Trzecia prawda całą dobę - WSI24

Data: 2010-09-15 10:23:29
Autor: Tomy M.
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/301895,tvn-ma-film-o-bolku-ale-go-nie-pokazuje-jest-przeciek.html,1,3

Gdzie można znaleźć ten film? Jaki ma tytuł wersja
która wyciekła do netu?

Tomy M.

Data: 2010-09-15 11:10:25
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-09-15 10:23,  *Tomy M.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/301895,tvn-ma-film-o-bolku-ale-go-nie-pokazuje-jest-przeciek.html,1,3

Gdzie można znaleźć ten film? Jaki ma tytuł wersja
która wyciekła do netu?

Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.
Oczami wyobraźni widzę jak się ślinisz - feee
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-15 11:38:46
Autor: Jerzy Pastusiak
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów
Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.

Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-15 13:18:16
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-09-15 11:38,  *Jerzy Pastusiak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.

Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Masz rację, jako niespecjalista popełniłem błąd ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-15 22:08:10
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-15 13:18, Mirek Ptak pisze:
[...]

Na zmywaku się języka nie nauczysz... :-/

Over and out

Tomy M.

Data: 2010-09-15 17:41:30
Autor: Ghost

Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1009151135090.1799sci.pam.szczecin.pl...
Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.

Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Mylisz sie, powinno być bóbz.

Data: 2010-09-15 19:45:22
Autor: Jerzy Pastusiak
On Wed, 15 Sep 2010, Ghost wrote:

> [...]
Cóż, uczymy się przez cale życie.

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-15 12:02:29
Autor: boxfish
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
Data: 2010-09-15 22:17:34
Autor: Tomy M.
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
W dniu 2010-09-15 12:02, boxfish pisze:

30 sekund szukania :
http://warszawa.top-ogloszenia.net/Nauka-Kursy-Lekcje-i-kursy-Film_TVN_o_Lechu_Walesie_TW_quot_Bolek_quot_-9-74-224760

Niewiele to dało ... WSI lata po YT
i kasuje wszystko powołując się na prawa
autorskie. http://tnij.org/wsi_kasuje_film

Ale spoko, co raz wyciekło do netu już tam
pozostanie na wieki :-)
http://www.kciuk.pl/TW-Bolek-z-tego-serwisu-TVN-go-nie-zdejmie-l32981

Jest już też na wszystkich uploadach, rapidzie, megauploadzie itp.

Tomy M.

Data: 2010-09-16 00:55:41
Autor: Andrzej H
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
Data: 2010-09-16 10:39:39
Autor: Big Jack
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
W wiadomości
*Tomy M.* napisał(-a):

Ale spoko, co raz wyciekło do netu już tam
pozostanie na wieki :-)
http://www.kciuk.pl/TW-Bolek-z-tego-serwisu-TVN-go-nie-zdejmie-l32981

hehe, woda na młyn pisiorów :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-16 11:23:18
Autor: Mario123
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
W dniu 2010-09-16 10:39, Big Jack pisze:
hehe, woda na młyn pisiorów :D

SPiSek WSI24, rządu, prezydenta, pod nadzorem Rosjan i Niemców.
Uśpić czujność "tajnym" filmem o bolku w tym czasie wynieść
krzyż z pod pałacu. Majstersztyk ;-)
Czekam z niecierpliwością na szturm na pałac.

Mariusz (Mario123)

Data: 2010-09-16 12:10:32
Autor: pawell32
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
SPiSek WSI24, rządu, prezydenta, pod nadzorem Rosjan i Niemców.
Uśpić czujność "tajnym" filmem o bolku w tym czasie wynieść
krzyż z pod pałacu. Majstersztyk ;-)

i teraz nastanie długo oczekiwana "cisza"

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-16 12:22:49
Autor: Big Jack
*Mario123* napisał(-a):

SPiSek WSI24, rządu, prezydenta, pod nadzorem Rosjan i Niemców.
Uśpić czujność "tajnym" filmem o bolku w tym czasie wynieść
krzyż z pod pałacu. Majstersztyk ;-)

Jasne, "obrońcy" śmigali po necie z wypiekami na twarzy i szukali tego filmu :D  Przypomnij jeszcze co tam wysmażono na 10 kwietnia

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-18 00:51:34
Autor: Dariusz Zygmunt
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
W czwartek, 16 września 2010 11:23, Mario123 wyraził następujacą opinię:

SPiSek WSI24, rządu, prezydenta, pod nadzorem Rosjan i Niemców.
Uśpić czujność "tajnym" filmem o bolku w tym czasie wynieść
krzyż z pod pałacu. Majstersztyk ;-)
Czekam z niecierpliwością na szturm na pałac.
 Z wypożyczalni video zniknęły już wszystkie kopie "Szturmu na Pałac Zimowy" Eisensteina, szkolenia trwają  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-09-19 18:15:02
Autor: Big Jack
*Dariusz Zygmunt* napisał(-a):

