"Trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami w Kościele!"

Data: 2010-03-07 09:38:40
Autor: Grzegorz Z.
"Trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami w Kościele!"
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/papiez-odpowie-na-tragedie-pedofilii-w-kosciele,1448532

Data: 2010-03-07 10:20:29
Autor: MH
"Trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami w Kościele!"

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/papiez-odpowie-na-tragedie-pedofilii-w-kosciele,1448532

===================

Zaraz dostaniesz zjebę od fanatyka abecadła. Od antenki też , jak tylko wróci
ze świątyni.

MH

Data: 2010-03-07 11:18:42
Autor: .heÂŽsk.
"Trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami w K ościele!"
On Sun, 7 Mar 2010 09:38:40 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 WON z tym na pl.soc. religia. tam leczcie swoje fobie, dziewczynki.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/papiez-odpowie-na-tragedie-pedofilii-w-kosciele,1448532

 --

 HeSk

Data: 2010-03-07 11:46:12
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ozx7hgalce23.1dgyt2oio6clj.dlg40tude.net...
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/papiez-odpowie-na-tragedie-pedofilii-w-kosciele,1448532

Czemu "trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami" tylko w Kościele?
A co z pozostałymi pedofilami?
Czemu nie jesteś tak aktywny w zwalczaniu innych pedofilów, których jest wielokrotnie więcej niż wśród księży?
Chronisz ich?
Czemu powtarzasz tę samą wiadomość, która podałeś wczoraj?

Data: 2010-03-07 15:40:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 7 Mar 2010 11:46:12 +0100, mkarwan napisał(a):

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/papiez-odpowie-na-tragedie-pedofilii-w-kosciele,1448532

Czemu "trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami" tylko w Kościele?

Gdzie napisałem że "tylko w kościele" ?
Czemu powtarzasz tę samą wiadomość, która podałeś wczoraj?

Czemu nie zwracasz uwagę abc gdy robi to samo, ten sam tekst pastując
kilkanaście razy, nawet bez podania źródła? Ja podałem samego linka za drugim razem, nie wpastowałem bezczelnie tego
samego po raz wtóry, jak czyni to on.

Data: 2010-03-07 21:29:49
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:w45jcrsilldf.k1pu87ihpu10$.dlg40tude.net...
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/papiez-odpowie-na-tragedie-pedofilii-w-kosciele,1448532

Czemu "trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami" tylko w Kościele?

Gdzie napisałem że "tylko w kościele" ?

Podaj przykłady swoich listów na temat pedofilstwa poza KK

Data: 2010-03-07 22:31:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 7 Mar 2010 21:29:49 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Zacytuj gdzie napisałem że "tylko w kościele".

Jeśli tego nie zrobisz - wiedz będę miał na ciebie haka!

Data: 2010-03-08 09:46:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1s8k9uc83nhig$.15r8e3dtx1154$.dlg40tude.net...
[...]

Znowu pokazujesz, że nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz.
Poproś lekarza aby zmienił ci leki bo obecne nie spełniają swego zadania.
Przejrzyj swoje listy.
Zacznij od listu rozpoczynającego ten wątek.
W liście tym jest mowa tylko o pedofilach w kościele.
Jeśli nie zdajesz sobie sprawy z tego co robisz, przestań pisać w grupach dyskusyjnych.

Data: 2010-03-08 10:40:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 8 Mar 2010 09:46:47 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Gdzie napisałem że "z pedofilami należy robić porządek tylko w kościele"
kłamco i oszczerco ze Stalowej Woli?

Data: 2010-03-08 11:06:30
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1vxy9eqdjd6le$.tvrzn8d0d4vx$.dlg40tude.net...
[...]

Przeczytaj raz jeszcze to co napisałem w poprzednim liście.
Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz i tego co piszesz.
Wybierz sie do psychologa lub psychiatry, może ci pomoże.

Data: 2010-03-08 11:23:34
Autor: Grzegorz Z.

Napisałeś:

Czemu "trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami" tylko w Kościele?

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz i tego co piszesz.

No to mi pokaż gdzie napisałem że z pedofilami należy robić porządek tylko
w Kościele!

A może mam ci przypomnieć brzmienie artykułu 212?

Wybierz sie do psychologa lub psychiatry, może ci pomoże.

A do specjalisty od języka polskiego mnie nie wyślesz?

"Trzeba zrobić prawdziwy porządek z pedofilami w Kościele!"