Trzecia tura

Data: 2020-07-23 13:36:59
Autor: J.F.
Trzecia tura
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f06b2a3$0$17360$65785112@news.neostrada.pl...
Wiem, że to mało prawdopodobne,
ale zajrzałem do kodeksu wyborczego

Tak nawiasem pytajac - czy to tak powinno byc, ze prezydent dostaje od PKW "zaswiadczenie o wyborze", gdy jeszcze SN nawet nie zaczal rozpatrywac czy wybory sa wazne ?

J.

Data: 2020-07-25 12:03:11
Autor: Shrek
Trzecia tura
W dniu 23.07.2020 o 13:36, J.F. pisze:

Tak nawiasem pytajac - czy to tak powinno byc, ze prezydent dostaje od PKW "zaswiadczenie o wyborze", gdy jeszcze SN nawet nie zaczal rozpatrywac czy wybory sa wazne ?

A ja mam jeszcze jeden "zabawny" pomysł. Załóżmy, że PKW zapatrzyła się na prezydenta nie podpisującego nominacji sędziowskich bo może, ale przewcież nie musi. I po prostu nie podpisała uchwły o wyniku wyborów, bo nie i kurwa co im zrobisz;)

--
Shrek

Data: 2020-07-25 12:38:31
Autor: J.F.
Trzecia tura
Dnia Sat, 25 Jul 2020 12:03:11 +0200, Shrek napisał(a):
[...]

Nie wiesz ? Zmieni sie ustawe i powola druga komisje, ktora podpisze :-)

Albo wcale nie - posiedza pare tygodni w areszcie, to podpisza :-)

Zreszta to juz bylo - kiedys tak papieza wybrac nie mogli, od tego
czasu siedza o chlebie i wodzie tylko :-)

J.

Trzecia tura