Trzeba wpierd... Schetynie!

Data: 2012-06-02 00:11:17
Autor: Przemys艂aw W
Trzeba wpierd... Schetynie!

Poufna, szczera rozmowa. Siedz膮 pos艂anka Beata Sawicka (48 l.), agent Tomek oraz drugi agent CBA - Marek. - Chcia艂am si臋 rozliczy膰 z jednym go艣ciem, kt贸ry mnie czy艣ci - m贸wi pos艂anka. - Trzeba komu艣 wpier...? - pada pytanie. - Tak, Grzesiowi Schetynie - potwierdza Sawicka. To jeden ze wstrz膮saj膮cych zapis贸w z pods艂uch贸w zawartych w kilkunastu tomach akt procesu by艂ej pos艂anki Platformy, przez kt贸re przekopali si臋 dziennikarze Faktu. - A偶 trudno to komentowa膰. To, co ona m贸wi, jest niepowa偶ne - m贸wi nam zdumiony Grzegorz Schetyna (49 l.).

Korupcja, za kt贸r膮 zosta艂a skazana by艂a pos艂anka to wierzcho艂ek g贸ry lodowej. Sawicka, jak wynika z zapis贸w pods艂uch贸w, zachowywa艂a si臋, jakby by艂a szefow膮 gangu albo mafii. Szuka艂a zbir贸w z warszawskiej Pragi, kt贸rzy mieliby pobi膰 jej partyjnego koleg臋, jednego z lider贸w PO! Rozmowa z agentami Tomkiem oraz Markiem mia艂a miejsce, gdy zapada艂y decyzje o kszta艂cie list wyborczych w przyspieszonych wyborach w 2007 roku. Wa偶y艂o si臋, czy Sawicka b臋dzie startowa膰 do Sejmu czy do Senatu. Schetyna by艂 wtedy sekretarzem generalnym PO, drug膮 osob膮 w partii po Donaldzie Tusklu (55 l.) i liderem partii na Dolnym 艢l膮sku, sk膮d startowa艂a Sawicka. Ta zwierza艂a si臋, 偶e Schetyna 鈥瀓膮 czy艣ci鈥, obawia艂a si臋, 偶e trudno jej b臋dzie dosta膰 si臋 do Senatu.

Sawicka wiedzia艂a, 偶e agenci Tomek i Marek mog膮 mie膰 podejrzane, stare kontakty na warszawskiej Pradze. Agent Tomek Piotrowski 鈥 dzi艣 to znany pose艂 Tomasz Kaczmarek (36 l.), kt贸ry udawa艂 przed ni膮 biznesmena, mia艂 zbudowan膮 鈥瀕egend臋鈥 ch艂opaka w艂a艣nie z warszawskiej Pragi, kt贸ry jako sierota mia艂 trudne dzieci艅stwo i m艂odo艣膰. Opowiada艂 jej, 偶e za m艂odu anio艂kiem nie by艂. Wda艂 si臋 w podejrzane towarzystwo, a nawet trafi艂 do wi臋zienia.

Sawicka wielokrotnie opowiada艂a mu o Schetynie. Jedna z rozm贸w mia艂a miejsce ju偶 po decyzji o jej starcie do Senatu. 鈥 Ja m贸wi臋: "A jak nie przejd臋? K...a, gdzie ty mnie wystawiasz? Sam sobie id藕". On: "nie, ty p贸jdziesz". Ja m贸wi臋: "A jak, k...a, nie przejd臋? To mam zagwarantowane stanowisko w administracji rz膮dowej?" On: "Ha, ha, ha, ha, nie zostawi臋 ci臋". I m贸wi臋: "Ty b臋dziesz premierem, wicepremierem, jak Gosiewski". On m贸wi: "Jak Gosiewski". A ja tylko prosz臋: "Ja bym chcia艂a by膰 podsekretarzem stanu" 鈥 tak Sawicka relacjonowa艂a agentowi rozmow臋 ze Schetyn膮.

Bardzo jej zale偶a艂o na tym, by albo dosta膰 si臋 do parlamentu. 鈥 K...a ma膰, tyle uk艂ad贸w mam teraz wypracowanych i to wszystko w 艂eb we藕mie, bo nie problem by艂by, gdyby艣my wzi臋li w艂adz臋 鈥 m贸wi艂a.

