Trzeba byc wyjatkowa Qrwa zeby...

Data: 2009-05-12 21:39:24
Autor: konserwator
Trzeba byc wyjatkowa Qrwa zeby...
tragiczna smierc swojej towarzyszki (Blidy) wykorzystywac do rozgrywek politycznych
To tylko komuchy potrafia....

rym

Data: 2009-05-12 13:00:28
Autor: mrdevilyn
Trzeba byc wyjatkowa Qrwa zeby...
On 12 Maj, 21:39, "konserwator" <djmac§don¨Èa...@algonet.se> wrote:

To tylko komuchy potrafia....

Eeee, nie doceniasz pan pełowców, choć z drugiej strony to nie była
ich towarzyszka...Ale taka u tych komuszych kurwich synów mentalność,
że nawet swoje ewidentne wtopy usiłuja na chama przekuć w sukces, vide
sprawa towarzyszki Kot secundo voto Cielebąk, która wprawdzie umarła
tylko politycznie ale i tak jej scierwo zostało przez pełowców
sprawnie zutylizowane.. Trzeba im jednak oddać sprawiedliwość, siłe
razenia mają tak duża ze częśc ogłupiałej publiki daje się nabierać na
te ordynarne kłamstwa.
J-23

Data: 2009-05-12 21:50:27
Autor: Piotr
Dnia Tue, 12 May 2009 21:39:24 +0200, konserwator napisał(a):

tragiczna smierc swojej towarzyszki (Blidy) wykorzystywac do rozgrywek politycznych
To tylko komuchy potrafia....

To sygnał, że koryta będą bronić bardziej niż życia. Blida poległa na froncie obrony złodziejskiego układu, więc jej należy się
ezeldowska cześć, a pisowskim oprawcom przykładna kara.
Co się należy, to czynią.
Przerażające to jest.
Piotr

Data: 2009-05-13 07:05:18
Autor:
Trzeba byc wyjatkowa Qrwa zeby...
On Tue, 12 May 2009 21:39:24 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

tragiczna smierc swojej towarzyszki (Blidy) wykorzystywac do rozgrywek politycznych

 kolesie partyjni zyli z tego co zalatwiala blida.  kasa od aleksis plynela i bylo cacy. ale kolesie
 i aleksis chcieli wiecej i wiecej. nieboszczka  zaczela kombinowac wiec ja stuknieto. wygodna wersja
 to zalatwienie przez ziobro ale tak na prawde
 zalatwili ja kolesie dla ktorych byla niewygodna.
To tylko komuchy potrafia....

 graja smiercia. u nich to norma.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-13 07:36:13
Autor: Panslavista
Użytkownik "<heRsk>" <samebrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Racjonalne dla nich działanie - niech nawet trup na coś się przyda, skoro
kasa z tej strony przestała płynąć z węgla...

Data: 2009-05-13 19:46:38
Autor:
Trzeba byc wyjatkowa Qrwa zeby...
On Wed, 13 May 2009 07:36:13 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

> [...]
Racjonalne dla nich działanie - niech nawet trup na coś się przyda, skoro kasa z tej strony przestała płynąć z węgla...

 kasa plynela i plynie. sprawa miala przyschnac wiec przyschla,
 a ze od czasu do czasu ktos wierzy w to, ze ziobro zastraszyl
 blide jest naiwny. babka byla zimna kiedy kominiarkowi wpadli
 do chaty blidow. stad nagranie konczy sie na otwarciu drzwi.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2