Trzeba skończyć z rozdziałem Kościoła od państwa

Data: 2009-04-17 11:04:48
Autor: xcihy
Trzeba skończyć z rozdziałem Kościoła od państwa

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs7psp$s2e$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

Problem w tym, że ostatnie państwo katolickie, bodajże Portugalia została poproszona przez Watykan o likwidację tego przymiotnika.
xc

Trzeba skończyć z rozdziałem Kościoła od państwa