Trzeba zrobić porządek

Data: 2011-04-13 16:42:13
Autor: u2
Trzeba zrobić porządek
Za UwaĹĽam Rze :

„Droga  redakcjo, mam was dość. Nie wytrzymujÄ™ ani ĹĽaĹ‚oby, ani pomnikĂłw,
ani pamięci. Ani pochodów, ani modlitw. Ile można ? Nie mogę patrzeć na
czerń. I na wykrzywione milczeniem twarze. Ani na to, jak Jarosław
Kaczyński to wykorzystuje. I jak ryje, wznieca i podżega.

On nie rozumie Polski. Potrzebna zgoda, a nie dym zniczy. Niech wrakiem
zajmą się złomiarze, a śledztwem prawdziwi fachowcy.
On nie rozumie ĹšlÄ…ska. Nie wie, kto to ĹšlÄ…zak. To nie jest ukryty
Niemiec. ZresztÄ… gdyby czasem nawet, to co ? Niemiec to przyjaciel
Polaka. Lepszego Polak nie miał. Niemiec dziś to nie Niemiec, ale
Europejczyk.

Pisze do was i mówię: przestańcie. Zrozumcie, że dla Kaczyńskiego nie ma
miejsca w polityce. Jak go słucham to nie chcę być Polką. Wolę być
Ślązaczką, Niemką czy Chinką. Nawet północną Koreanką. Jego czas minął.
Niech zejdzie ze sceny. Trzeba zrobić porządek. Porozumieć się.
Pojednać. Walić w niego. A jak nie chcecie, to walcie się sami.”

Data: 2011-04-13 08:07:37
Autor: HaMMeR
Trzeba zrobić porz±dek
On 13 Kwi, 16:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Za Uważam Rze :

"Droga  redakcjo, mam was do¶ć. Nie wytrzymuję ani żałoby, ani pomników,
[...]

zajm± się złomiarze, a ¶ledztwem prawdziwi fachowcy.
On nie rozumie ¦l±ska. Nie wie, kto to ¦l±zak. To nie jest ukryty
Niemiec. Zreszt± gdyby czasem nawet, to co ? Niemiec to przyjaciel
Polaka. Lepszego Polak nie miał. Niemiec dzi¶ to nie Niemiec, ale
Europejczyk.

Pisze do was i mówię: przestańcie. Zrozumcie, że dla Kaczyńskiego nie ma
miejsca w polityce. Jak go słucham to nie chcę być Polk±. Wolę być
¦l±zaczk±, Niemk± czy Chink±. Nawet północn± Koreank±.

A jestes, tak naprawde jedynie, wymozdzonym GWybroczna, tlumokiem.
I GWno ci na twarz matole!

Jego czas min±ł.
Niech zejdzie ze sceny. Trzeba zrobić porz±dek. Porozumieć się.
Pojednać. Walić w niego. A jak nie chcecie, to walcie się sami."

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,k

Data: 2011-04-13 17:11:18
Autor: u2
Trzeba zrobić porz±dek
W dniu 2011-04-13 17:07, HaMMeR pisze:
[...]

Jak ¶miesz obrażać czytelniczkę Uważam Rze ! To żaden gwniany pomiot, to
my¶l±ca samodzielnie osoba.

Data: 2011-04-13 15:18:15
Autor: obserwator
Trzeba zrobić porz±dek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Jak ¶miesz obrażać czytelniczkę Uważam Rze ! To żaden gwniany pomiot, to
my¶l±ca samodzielnie osoba.

po cholere wklejasz na tej gupie takie prowokacyjne teksty? Malo tutaj
antypolskich prowokatorow?

Data: 2011-04-13 17:23:46
Autor: u2
Trzeba zrobić porz±dek
W dniu 2011-04-13 17:18,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Jak ¶miesz obrażać czytelniczkę Uważam Rze ! To żaden gwniany pomiot, to
my¶l±ca samodzielnie osoba.

po cholere wklejasz na tej gupie takie prowokacyjne teksty? Malo tutaj
antypolskich prowokatorow?

