Trzeba mieć fantazję

Data: 2015-08-01 08:19:14
Autor: Zenek Kapelinder
Trzeba mieć fantazję
O kim¶ kto kierował czym¶ co ma koła i służy do przemieszczania się Przed chwil± skończył się w tv program o samolotach, wypadkach itp. Na poczatku ery lotnictwa jaki¶ ludek chciał polecieć najwyżej jak się da. Samolot z tkaniny i drewna dwupłatowiec. Wiedział że tam zimno i mało tlenu. Ubrał się ciepło i miał dwie małe butle z tlenem. Doleciał do jedenastu kolometrów. Ale co¶ się z tlenem uwalio i chciał przeł±czyć na drug± butlę. Gogle miał oszronione i je zdj±ł. Od razu zamarzły mu oczy bo tam -65 stoni a kabina z szyb± z przodu, taki samolot kabriolet. Tlenu nie przeł±czył i zemdlał. Spadał 10 kilometrów. Jak się ockn±ł to miał trochę rozmrożone gały i ledwo widział ale widział. Wyl±dował i przeżył eksperument. Czy odzyskał wzrok nie wiem bo grzałęm zupę i pokrywka zaczęł± podskakiwać, to opu¶ciłem pokój telewizyjny.

Data: 2015-08-01 17:50:54
Autor: Marek Pazio
Trzeba mieć fantazję
W dniu 2015-08-01 o 17:19, Zenek Przygłup pisze:
Przed chwil± skończył się w tv program o samolotach
NTG

Data: 2015-08-01 09:02:58
Autor: Zenek Kapelinder
Trzeba mieć fantazję
No i co z tego. Jak idziesz srać to się nie odlejesz bo srać poszedłe¶.

Data: 2015-08-02 02:04:35
Autor: JK
Trzeba mieć fantazję

NTG, kurzy móżdżku.