Trzeba było nie sprzedawać Polski

Data: 2012-09-04 10:58:16
Autor: Gringo
Trzeba było nie sprzedawać Polski
Wałęsa tłumaczył Tuska: sytuacja jest skomplikowana, prostych rozwiązań nie ma, a on bardzo by chciał rozdawać, bardzo by chciał się podobać ludziom, tylko że nie ma skąd. Bo żeby coś dać, to trzeba mieć.

A było rujnować cały kraj i wyprzedawać majątek narodowy?
Od 1989 roku neoliberałowie rozkradli ten kraj, a teraz leją krokodyle łzy, że dla narodu nie ma nic.

Data: 2012-09-04 11:13:24
Autor: Marek Czaplicki
Trzeba było nie sprzedawać Polski
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 10:58:

Tylko ponowna nacjonalizacja gospodarki i przemysłu może ten kraj
uchoronić.

Przed czym?

Data: 2012-09-04 10:06:01
Autor: b0ni
Dnia 04.09.2012 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał/a:
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 10:58:

Tylko ponowna nacjonalizacja gospodarki i przemysłu może ten kraj
uchoronić.

Przed czym?

Nie zadawaj mu takich trudnych i podchwytliwych pytań.

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-09-04 15:29:42
Autor: Marek Czaplicki
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 15:15:

[...]

Przed zaborami.

A kto będzie chciał zabrać kraj, który jest cały "zrujnowany i rozkradziony"? Tak nie ma żeby dokładać do interesu. :)

Data: 2012-09-04 22:16:53
Autor: Gringo

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k24vo6$bsf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ten nieszczęsny kraj już jest zabrany, najpierw rozkradli zakłady pracy, oddali cukrownie Niemcom i już nie ma nic polskiego. To do jakiego oni interesu dokładali, jak wszystko sprzedane za złotówkę? Teraz Polacy na kolanach będą zaborcę o jakąkolwiek pracę prosili, byleby jaka była. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-09-05 10:11:57
Autor: Marek Czaplicki
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 22:16:

[...]

Nie wiem, ale nigdy "na kolanach" nie prosiłem nikogo o pracę. Jak nie chcą to nie będą mieli "najlepszego pracownika pod Słońcem" za jakiego się uważam. :)

Data: 2012-09-05 10:43:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k271gd$96a$1node2.news.atman.pl...
[...]

Obecnie trudno o wykwalifikowanego operatora pilota telewizyjnego!

Data: 2012-09-05 19:17:26
Autor: Marek Czaplicki
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 05 wrzesień 2012 13:12:

[...]

A jak już i ciebie nie zechcą, to i ty padniesz na kolana. Na twoje
miejsce 10-ciu za bramą stoi.

Śmieszny jesteś w swym strachu. Słyszałeś o tym że można samemu sobie stworzyć miejsce pracy? :)

Data: 2012-09-05 10:24:06
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 5 Wrz, 13:17, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 05 wrzesień 2012 13:12:

Śmieszny jesteś w swym strachu. Słyszałeś o tym że można samemu sobie
stworzyć miejsce pracy? :)

slyszec to na pewno slyszal, tylko ze on do pracy nieprzyzwyczajony:))

Data: 2012-09-05 19:34:29
Autor: Marek Czaplicki
Trzeba było nie sprzedawać Polski
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 05 wrzesień 2012 19:30:

No, i samemu produkować pieniądze i sobie samemu wypłacać wypłatę.

Mówimy o pracy czy o pieniądzach? Wiążą się co prawda. Bez pracy, bez realizowania w pracy potrzeb ludzi, maszyny drukarskie mogłyby trzepać dowolne sumy i nikomu by się nie polepszyło.

Data: 2012-09-05 19:37:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k281f6$g9d$1node2.news.atman.pl...
[...]

Za ostro go oceniasz! On jest przecież operatorem pilota telewizyjnego na etacie!

Data: 2012-09-05 22:04:20
Autor: HaMMeR
W dniu środa, 5 września 2012 10:11:58 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Nie wiem, ale nigdy "na kolanach" nie prosiłem nikogo o pracę. Jak nie chcą to nie będą mieli "najlepszego pracownika pod Słońcem" za jakiego się uważam. :)

Bo, albo jestes rentierem i korzystasz teraz z wczesniejszych ajdackich 'przemian gospodarczo-ustrojowych', albo jestes doskonale
oplacanym agentem wplywu. Czy tak, czy siak, nalezysz zatem do grupy jednak nielicznych beneficjentow lajdackiej polityki prowadzonej od '89...
A moze jestes faktycznie uczciwie zarabiajacym na zycie faciem, ale
z bardzo, bardzo niewielkimi wymaganiami...

Data: 2012-09-04 15:40:59
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-04 10:58, Gringo pisze:
[...]

Tylko co my teraz możemy znacjonalizować? - nasz zaorano, a postawiono tymczasowe blaszane łagry. Linie produkcyjne z tych montowni tzw inwestorzy mogą wywieść w ciągu dnia.
Aż się łza w oku kręci gdy się widzi ruiny dawnego, prężnie działającego zakładu - Cukrowni Konin.. To oczywiście tylko przykład, bo nieomal cała Polska wygląda tak jak te ruiny cukrowni.

Data: 2012-09-05 19:48:07
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-04 22:18, Gringo pisze:

[...]

Trzeba będzie przetopić blaszane łagry i zacząć na nowo wspólnym
wysiłkiem budować zakłady pracy jak ongiś po wojnie. Mój boże, jakby
wojna znowu była.

Jasne, wszystko idzie odbudować, Byleby tylko krajem rządzili budowniczy a nie wandale i szabrownicy.

Data: 2012-09-05 10:57:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 5 Wrz, 13:48, Trybun <d...@op.pl> wrote:
W dniu 2012-09-04 22:18, Gringo pisze:

chyba niezly serwer, skoro pisze z niego takze *gringo* i klin , moze
dlatego ze macie podobne poglady?:))

Trzeba było nie sprzedawać Polski