Trzeba byc wyjatkowa Qrwa zeby...

Data: 2009-05-13 07:05:18
Autor:
Trzeba byc wyjatkowa Qrwa zeby...
On Tue, 12 May 2009 21:39:24 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

tragiczna smierc swojej towarzyszki (Blidy) wykorzystywac do rozgrywek politycznych

 kolesie partyjni zyli z tego co zalatwiala blida.  kasa od aleksis plynela i bylo cacy. ale kolesie
 i aleksis chcieli wiecej i wiecej. nieboszczka  zaczela kombinowac wiec ja stuknieto. wygodna wersja
 to zalatwienie przez ziobro ale tak na prawde
 zalatwili ja kolesie dla ktorych byla niewygodna.
To tylko komuchy potrafia....

 graja smiercia. u nich to norma.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-13 07:36:13
Autor: Panslavista
Użytkownik "<heRsk>" <samebrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Racjonalne dla nich działanie - niech nawet trup na coś się przyda, skoro
kasa z tej strony przestała płynąć z węgla...

Data: 2009-05-13 19:46:38
Autor:
Trzeba byc wyjatkowa Qrwa zeby...
On Wed, 13 May 2009 07:36:13 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

> [...]
Racjonalne dla nich działanie - niech nawet trup na coś się przyda, skoro kasa z tej strony przestała płynąć z węgla...

 kasa plynela i plynie. sprawa miala przyschnac wiec przyschla,
 a ze od czasu do czasu ktos wierzy w to, ze ziobro zastraszyl
 blide jest naiwny. babka byla zimna kiedy kominiarkowi wpadli
 do chaty blidow. stad nagranie konczy sie na otwarciu drzwi.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2