Trzeba wykorzystać szanse

Data: 2010-12-19 21:48:21
Autor: abc
Trzeba wykorzystać szanse
Przez Odkupienie, wszyscy, cała grzeszna ludzkość otrzymała szansę Zbawienia
i wejścia do Królestwa Bożego.

Szansę.

Kto nie wykorzysta tej szansy, ten nie wejdzie do Królestwa Bożego.
Piekło nie jest puste.

Droga do Królestwa Bożego prowadzi przez Sakramenty, Sakramenty są w
Kościele, a klucze do Królestwa otrzymał Święty Piotr.

Aby umożliwić jak największej liczbie ludzi wejście do Królestwa
Niebieskiego, do którego bramą jest Chrzest, Kościół prowadzi od 2000 lat
działalność misyjną, której celem jest nawracanie ludzi na świętą Wiarę
katolicką.

"I rzekł do nich: Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię wszelkiemu
stworzeniu! Kto uwierzy i przyjmie chrzest, będzie zbawiony; a kto nie
uwierzy, będzie potępiony." (Mr 16:15-16)

"Kto nie uwierzy, bęzie potępiony" - nie wolno wprowadzać innowierców i
heretyków w błąd i przekonywać ich, że wcale się nie muszą nawracać, bo i
tak już wszyscy są zbawieni a Piekło jest puste.

Nie wolno redukować działalności misyjnej Kościoła do działalności
charytatywnej i utwierdzać innowierców w ich błędach, bo to byłoby
sprzeniewierzenie się misji Kościoła otrzymanej od Chrystusa.

"Lecz kto się Mnie zaprze przed ludźmi, tego zaprę się i Ja przed moim
Ojcem, który jest w niebie." (Mt 10:33)

Nie wolno w duchu poprawności politycznej zamazywać treści objawienia
Bożego, beleby tylko nie urazić uczuć innowierców i heretyków, bo to byłoby
przecież zapieranie się Chrystusa. Z oczywistymi konsekwencjami.

Data: 2010-12-20 08:29:11
Autor: abc
Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:48:21 +0100, abc napisał(a):

Przez Odkupienie, wszyscy, cała grzeszna ludzkość otrzymała szansę Zbawienia
i wejścia do Królestwa Bożego.

A jeśli cała ludzkość sobie tego nie życzy?

Bo ja na przykład nie chcę być zbawiony.

--
Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Trzeba wykorzystać szanse