Z wypożyczalni video zniknęły już wszystkie kopie "Szturmu na Pałac
Zimowy" Eisensteina, szkolenia trwają  ;-)

hmmmm dałbym głowę, że to był "Pancernik Potiomkin"

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-19 20:17:14
Autor: Dariusz Zygmunt
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
W niedziela, 19 września 2010 18:15, Big Jack wyraził następujacą opinię:
*Dariusz Zygmunt* napisał(-a):

Z wypożyczalni video zniknęły już wszystkie kopie "Szturmu na Pałac
Zimowy" Eisensteina, szkolenia trwają  ;-)
hmmmm dałbym głowę, że to był "Pancernik Potiomkin"
 Sorki, przyznaję się, nie chciało mi się szukać z jakiego filmu ta scena pochodzi.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-09-16 12:14:58
Autor: Fonon
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
W dniu 16-09-10 10:39, Big Jack pisze:
hehe, woda na młyn pisiorów :D

Raczej wszystkich normalnych Polaków.
f.

Data: 2010-09-16 14:06:39
Autor: Marcin Rolicki
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
Wyciekł w TVN-ie ? a nie został wyemitowany? To świadczy o sposobie
zarządzania dyrektorów TVN, musiały być bezpardonowe blokady na emisję
dokumentu. Wałęsa krystaliczny bojownik pokonujący SB to fundament
założycielski michnikowskiej Polski z roku 1989. Popatrz, a tu taka manipulacja policji politycznej SB. Jak ustalają w dokumencie dziennikarze
przeszukujący archiwa. Dziennikarze w TVN w obronie wolności słowa zdecydowali
się na taki wybieg, dając sygnał do opinii publicznej. TVN wygląda jakby to
była telewizja w Rosji.

Data: 2010-09-16 20:02:52
Autor: Marek Dyjor
Marcin Rolicki wrote:
[...]

w/g tvn wyciekły kawałki materiału...  zabawnie, że tylko te potwierdzajce tezy zdrajców o tym, że LW był agentem.

Data: 2010-09-18 00:25:17
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-16 20:02, Marek Dyjor pisze:
Marcin Rolicki wrote:
[...]

Wyciekł cały film z niewielkimi błędami montażowymi.
Lektor jest oryginalny i przez cały film.
TVN jak zwykle KŁAMIE że film nie jest ukończony
Kto KURWA podkłada lektora pod nieukończony film!!??

Tomy M.

Data: 2010-09-18 08:16:10
Autor: Big Jack
*Tomy M.* napisał(-a):

Lektor jest oryginalny i przez cały film.

Otóż nie. W którymś momencie lektor przemawia głosem syntezatora mowy IVONA, mimo że męskim. Jestem tego na 100% pewien. Nie chce mi się oglądać jeszcze raz całości żeby wskazać ten moment.  I jest to dowód na to, że film nie jest ukończony. A sama IVONA, voila  www.ivona.com

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-18 10:42:23
Autor: Big Jack
*Big Jack* napisał(-a):

Otóż nie. W którymś momencie lektor przemawia głosem syntezatora mowy
IVONA, mimo że męskim. Jestem tego na 100% pewien. Nie chce mi się
oglądać jeszcze raz całości żeby wskazać ten moment.

Jednak popełniłem ten wysiłek. Part 3
http://pics.smotri.com/player.swf?file=v15264860cb3 od 00:34 do 01:16

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-18 12:56:08
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-18 10:42, Big Jack pisze:

Jednak popełniłem ten wysiłek. Part 3
http://pics.smotri.com/player.swf?file=v15264860cb3 od 00:34 do 01:16

Ty jesteś z TVN?!
A czym Ty pierdolisz?!
Brałeś udział w jakiejkolwiek produkcji telewizyjnej?!
Co z tego że fragment ścieżki lektorskiej jest dołożony/zmodyfikowany
czy też zmanipulowany?!
Pomyśl jak to się ma do odpowiedzi na pytanie które zadałem:

Data: 2010-09-18 14:32:45
Autor: Big Jack
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
W wiadomości
*Tomy M.* napisał(-a):

Ty jesteś z TVN?!

Nie i nie zanosi się na to żebym miał być. Twoja wiedza jako pracownika tegoż w zupełności mi wystarczy :P

A czym Ty pierdolisz?!

Mam do tego odpowiedni organ.

Kto KURWA podkłada lektora pod nieukończony film!!??

