Trzeba wpierd... Schetynie!

Data: 2012-06-02 12:42:33
Autor: Rafał
Trzeba wpierd... Schetynie!
Dnia Sat, 02 Jun 2012 00:11:17 -0500, Przemysław W napisał(a):

Poufna, szczera rozmowa. Siedzą posłanka Beata Sawicka (48 l.), agent Tomek oraz drugi agent CBA - Marek. - Chciałam się rozliczyć z jednym gościem, który mnie czyści - mówi posłanka. - Trzeba komuś wpier...? - pada pytanie. - Tak, Grzesiowi Schetynie - potwierdza Sawicka. To jeden ze wstrząsających zapisów z podsłuchów zawartych w kilkunastu tomach akt procesu byłej posłanki Platformy, przez które przekopali się dziennikarze Faktu. - Aż trudno to komentować. To, co ona mówi, jest niepoważne - mówi nam zdumiony Grzegorz Schetyna (49 l.).

No pewnie, Fakt dotarł do czego inni nie dotarli. Może przekopie się i
dotrze tez do zapisów rozmowy z Renatką z Samoobrony albo zapisów ostatniej
rosmowy śp. Lecha z braciszkiem?

Trzeba wpierd... Schetynie!