Trzeba skończyć z rozdziałem Kościoła od p aństwa

Data: 2009-04-17 13:27:26
Autor: sofu
Trzeba skończyć z rozdziałem Kościoła od p aństwa

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Jasne i dla tego trzeba zlikwidowac watykanski kosciół katolicki jako
instytucje skrajnie szkodliwa dla istnienia panstwa suwerennego. Podobnie
jak kiedys byl postulat zniszczenia komunizmu czy faszyzmu.
Te dwie ostanie udalo sie zniszczyc narodom Europy. Czas na zniszczenie
czarnych pasozytów!

sofu

Trzeba skończyć z rozdziałem Kościoła od p aństwa