Sawicka: Prosi艂am Tomka, 偶eby mi za艂atwi艂 ch艂opak贸w z Pragi.

Agent Tomek: (艣miech)

Agent Marek: No i?

Sawicka: Chcia艂am si臋 rozliczy膰 z jednym go艣ciem, kt贸ry mnie czy艣ci.

Tomek: Trzeba komu艣 wpierdoli膰, rozumiesz.

Marek: Grze艣kowi Schetynie?

Sawicka: Grzesiowi Schetynie.

Marek: M贸wisz i masz. Tylko trzeba, 偶eby nie przesadzili

Sawicka: Zajebi艣cie, zajebi艣cie. Ale wyrafinowany skurwiel. By艂a konwencja wyborcza. W sobot臋 mia艂 t膮 konwencj臋 , bo to ciul jest. I posadzi艂 mnie obok siebie. Mia艂am super przem贸wienie, bo moim has艂em jest wyborczym, Polska bez g艂odnych dzieci. Telewizja kr臋ci艂a moje przem贸wienie, wszystkich. To posadzi艂 mnie ze sob膮 i najwa偶niejszym cz艂owiekiem na Dolnym 艢l膮sku, marsza艂kiem sejmiku i ca艂y czas kr臋ci艂y kamery.

http://www.fakt.pl/Sawicka-do-agenta-Tomka-Trzeba-wpier-Schetynie,artykuly,160716,1.html

--
"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Data: 2012-06-02 12:03:31
Autor: pluton
Trzeba wpierd... Schetynie!

http://www.fakt.pl/Sawicka-do-agenta-Tomka-Trzeba-wpier-Schetynie,artykuly,160716,1.html

Strach pomyslec, jak wygladaly rozmowy Giertych-Lepper-Kaczor.

Nullification

Data: 2012-06-02 05:42:57
Autor: Przemys艂aw W
Trzeba wpierd... Schetynie!

http://www.fakt.pl/Sawicka-do-agenta-Tomka-Trzeba-wpier-Schetynie,artykuly,160716,1.html

Strach pomyslec, jak wygladaly rozmowy Giertych-Lepper-Kaczor.

Zamiast si臋 pociesza膰, mo偶na sobie pos艂ucha膰:

http://www.youtube.com/watch?v=Qf7ccI3OIuc&feature=related

Data: 2012-06-02 12:36:15
Autor: Rafa
Trzeba wpierd... Schetynie!
Dnia Sat, 2 Jun 2012 12:03:31 +0200, pluton napisa(a):

http://www.fakt.pl/Sawicka-do-agenta-Tomka-Trzeba-wpier-Schetynie,artykuly,160716,1.html

Strach pomyslec, jak wygladaly rozmowy Giertych-Lepper-Kaczor.

Roman to posatwny ch硂p, Lepper mia 砤p od p硊ga wi阠 Jarek przy nich
tylko popierdywa ze strachu.

Data: 2012-06-02 12:42:33
Autor: Rafa
Trzeba wpierd... Schetynie!
Dnia Sat, 02 Jun 2012 00:11:17 -0500, Przemys砤w W napisa(a):

Poufna, szczera rozmowa. Siedz pos砤nka Beata Sawicka (48 l.), agent Tomek oraz drugi agent CBA - Marek. - Chcia砤m si rozliczy z jednym go禼iem, kt髍y mnie czy禼i - m體i pos砤nka. - Trzeba komu wpier...? - pada pytanie. - Tak, Grzesiowi Schetynie - potwierdza Sawicka. To jeden ze wstrz眘aj眂ych zapis體 z pods硊ch體 zawartych w kilkunastu tomach akt procesu by砮j pos砤nki Platformy, przez kt髍e przekopali si dziennikarze Faktu. - A trudno to komentowa. To, co ona m體i, jest niepowa縩e - m體i nam zdumiony Grzegorz Schetyna (49 l.).

No pewnie, Fakt dotar do czego inni nie dotarli. Mo縠 przekopie si i
dotrze tez do zapis體 rozmowy z Renatk z Samoobrony albo zapis體 ostatniej
rosmowy 秔. Lecha z braciszkiem?

Data: 2012-06-03 07:40:14
Autor: pohook
Trzeba wpierd... Schetynie!