Trzeba natychmiast zakazać cyklistyki

Data: 2012-12-31 13:32:21
Autor: AL
Trzeba natychmiast zakazać cyklistyki
W dniu 2012-12-31 12:12, Ludek Vasta pisze:
Ladislav Jakl, doradca prezydenta Republiki Czeskiej Václava Klausa,
kilka dni temu na swoim blogu opublikował taki oto wpis.

***

Trzeba natychmiast zakazać cyklistyki

chyba maja cos wspolnego ze soba:
http://www.masa.waw.pl/index.php/zlote-mysli

Data: 2012-12-31 15:08:19
Autor: Titus Atomicus
Trzeba natychmiast zakazać cyklistyki
In article <50e185d2$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>,
 AL <al@skads.tam.pl> wrote:

> [...]
> Ladislav Jakl, doradca prezydenta Republiki Czeskiej Václava Klausa,
> kilka dni temu na swoim blogu opublikował taki oto wpis.

E tam. Trudno porownywac ewidentnie erystyczny i demagogiczny tekst z tymi zlotymi myslami.
Bo te 'zlote mysli' to w niektorych przypadkach czepianie sie ze strony autorow strony.
Chocby to wyrwane z kontekstu zdanie Kaczynskiego (mowie to, mimo, ze obydwu Kaczorow nie znosze), czy obie wypowiedzi Andrzeja Urbanskego (sciezka na Wale Miedzeszynskim okazala sie bublem zreszta).
Co do wypowiedzi p. Neiken, ze odbierajacy sciezke nie musi byc inzynierem, to nie znam obecnych przepisow, ale ja wolalbym jednak, zeby sciezke odbieral taki Marcin Hyla (ktory chyba inzynierem nie jest) niz wiekszosc inzynierow drogowcow.
--
TA

Data: 2013-01-01 11:12:05
Autor: Ghost

Użytkownik "AL" <al@skads.tam.pl> napisał w wiadomości news:50e185d2$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tym, ze ten pepik, to tylko poki co plepleple (taki ichniejszzy korwin),a ci nasi mieli/maja realny, bezposredni wplyw.

BTW komisja maciorewicza powinna sprawdzic watek cyklistowski

Trzeba natychmiast zakazać cyklistyki