"Trzeba być debilem!". Marek Jakubiak oburzony wpisem Rosatiego

Data: 2019-06-12 10:15:05
Autor: boukun
"Trzeba być debilem!". Marek Jakubiak oburzony wpisem Rosatiego
"Niestety, rządzą nami debile. I niestety, naród bije im brawo. Do spółki z
Putinem" - napisał Dariusz Rosati. - Byłem z nim w jednym z programów i
zupełnie inaczej mówił. Mamy dwie prawdy: pijesz - nie jedź, pijesz - nie
pisz. Przecież trzeba być debilem, żeby pisać takie rzeczy. Nie sądzę, żeby
poważny człowiek, minister finansów, w stanie trzeźwości to robił -
komentował Marek Jakubiak w programie "Tłit". - Obrażanie suwerena za to, że
ma inne zdanie niż jaśnie pan myśli, że suweren powinien mieć, to tak
naprawdę obrażanie samego siebie. Kto pana wybrał, panie Rosati? Sami
mądrzy, widocznie - dodał.

https://wiadomosci.wp.pl/trzeba-byc-debilem-marek-jakubiak-oburzony-wpisem-rosatiego-6391087946589825v

boukun

Data: 2019-06-12 01:53:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 czerwca 2019 10:15:18 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Parę słów prawdy i od razu odzywają się Jakubiak z Tarczyńskim. Znamienne.

A i niech ktoś wytłumaczy Jakubiakowi, ze PiS to nie suweren. Wiem, że chłop walczy o miejsce na jakiejś liście, ale nadmiar wazeliny może zaszkodzić.

--
Bruno

Data: 2019-06-12 11:06:43
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych
[...]

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dariusz-rosati-tw-buyer,27394.html

boukun

Data: 2019-06-12 02:15:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 czerwca 2019 11:06:54 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

A i niech ktoś wytłumaczy Jakubiakowi, ze PiS to nie suweren. Wiem, że chłop walczy o miejsce na jakiejś liście, ale nadmiar wazeliny może zaszkodzić.

"Pomimo bardzo dobrego uplasowania, Buyer nie realizował powierzonych mu zadań. Wykazywał brak inicjatywy i nieuzasadnioną obawę przed dekonspiracją. Niechętnie nawiązywał kontakty z interesującymi z punktu widzenia wywiadowczego osobami. (...) Jego roczny pobyt na stypendium w Citibanku oraz współpracę z naszą służbą należy ocenić negatywnie - napisał ppor. M. Pociecha."

--
Bruno

Data: 2019-06-12 11:19:06
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

stypendium w Citibanku oraz współpracę z naszą służbą należy ocenić
negatywnie - napisał ppor. M. Pociecha."

Niechętnie ale nawiązywał?  Palił ale się nie zaciągał? [Jak B. Clinton] :-)

Wszystko ma znacznie, to co napisałeś też.
Tyle że to "pełnego rozgrzeszenia" nie daje IMHO.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-12 02:30:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 czerwca 2019 11:19:55 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Wszystko ma znacznie, to co napisałeś też.
Tyle że to "pełnego rozgrzeszenia" nie daje IMHO.

Pacz pan to tak jak TW Wolfgang. Ale ten przynajmniej piękne zobowiązanie własnoręcznie napisał.

--
Bruno

Data: 2019-06-12 02:36:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 czerwca 2019 11:30:51 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> Tyle że to "pełnego rozgrzeszenia" nie daje IMHO.
> Pacz pan to tak jak TW Wolfgang. Ale ten przynajmniej piękne zobowiązanie własnoręcznie napisał.

A tu stanowisko IPN: "- W sprawie oświadczenia ambasadora Polski w Berlinie Andrzeja Przyłębskiego "nie zachodzi wątpliwość co do jego zgodności z prawdą" - zakomunikował IPN. - O tym, czy dana osoba była współpracownikiem w charakterze tajnego informatora nie decyduje ani fakt, ani forma zarejestrowania jej w ewidencji organu bezpieczeństwa państwa, lecz treść udzielonych tym organom informacji urzeczywistniających współpracę"

--
Bruno

Data: 2019-06-12 11:53:45
Autor: u2
[...]

to prawie tak jak w przypadku TW Bolka, ale prawie robi różnicę:))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-06-12 13:13:03
Autor: boukun
> [...]

"Pomimo bardzo dobrego uplasowania, Buyer nie realizował powierzonych mu zadań. Wykazywał brak inicjatywy i nieuzasadnioną obawę przed dekonspiracją. Niechętnie nawiązywał kontakty z interesującymi z punktu widzenia wywiadowczego osobami. (...) Jego roczny pobyt na stypendium w Citibanku oraz współpracę z naszą służbą należy ocenić negatywnie - napisał ppor. M. Pociecha."

Jak każdy Żyd agent...

boukun

"Trzeba być debilem!". Marek Jakubiak oburzony wpisem Rosatiego