna, ale wyobrazasz sobie siebie w jednej partii z takimi wariatami ? :)

Nullification