Nie wiem, nie znam się na tym (patrz wyżej). Natomiast we fragmencie wskaznym przeze mnie lektora też nie ma (sic!). Natomiast jest tekst odczytany przez syntezator mowy, który domyślam się, że w wersji ostatecznej będzie czytał ktoś z krwii i kości. Widać kilka błędów montażowych. Ewidentnie dzieło nie ukończone i jeśli tego nie widzisz, to bardzo Ci współczuję. Trzeba się uzbroić w cierpliowść i czekać na emisję dokumentu w ostatecznym kształcie.
BTW, zetrzyj pianę z pyska.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-18 09:25:00
Autor: brum
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
TVN jak zwykle KŁAMIE że film nie jest ukończony

jest nieskonczony
nie ma reklam

Data: 2010-09-18 11:20:18
Autor: Al Kwasone
Marek Dyjor napisał(a):

w/g tvn wyciekły kawałki materiału...  zabawnie, że tylko te potwierdzajce tezy zdrajców
"Zdrajców" - SB? Rozumiem, że reprezentujesz to środowisko.

> o tym, że LW był agentem.
Bo innych nie ma. Bolek był agentem. To wie każdy myślący Polak.
AK

Data: 2010-09-18 12:57:37
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-18 11:20, Al Kwasone pisze:
Marek Dyjor napisał(a):

> [...]

 > o tym, że LW był agentem.
Bo innych nie ma. Bolek był agentem. To wie każdy myślący Polak.

BYŁ?  On nadal nim jest, myślę że bierze swoją dolę
z przedsiębiorstw które zagarneły SB, WSI i inne służby specjalne.

Tomy M.

Data: 2010-09-19 16:49:22
Autor: Marek Dyjor
Al Kwasone wrote:
Marek Dyjor napisał(a):

w/g tvn wyciekły kawałki materiału...  zabawnie, że tylko te
potwierdzajce tezy zdrajców
"Zdrajców" - SB? Rozumiem, że reprezentujesz to środowisko.

każdy ma swój punkt widzenia, ja oceniam po efektach i dla mnie to efekty działania Kaczyśńkiego i jego środowisk szkodzą Polsce.

o tym, że LW był agentem.
Bo innych nie ma. Bolek był agentem. To wie każdy myślący Polak.

tja każdy myślący inaczej lub dostający forsę od ruskich.

Data: 2010-09-19 17:14:33
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-19 16:49, Marek Dyjor pisze:
Al Kwasone wrote:
Marek Dyjor napisał(a):

[...]

Podaj chociaż jeden efekt, tylko mi nie mów że jakiś kraj się
na Polskę obraził bo Kaczyński był prezydentem.
Na Piłsudskiego WSZYSTKIE KRAJE BYŁY OBRAŻONE ... bo
był dobrym i patriotycznym przywódcą.

o tym, że LW był agentem.
Bo innych nie ma. Bolek był agentem. To wie każdy myślący Polak.
tja każdy myślący inaczej lub dostający forsę od ruskich.

Te ... Bolek brał kasę od SB ... dlaczego miałby jej
nie brać o KGB/GRU? Podaj chociaż jeden powód.

PS. SBcja w tym kraju trzyma się ostro, 20 lat to
za mało aby ich wytępić, zbili kasę i wychowali
nowe pokolenie złodziei.

Tomy M.

Data: 2010-09-19 17:41:07
Autor: Dariusz Zygmunt
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
W niedziela, 19 września 2010 17:14, Tomy M. wyraził następujacą opinię:

Podaj chociaż jeden efekt, tylko mi nie mów że jakiś kraj się
na Polskę obraził bo Kaczyński był prezydentem.
 Kraje się nie obrażają, po prostu przestają współpracować w oczekiwaniu na zmianę "przywódcy", tym samym taki kraj schodzi na margines, nikt się z nim nie liczy.
Na Piłsudskiego WSZYSTKIE KRAJE BYŁY OBRAŻONE ... bo
był dobrym i patriotycznym przywódcą.
 O przepraszam, na pogrzebie Piłsudskiego był Göring z całą świtą oficjeli III Rzeszy, Hitler osobiście uczestniczył w mszy żałobnej odprawionej w Berlinie, flagi w Niemczech zostały opuszczone do połowy masztów a po zajęciu Krakowa przez Niemców Hitler kazał trzymać straż honorową przy sarkofagu Piłsudskiego.  Nie wygląda to na jakiś szczególny ostracyzm, wprost przeciwnie.
PS. SBcja w tym kraju trzyma się ostro, 20 lat to
za mało aby ich wytępić, zbili kasę i wychowali
nowe pokolenie złodziei.
 Taka sama prawda jak to co napisałeś w dwu pierwszych zdaniach.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-09-19 19:06:51
Autor: brum
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
Na Piłsudskiego WSZYSTKIE KRAJE BYŁY OBRAŻONE ... bo
był dobrym i patriotycznym przywódcą.

patriota to moze on byl, zazwyczaj austriackim, pseudonim "ziuk"

Trzecia prawda całą dobę - WSI24