Trzeci pilot jest potrzebny.

Data: 2015-03-28 16:17:08
Autor: GrzeÅ›
Trzeci pilot jest potrzebny.
Anteczko pisze:
Żaden steward/stewardessa, siedząc w kokpicie, nie byłby w stanie zapobiec
morderstwu, tak jak zdarzyło to się w A320 Germanwings.
Tylko drugi pilot w kokpicie miałby szansę zapobiec morderstwu.
Wniosek : powinno być trzech pilotów w lecącym samolocie.

Masz trochę racji - ale tylko trochę. Możliwości zapobieżenia takim sytuacjom jest więcej, szczególnie gdy kontrolę nad samolotem ma komputer. A czego LH NIE zrobiła - już dużo wiemy.

Ale ja o czymś innym - wczoraj wracałem z Madrytu przez FRA do KAT.

I wypowiedź załogi (chyba szefa kabiny) - że "jest im przykro z powodu tego tragicznego wypadku - i chcieliby nas zapewnić iż dołożą wszelkich starań abyśmy szczęśliwie dotarli do celu ..."

Żenada, prymityw i co tam jeszcze - to ich zas... obowiązek bezpiecznie latać !!! Już lepsza byłaby po prostu minuta ciszy ....

Cóż, LH chyba jednak na psy schodzi.

Pzdrw.
--
Grzegorz