Trzecia prawda całą dobę - WSI24

Data: 2010-09-15 11:10:25
Autor: Mirek Ptak
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
Dnia 2010-09-15 10:23,  *Tomy M.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/301895,tvn-ma-film-o-bolku-ale-go-nie-pokazuje-jest-przeciek.html,1,3

Gdzie można znaleźć ten film? Jaki ma tytuł wersja
która wyciekła do netu?

Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.
Oczami wyobraźni widzę jak się ślinisz - feee
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-15 11:38:46
Autor: Jerzy Pastusiak
Trzecia prawda całą dobę - WSI24
Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów
Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.

Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-15 13:18:16
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-09-15 11:38,  *Jerzy Pastusiak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.

Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Masz rację, jako niespecjalista popełniłem błąd ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-15 22:08:10
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-15 13:18, Mirek Ptak pisze:
[...]

Na zmywaku się języka nie nauczysz... :-/

Over and out

Tomy M.

Data: 2010-09-15 17:41:30
Autor: Ghost

Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1009151135090.1799sci.pam.szczecin.pl...
Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

Big bubs and horny Grandpa, czy jakoś tak.

Raczej powinno być "boobs", o ile znam język angielski.
Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Mylisz sie, powinno być bóbz.

Data: 2010-09-15 19:45:22
Autor: Jerzy Pastusiak
On Wed, 15 Sep 2010, Ghost wrote:

> [...]