Trzeba ostrzec Salviniego

Data: 2019-01-09 17:57:37
Autor: u2
Trzeba ostrzec Salviniego
czy Kaczka to zrobiła ?

http://www.fronda.pl/a/co-czeka-polske-i-europe-wizje-klimuszki-i-rogowskiego,63172.html

[...]

Jedna z jego najbardziej znanych wizja była ta, która dotyczyła zniszczenia Europy, ale zarazem, w której Polska zostanie najmniej poszkodowana. "Widziałem żołnierzy przeprawiających się przez morze na takich małych, okrągłych stateczkach, ale po twarzach widać było, że to nie Europejczycy. Widziałem domy walące się i dzieci włoskie, które płakały. To wyglądało jak atak niewiernych na Europę. Wydaje mi się, że jakaś wielka tragedia spotka Włochy.

Część buta włoskiego znajdzie się pod wodą. Wulkan albo trzęsienie ziemi? Widziałem sceny jak po wielkim kataklizmie. To było straszne (...) Wojna wybuchnie na Południu wtedy, kiedy zawarte będą wszystkie traktaty i będzie otrąbiony trwał pokój (...) Potem rakiety pomkną nad oceanem, skrzyżują się z innymi, spadną w wody morza, obudzą bestie. Ona się dźwignie z dna. Piersią napędzi ogromne fale. Widziałem transatlantyki wznoszone jak łupinki... Ta góra wodna stanie ku Europie. Nowy potop!

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2019-01-09 09:36:17
Autor: Bruno Brunowski
Trzeba ostrzec Salviniego
W dniu środa, 9 stycznia 2019 17:57:38 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

Mocne zioła. Od razu widać rękę ojca Klimuszki.

--
Bruno

Data: 2019-01-09 18:46:19
Autor: u2
Trzeba ostrzec Salviniego
W dniu 09.01.2019 o 18:36, brunatna kupa pisze:
Mocne zioła. Od razu widać rękę ojca Klimuszki.

łykasz zioła kupa ?:)

Data: 2019-01-09 18:53:02
Autor: silvio balconetti
Trzeba ostrzec Salviniego

Mocne zioła. Od razu widać rękę ojca Klimuszki.

>Nie ma takich bredni, w które ludzie nie byliby w stanie uwierzyć. <

Btw. Ciekawe co Salvini przywiozl od Putina?

>Czy taki sojusznik w Europie, który żąda zmniejszenia funduszy unijnych dla Europy Wschodniej, chce by Polska przyjęła z Włoch imigrantów i kocha Rosję, będzie do zaakceptowania dla elektoratu PiS? Być może jako mniejsze zło.

Tak w każdym razie usiłuje tłumaczyć to portal wpolityce.pl. - ,,Alternatywą dla Salviniego może być tylko Macron, Timmermans i Tusk". W pewnym sensie ma rację - PiS nie ma wyboru. Jak nie z Salvinim, to z kim?

Z drugie strony, sojusz z Ligą oznacza jednoznaczny kurs na osłabienie Unii Europejskiej i odstraszy tych wyborców w Polsce, którzy opowiadają się za mocną Unią Europejską z silnymi instytucjami.<

https://tinyurl.com/ya8ds72t
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2019-01-09 20:35:14
Autor: u2
Trzeba ostrzec Salviniego
W dniu 09.01.2019 o 18:53, s.ilvio b.alconetti pisze:
Mocne zioła. Od razu widać rękę ojca Klimuszki.

 >Nie ma takich bredni, w które ludzie nie byliby w stanie uwierzyć. <

pożyjemy zobaczymy, ja również sceptycznie podchodziłem do rewelacji Killimuszki, które przeczytałem w jego książce "Moje widzenie świata", ale wojna na południe od Bolanda przekonała mnie, że można widzieć nie tylko w tył wspomnienia, ale również w przód i to nie są niestety fantazje narkomana:)

Data: 2019-01-09 11:53:49
Autor: Bruno Brunowski
Trzeba ostrzec Salviniego
W dniu środa, 9 stycznia 2019 20:35:19 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

pożyjemy zobaczymy, ja również sceptycznie podchodziłem do rewelacji Killimuszki, które przeczytałem w jego książce "Moje widzenie świata", ale wojna na południe od Bolanda przekonała mnie, że można widzieć nie tylko w tył wspomnienia, ale również w przód i to nie są niestety fantazje narkomana:)

A dlaczego od razu narkomana? O testował zakonnik nową mieszankę i okazało się, że ma niespodziewane efekty uboczne.

--
Bruno

Data: 2019-01-09 21:10:37
Autor: u2
Trzeba ostrzec Salviniego
W dniu 09.01.2019 o 20:53, brunatna kupa pisze:
> [...]

A dlaczego od razu narkomana? O testował zakonnik nową mieszankę i okazało się, że ma niespodziewane efekty uboczne.

zielarstwem zajął się dopiero po drugiej wojnie światowej

https://pl.wikipedia.org/wiki/Czesław_Klimuszko

niestety jego grób zostanie zalany, jak cały Elbląg:)

Data: 2019-01-09 12:22:08
Autor: Bruno Brunowski
Trzeba ostrzec Salviniego
W dniu środa, 9 stycznia 2019 21:10:37 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> zielarstwem zajął się dopiero po drugiej wojnie światowej

"Tam też rozpoczął swoją działalność jako zielarz i wizjoner."

No patrz jaki zbieg okoliczności.

--
Bruno

Data: 2019-01-09 21:25:37
Autor: u2
Trzeba ostrzec Salviniego

Killimuszko umarł już w 1980 roku, ja czytałem jego książkę "Moje widzenie świata" na długo przed wojną rosyjsko-ukraińską, którą przewidział w tej książce, a Elbląg zatonie z uwagi, że leży poniżej poziomu morza, bynajmniej nie z powodu przekopania Mierzei Wiślanej:)

Data: 2019-01-09 12:44:23
Autor: Bruno Brunowski
Trzeba ostrzec Salviniego
W dniu środa, 9 stycznia 2019 21:25:43 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> Killimuszko umarł już w 1980 roku, ja czytałem jego książkę "Moje widzenie świata" na długo przed wojną rosyjsko-ukraińską, którą przewidział w tej książce, a Elbląg zatonie z uwagi, że leży poniżej poziomu morza, bynajmniej nie z powodu przekopania Mierzei Wiślanej:)

"Niespokojne południe" - w Afryce wrzało od wyrwania się przez nią na wolność i co chwilę był tam przewrót lub rewolucja. W zasadzie to jaki taki pokój nastał tam w latach 90tych XXw. i na krótką chwilę. W Europie do upadku komuny też dużo się działo.

Kataklizm na południu Włoch? Kiedyś nastąpi. To kraina wulkaniczna, czego najlepszym dowodem Pompeje.

Itd, itp...

--
Bruno

Data: 2019-01-09 21:55:34
Autor: u2
Trzeba ostrzec Salviniego
W dniu 09.01.2019 o 21:44, brunatna kupa pisze:
Kataklizm na południu Włoch? Kiedyś nastąpi. To kraina wulkaniczna, czego najlepszym dowodem Pompeje.

widać kupa, że nie czytałeś "Mojego widzenia świata" Killimuszki, chodzi o wojnę nuklearną i potop:)))))))))))