Trzeba byc niespelna rozumu aby nawolywac do OPUSZCZENIA AFGANISTANU

Data: 2010-06-14 11:33:36
Autor: Panslavista
Trzeba byc niespelna rozumu aby nawolywac do OPUSZCZENIA AFGANISTANU
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hv4slf$ggd$1news.onet.pl...

Przeciez to jest ABSURD. Czy ja musze ogladac
takich kretynow w TV?!

Nie musisz, co więcej - sam jedź do Afganistanu zabijać niewinnych ludzi.
Bandyto.

Data: 2010-06-14 11:37:50
Autor: Neko
Trzeba byc niespelna rozumu aby nawolywac do OPUSZCZENIA AFGANISTANU
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Nie musisz, co więcej - sam jedź do Afganistanu zabijać niewinnych ludzi.
Bandyto.

Po pierwsze nie jestem zolnierzem. Wiec nie pojade. Ale gdybym byl,
to bym sie zglosil na ochotnika.

Po drugie. W Afganistanie - gdybys nie wiedzial - toczy sie wojna.
Na wojnie gina ludzie. Mysle, ze wiecej niewinnych ginie
w wyniku bomb podkladanych na straganach przez Talibow
nizeli jest zabitych przez polskich zolnierzy.

Data: 2010-06-14 12:41:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hv4tb4$ids$1news.onet.pl...
[...]

Talibowie są na własnej ziemi. Polacy są intruzami. Tak jak wcześniej Rosjanie.

Trzeba byc niespelna rozumu aby nawolywac do OPUSZCZENIA AFGANISTANU