Trzech heteryków ....

Data: 2009-08-07 06:29:03
Autor: Grzegorz Z.
Trzech heteryków ....
.... oraz jeden gej.

Dlaczego gej? To oczywiste - rozwieść się chciał ...

===========
Przed Sądem Okręgowym w Gdańsku rozpoczął się proces trzech mężczyzn,
oskarżonych o brutalny gwałt na 35-letniej kobiecie w czerwcu 2008 r.
w Kościerzynie. Na ławie oskarżonych zasiada także b. mąż
pokrzywdzonej, który zlecił gwałt. Chciał w ten sposób zastraszyć
kobietę, by zrezygnowała z roszczeń do małżeńskiego majątku w trakcie
rozprawy rozwodowej. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6905321,Zlecil_zbiorowy_gwalt_na_wlasnej_zonie__Jest_proces.html

Data: 2009-08-08 00:59:09
Autor: Antenka
Trzech heteryków ....
Według nieoficjalnych źródeł wszyscy trzej płatni gwałciciele byli
jehowitami

Antenka : - [

Data: 2009-08-08 10:06:17
Autor: Tzva Adonai
Trzech heteryków ....
Według nieoficjalnych źródeł wszyscy trzej płatni gwałciciele byli
jehowitami

Badania socjologiczne dowodzą, że antysemityzm u kobiet bierze się z powodu
seksualnego niezaspokojenia... Jak im dobrze zapłacisz, to może cię grupowo
naprostują..

Data: 2009-08-08 06:00:58
Autor: Grzegorz Z.
Trzech heteryk�w ....
> Wed�ug nieoficjalnych �r�de� wszyscy trzej p�atni gwa�ciciele byli
> jehowitami

Badania socjologiczne dowodz�, �e antysemityzm u kobiet bierze si� z powodu
seksualnego niezaspokojenia...

Ale to akurat jego nie dotyczy...

Data: 2009-08-08 12:12:07
Autor: raff
Trzech heteryków ....
Według nieoficjalnych źródeł wszyscy trzej płatni gwałciciele byli
jehowitami

Antenka : - [

Byli ateuszami - antyklerykalami.

R.

Data: 2009-08-08 10:32:51
Autor: Antenka
Trzech heteryków ....
Byli ateuszami - antyklerykalami.

Uderz w stół, a nożyce się otworzą...no i otworzyły się - zlecieli się
dwaj czołowi sodmici pl.soc.polityka. Raffaelo mam nadzieję, że
domyślasz się o kim mowa? :DDD

Antenka

Data: 2009-08-08 11:06:04
Autor: Antenka
Trzech heteryków ....
On 8 Sie, 19:59, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Uderz w stół, a nożyce się otworzą...no i otworzyły się - zlecieli się
> dwaj czołowi sodmici pl.soc.polityka. Raffaelo mam nadzieję, że
> domyślasz się o kim mowa? :DDD

> Antenka

MH sodomitą ? Eee

R.

Raffik, no nie, MH odpada, ale zobacz kto ciągnie tak ochoczo ten
wątek Ajwajek z poszkodowanym we wczesnym dzieciństwie Grzesiem-
anarchistą hehe

Antenka

Data: 2009-08-08 20:25:05
Autor: raff
Trzech heteryków ....
[...]

Niestety, ale oni sa niereformowalni.

R.

Data: 2009-08-08 15:05:42
Autor: MH
Trzech heteryków ....
Według nieoficjalnych źródeł wszyscy trzej płatni gwałciciele byli
jehowitami

Ale się babie posrało !!  To byłem tylko ja ..

MH

P.S. Jestem ateistą , bądź w/g obowiązującej tu nomenklatury komuchem. --

Data: 2009-08-08 21:21:36
Autor: jadrys
Trzech heteryków ....
MH pisze:

MH

P.S. Jestem ateistą , bądź w/g obowiązującej tu nomenklatury komuchem.

Miło mi Cię poznać - nareszcie mam okazję poznać prawdziwego komucha..

Data: 2009-08-08 12:26:22
Autor: Antenka
Trzech heteryków ....
No to teraz możecie podać sobie grabę! :)

Antenka

Data: 2009-08-08 22:32:58
Autor: jadrys
Trzech heteryków ....
Antenka pisze:
No to teraz możecie podać sobie grabę! :)

Antenka

No niestety ja nie jestem komuchem, ale chętnie bym MH-owi uścisnął dłoń..

Trzech heteryków ....