Trzeba jeszcze wypowiadac OC?

Data: 2012-01-16 22:21:12
Autor: kajus44
Trzeba jeszcze wypowiadac OC?
uciu wrote:
(...)> Problem w tym, że zapomiałem udać się do PZU by wymówić u nich
OC......
Da sie to jeszcze jakoś odkręcić?
Coś mi świta ze ponoć już wymawiać nie trzeba.... ale nie jestem tego
pewny.

A ja mam pytanie (do reszty), jeśli bym jakimś cudem poszedł do więzienia na 10 lat, i nie zdążył przed posadzeniem zrezygnować z ubezpieczenia, to po wyjściu z paki czekały by na mnie długi z dekady?

Data: 2012-01-16 22:47:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-16, kajus44 <kajus44@interia.pl> wrote:

A ja mam pytanie (do reszty), jeśli bym jakimś cudem poszedł do więzienia na 10 lat, i nie zdążył przed posadzeniem zrezygnować z ubezpieczenia, to po wyjściu z paki czekały by na mnie długi z dekady?

Sprzed dekady (w zaokrągleniu). Szczególy znajdziesz w ustawie.
Oczywiście plus kara za brak ubezpieczenia - ale to chyba da się
odkręcić - tego nie jestem pewien, bo więzienie to nie jest kompletne
odcięcie od świata.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-16 23:04:32
Autor: kajus44
Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2012-01-16, kajus44 <kajus44@interia.pl> wrote:

[...]

Panie Krzysiu, myslisz Pan, że mi się chce szukać "w jakiej ustawie", a później określonego punktu i ustępu? Jakby mi się chciało i bym miał czas to bym googla użył ;)
Poza tym więzienia są różne, z takiego Guantanamo raczej bym się nie skontaktował z agentem PZU. Czy tam innej Hestii.
Pytanie aktualne. Dobranoc, do jutra!

Data: 2012-01-17 01:41:30
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-16, kajus44 <kajus44@interia.pl> wrote:

[...]

To spadaj.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-16 23:11:08
Autor: AZ
On 2012-01-16, kajus44 <kajus44@interia.pl> wrote:

A ja mam pytanie (do reszty), jeśli bym jakimś cudem poszedł do więzienia na 10 lat, i nie zdążył przed posadzeniem zrezygnować z ubezpieczenia, to po wyjściu z paki czekały by na mnie długi z dekady?
Pierwszy rok sie przedluza automatycznie, jezeli nie oplacisz to
rozwiazuja umowe i nastepnej juz nie bedzie. Jedynie wtedy UFG moze Cie
scignac za brak OC.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-17 22:58:37
Autor: kajus44
AZ wrote:
On 2012-01-16, kajus44 <kajus44@interia.pl> wrote:

[...]

Dziękuje za treściwą odpowiedź.

ps.
Krzysiek niech trochę odpocznie od tych ustaw i uśmiechnie się do ludzi, i niech pożyczy ustawy Kubie, żeby ten z kolei poczytał ;)

Data: 2012-01-17 11:16:15
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "kajus44" <kajus44@interia.pl> napisał w wiadomości news:jf24c5$jdc$1usenet.news.interia.pl...
uciu wrote:
[...]

Niestety, nawet jak jestes w więzieniu to nadal posiadasz samochód. Możesz co najwyżej upoważnić kogoś do jego sprzedaży.

ps. a jak jestes wlascicielem mieszkania, to z uważasz, ze jestes zwolniony z płaceniu czynszu i innych rachunków bo siedzisz?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Trzeba jeszcze wypowiadac OC?