Trzecia Tajemnica Pedofilska

Data: 2010-05-11 19:09:25
Autor: Grzegorz Z.
Trzecia Tajemnica Pedofilska
Nie wiem już jak to nazwać? Spryt? Pomysłowość? "Kreatywna Religijność"?

================

Benedykt XVI określił jako "naprawdę przerażający" skandal pedofilii w
Kościele. Papież mówił o tym podczas rozmowy z dziennikarzami na pokładzie
samolotu w drodze do Portugalii.

- Dzisiaj największe prześladowania Kościoła nie pochodzą z zewnątrz, ale z
grzechów, jakie są wewnątrz jego samego - powiedział Benedykt XVI.

Jego zdaniem obecne cierpienia Kościoła z powodu nadużyć wobec nieletnich
to część cierpień, zapowiedzianych w trzeciej tajemnicy fatimskiej. (...)

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/benedykt-xvi-to-czesc-trzeciej-tajemnicy-fatimskiej,1476754

Data: 2010-05-11 19:17:10
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-11 19:09, Grzegorz Z. pisze:
Jego zdaniem obecne cierpienia Kościoła z powodu nadużyć wobec nieletnich
to część cierpień, zapowiedzianych w trzeciej tajemnicy fatimskiej. (...)

wow, ale logika... od kiedy to sluszna kara jest cierpieniem? gdyby cos takiego jak tajemnica fatimska istniala i byla prawda to zapowiadana tragedia w kosciele bylyby te czyny i jej skala a nie "przesladowania" kosciola.

--
the_foe

Data: 2010-05-11 22:08:06
Autor: sofu

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2010-05-11 19:09, Grzegorz Z. pisze:
> Jego zdaniem obecne cierpienia Kościoła z powodu nadużyć wobec
nieletnich
> to część cierpień, zapowiedzianych w trzeciej tajemnicy fatimskiej.
(...)

[...]

Ponoc naprawde te dzieciaki zapodały kotabasom to, co sie okresla jako
tajemnice fatimska, ale to tekst niewygodny dla KRK bo (ponoc) zapowiada w
koncu upadek Watykanu. To juz zostało ogloszone. Niektorzy upatrywali
zniszczenie dosłowne Watykanu (np poprzez wybuch bomby atomowej albo
wulkanu), ale to byc moze wizja alegoryczna  tylko?

sofu

Trzecia Tajemnica Pedofilska