Wystarczy zauwazyc, ze to cytat. Nie moja wina zes ciemny moher i pisior :)

Data: 2011-04-13 15:28:39
Autor: obserwator
Trzeba zrobić porz±dek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> antypolskich prowokatorow?

Wystarczy zauwazyc, ze to cytat. Nie moja wina zes ciemny moher i pisior :)

ja dobrze wiem, ze to cytat. Ja sie pytam po co to robisz? Jestes kolejnym
gownianym prowokatorem czy tylko pozytecznym idiota?

Data: 2011-04-13 18:24:18
Autor: u2
Trzeba zrobić porz±dek
W dniu 2011-04-13 17:28,  obserwator pisze:
Wystarczy zauwazyc, ze to cytat. Nie moja wina zes ciemny moher i pisior :)
ja dobrze wiem, ze to cytat. Ja sie pytam po co to robisz? Jestes kolejnym
gownianym prowokatorem czy tylko pozytecznym idiota?

GWnianym prowokiem to mozesz byc tylko ty, bo nadajesz z GWnianego
portalu. Ja swoje racje dlaczego nie cierpie Gwna juz kilka razy
opisalem i pozostaje przy swoim zdaniu.

A nie moja wina, ze niektorzy nie wyczuwaja ironii.

Data: 2011-04-13 10:25:58
Autor: Marek
Trzeba zrobić porz±dek
On Apr 13, 6:24 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

opisalem i pozostaje przy swoim zdaniu.

A nie moja wina, ze niektorzy nie wyczuwaja ironii.

Zawsze, jak sie pierdolnie jakies glupstwo, mozna powiedziec, ze to
bylo ironicznie...haaahaaa

Ciebie i tak juz wszyscy wyczuwaja...

Data: 2011-04-13 20:56:49
Autor: u2
Trzeba zrobić porz±dek
W dniu 2011-04-13 19:25, Marek pisze:
A nie moja wina, ze niektorzy nie wyczuwaja ironii.
Zawsze, jak sie pierdolnie jakies glupstwo, mozna powiedziec, ze to
bylo ironicznie...haaahaaa

Ciebie i tak juz wszyscy wyczuwaja...

Glupis, jak na Araba przystalo :)

Data: 2011-04-14 11:47:43
Autor: cirrus
Trzeba zrobić porz±dek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Uhm i ty debilu będziesz dyktował co ma kto pisać?

--
stevep

Data: 2011-04-13 19:29:02
Autor: Pinocchio
Trzeba zrobić porz±dek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:io4ern$64l$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Jak ¶miesz obrażać czytelniczkę Uważam Rze ! To żaden gwniany pomiot, to
my¶l±ca samodzielnie osoba.

po cholere wklejasz na tej gupie takie prowokacyjne teksty? Malo tutaj
antypolskich prowokatorow?

Ty obsrywator jeste¶ jednym z nich. Ty tu pracujesz!

PhD

Data: 2011-04-13 19:28:18
Autor: Pinocchio
Trzeba zrobić porz±dek

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4a99281e-ebd7-410e-ba13-12688e4b1609y31g2000vbp.googlegroups.com...
On 13 Kwi, 16:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

HaMMer, jakiego chuja ty ci±gle bluzgasz? Co ty chcesz od Michnika? Czytaj sobie "Nie" i daj nam spokój.

PhD

Data: 2011-04-13 17:30:15
Autor: boukun
Trzeba zrobić porządek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da5b648$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zwłaszcza, że germanizują ludzi na potęgę i mają rasistowskie ustawy, rodem z Norymbergii. W 2000 roku wprowadzili ustawę o obywatelstwie, na podstawie której w roku 2023 będą zmuszali cudzoziemców do wyparcia się swojej rodzimej tożsamko0ści narodowej, na rzecz podrzuconej im tymczasowo niemieckiej.

Tfu z takimi "europejczykami"!

boukun

Data: 2011-04-13 19:27:31
Autor: Pinocchio
Trzeba zrobić porządek

[...]

Ma rację kobiecina. Najwyraźniej w Suwałkach są ludzie wrażliwi! Prawda Jarku?

PhD

Trzeba zrobić porządek