Trzeba mieć to szczę¶cie

Data: 2014-06-10 06:00:56
Autor: Budzik
Trzeba mieć to szczę¶cie
Użytkownik Jakub Witkowski jwitkows@domena.z.sygnatury ...

W zasadzie nie ogl±dam F1. Nudy.
Wczoraj jednak przypadkiem wł±czyłem, pierwszy raz w tym sezonie,
gdzie¶ tak w połowie wy¶cigu. I widzę obrazek zdaje się do¶ć typowy:
1) Rosberg, 2) Hamilton (dwa mercedesy), i długo, długo nic. Ale potem
się działo, oj działo :) Ciekawe, czy nie było to nalepsze pół godziny
całego sezonu?
Ano, A ostatnie okr±zenie?
Vettel widzi±ł i unikn±ł czy miał szczę¶cie?
Bo miałem wrażenie ze celowo zwolnił i nie skrecił widzac sun±ce bolidy po linii prostej...

Data: 2014-06-10 19:21:31
Autor: Tomek Kańka
Trzeba mieć to szczęście
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a)
UĹĽytkownik Jakub Witkowski jwitkows@domena.z.sygnatury ...

W zasadzie nie oglÄ…dam F1. Nudy.
Wczoraj jednak przypadkiem włączyłem, pierwszy raz w tym sezonie,
gdzieś tak w połowie wyścigu. I widzę obrazek zdaje się dość typowy:
1) Rosberg, 2) Hamilton (dwa mercedesy), i długo, długo nic. Ale potem
się działo, oj działo :) Ciekawe, czy nie było to nalepsze pół godziny
całego sezonu?
Ano, A ostatnie okrÄ…zenie?
Vettel widziął i uniknął czy miał szczęście?

Widział, unikął i miał szczęście - w takiej kolejności:).
W którymś z wywiadów po wyścigu mówił, że zobaczył coś w lusterku i
zareagował.

--
Tomek

Trzeba mieć to szczę¶cie