Trzeba długo kręcić

Data: 2009-12-20 19:13:41
Autor: MM
Trzeba długo kręcić
Dnia 20-12-2009 o 11:40:20 Agent <wprzyjemski@onet.ue> napisał(a):

Witam,
Od kilku dni moja furka lekko niedomaga. Mianowicie trzeba ją zawsze  kręcić kilka sekund (mniej więcej 5-8) i to niezaleznie czy auto jest  ciepłe czy zimne.  Auto to Honda Civic 1.7 CTDi - podobny silnik  występuje w oplu.

Przy takich mrozach to mi się zapala kontrolka grzania świec i trzeba  zapalać jak zgaśnie.
Czasem świeci się 2 sekundy czasem 5.
Zapewne jest i tak u ciebie, sprawdź czy nie świeci się u ciebie "spirala"  ;)

Data: 2009-12-20 22:25:25
Autor: Agent
Trzeba długo kręcić

Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.u480w3nypq3u2rmobilekone...
[...]

Nic sie nie świeci a świece sprawne, po prostu samo z siebie coś mu sie odmieniło. Najgorsze jest to że nie mam pomysłu od czego by zacząć. W kompie błędów brak choć sprawdzę jeszcze za jakiś czas.

Data: 2009-12-20 23:30:33
Autor: The_EaGle
Trzeba długo kręcić
Agent pisze:

[...]

Ja moze przewrażliwiony jestem ale ty weź sprawdź albo wymień filtr paliwa... Co do świec to twoja teza o ich sprawności może być całkowicie błędna. CR jest w stanie odpalić przy -10 bez sprawnych świec żarowych.

Pozdrawiam
Rafał

Trzeba długo kręcić