Trzeba wreszcie wyjaśnić sprawę tych paru mieszkań w Gdańsku

Data: 2020-08-14 10:55:19
Autor: boukun
Trzeba wreszcie wyjaśnić sprawę tych paru mieszkań w Gdańsku
"W związku z informacjami o skierowaniu do sądu aktu oskarżenia przeciwko mnie, proszę o używanie mojego pełnego imienia i nazwiska oraz publikowanie wizerunku bez zakrywania twarzy. Po zapoznaniu się z aktem oskarżenia, wydam oświadczenie" - napisała na swoim profilu na Twitterze Magdalena Adamowicz.

"W ogóle mnie nie dziwi, że od wczoraj treść zarzutów znają media rządowe i już wczoraj zadawały pytania, a ani ja, ani mój pełnomocnik do teraz żadnych dokumentów nie otrzymaliśmy. Taka 'nowa tradycja' prokuratorów Ziobry" - napisała w kolejnym wpisie europosłanka.

Przypomnijmy, że śledczy oskarżyli Magdalenę Adamowicz o zatajenie w zeznaniach podatkowych za lata 2011-2012 odpowiednio prawie 300 tys. zł. i 100 tys. zł dochodów.

Śledczy zarzucili jej też nierozliczenie się z dochodów z wynajmu mieszkań, jako prowadzonego w warunkach pozarolniczej działalności gospodarczej. Zarzut dotyczy kwoty prawie 120 tys. zł.

Za te czyny grozi Magdalenie Adamowicz grzywna lub kara pozbawienia wolności.

W tej sprawie europosłanki nie chroni immunitet europosła. Nie ma on bowiem zastosowania w postępowaniu karnym, wszczętym przed dniem ogłoszenia wyników wyborów.

https://wiadomosci.wp.pl/akt-oskarzenia-ws-magdaleny-adamowicz-jest-reakcja-europoslanki-6542905040161312a

Warszawianka
28 min. temu

Trzeba wreszcie wyjaśnić sprawę tych paru mieszkań w Gdańsku. Skąd państwo Adamowicz mieli pieniądze na ich zakup ? Co się dzieje z tymi mieszkaniami ?

Ma z czego oddać
2 min. temu

Na biednego nie popadło. Mieszkania skonfiskować, konta zająć.

Trzeba wreszcie wyjaśnić sprawę tych paru mieszkań w Gdańsku