Trzeba by膰 jebni臋tym...

Data: 2015-11-22 21:00:05
Autor: pioruns
Trzeba by膰 jebni臋tym...
On 22/11/15 18:48, Killer2 wrote:
aby licytowa膰 starego trupa ze z艂膮czem tylko dsub do tej ceny...

http://allegro.pl/show_item.php?item=5799523595

O k... ale wtopa. Tylko analog przez D-Sub ;/ A wygl膮da tak zach臋caj膮co
na pocz膮tku, dop贸ki si臋 w specyfikacj臋 nie zajrzy.

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2015-11-22 22:10:46
Autor: Przemek
Trzeba by膰 jebni臋tym...
O k... ale wtopa. Tylko analog przez D-Sub ;/ A wygl膮da tak zach臋caj膮co
na pocz膮tku, dop贸ki si臋 w specyfikacj臋 nie zajrzy.

I oni t臋 rozdzielczo艣膰 2048脳1152 na dsubie dj膮? O Chryste!
Przem

Data: 2015-11-23 02:18:45
Autor: Wiktor S.
Trzeba by膰 jebni臋tym...
O k... ale wtopa. Tylko analog przez D-Sub ;/ A wygl膮da tak
zach臋caj膮co na pocz膮tku, dop贸ki si臋 w specyfikacj臋 nie zajrzy.

I oni t臋 rozdzielczo艣膰 2048脳1152 na dsubie dj膮? O Chryste!

Je艣li mamy z艂膮cze VGA w komputerze, albo przej艣ci贸wk臋 na DVI - to ja nie widz臋 problemu.

Ma艂o przysz艂o艣ciowy to zakup, bo za par臋 lat mo偶e si臋 okaza膰 偶e nie mamy jak analogowego sygna艂u poda膰 z nowego komputera, ale p贸ki co jak dzia艂a to dzia艂a...

--
Wiktor S.

Data: 2015-11-23 08:51:18
Autor: Maciek
Trzeba by膰 jebni臋tym...
W dniu 2015-11-23 o 02:18, Wiktor S. pisze:
Je艣li mamy z艂膮cze VGA w komputerze, albo przej艣ci贸wk臋 na DVI - to ja nie widz臋 problemu.
Trzeba mie膰 jeszcze jaki艣 super fajny sprz臋t i przew贸d, 偶eby nie widzie膰
r贸偶nic mi臋dzy obrazem transmitowanym analogowo i cyfrowo.

Maciek

Data: 2015-11-23 10:26:11
Autor: Dominik & Co
Trzeba by膰 jebni臋tym...
Dnia 23.11.2015 Maciek <maciek@nospam.pl> napisa艂/a:

Trzeba mie膰 jeszcze jaki艣 super fajny sprz臋t i przew贸d, 偶eby nie widzie膰
r贸偶nic mi臋dzy obrazem transmitowanym analogowo i cyfrowo.

Wystarczy mie膰 kiepski wzrok ;-)

--
Dominik & k膮pany (via raspbianowy slrn)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2015-11-23 18:26:33
Autor: Wiktor S.
Trzeba by膰 jebni臋tym...
[...]

Trzeba mie膰 lipny sprz臋t i do niczego przew贸d, 偶eby jak膮艣 widzie膰.

--
Wiktor S.

Data: 2015-11-23 21:03:29
Autor: Irokez
Trzeba by膰 jebni臋tym...
W dniu 2015-11-23 o 18:26, Wiktor S. pisze:
[...]

Mam Eizo FlexScan S2231W, nie jest to "potw贸r" je艣li chodzi o jako艣膰 ale nie jest to sprz臋t marketowy za 500z艂. Rozdzielczo艣膰 "zaledwie" 1680x1050 i niestety ale to wida膰 r贸偶nic臋. Na dobrym kablu VGA.
Wi臋c trzeba mie膰 lipny monitor aby nie widzie膰 r贸偶nicy.

--
Irokez

Data: 2015-11-24 00:28:32
Autor: Przemys砤w Ryk
Trzeba by jebni阾ym...
Dnia Mon, 23 Nov 2015 21:03:29 +0100, Irokez napisa艂(a):

[...]

Bierzesz jeszcze pod uwag臋 tak膮 鈥瀌robn膮鈥 kwesti臋, jak jako艣膰 przetwornika
cyfrowo-analogowego na karcie grafiki? :)

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Cz艂owiek rodzi si臋 z dwiema nieuleczalnymi chorobami: 偶yciem, kt贸re      ]

Data: 2015-11-24 08:38:31
Autor: Maciek
Trzeba by膰 jebni臋tym...
[...]
A co ja napisa艂em? Teraz poka偶 mi jaki promil ludzi ma sprz臋t przy
kt贸rym nie widzi r贸偶nicy, albo ile czasu trzeba po艣wi臋ci膰 na dobieranie
grat贸w, 偶eby ta r贸偶nica by艂a niezauwa偶alna? A wystarczy monitor i karta
ze z艂膮czami cyfrowymi i na byle g* obraz b臋dzie "偶yleta".

Maciek

Trzeba by膰 jebni臋tym...