Trzecio krajowa Tuskokracja

Data: 2009-04-27 00:00:56
Autor: viper
Trzecio krajowa Tuskokracja

Mówiąc nawiasem , gdyby jakiś młody człowiek chciał dowiedzieć się jak było możliwe, by w uznanym przez społeczność międzynarodową kraju, jakim była PRL z lat 50, mogła zdarzyć się historia opisana we właśnie będącym na ekranach kin filmie "Generał Nil" , czyli "jak można w majestacie prawa przy zachowaniu wszystkich pozorów prawa zamordować narodowego bohatera w interesie rządzącej grupy degeneratów", to wystarczyło obserwować w TVP kilka dni temu sposób pracy "Komisji ds nacisków" podczas przesłuchiwania prokuratora Engelkinga. Mnie się zdarzyło oglądać ten wehikuł czasu. Powinni to wyświetlać na lekcjach historii w szkołach.

boskie... Engelking zestawiony z Nilem... Jerzy, niepokoi mnie twoja coraz większa utrata kontaktu z rzeczywistością... zaczynasz popadac w paranoję... jak rozumiem tym bohaterem narodowym jest zastępca Ziobry?...szkoda że nie wspomniałeś, że w Europie słynna pamiętna konferencja prasowa prokuratora Engelkinga mogła się odbyc tylko w dwóch miejscach, w IV RP i na Białorusi... nie ma fizycznej możliwości, by coś takiego odbyło się normalnym kraju... i chyba widzieliśmy dwie różne relacje z przesłuchania... ja widziałem tę w której Engelking odnosił się w mówiąc bardzo delikatnie w sposób wyjątkowo niegrzeczny do członków komisji...

Data: 2009-04-27 09:09:44
Autor: Jerzy Olszewski
viper pisze:

[...]

Viper czemu udajesz idiotę?

Przecież dobrze wiesz, że nie chodzi o temat dochodzenia, a o wykorzystywanie arytmetycznej przewagi politycznej do przeprowadzania "dowodu" winy w pseudoprocesie na potrzeby propagandowe.

W obu wypadkach jest całkowicie inny i nieporównywalny temat dochodzenia oraz ciężar gatunkowy sprawy, natomiast całkowicie identyczna metoda dochodzenia "sprawiedliwości".

Nawet Skippy to zrozumiał, choć twierdził pesymistycznie, że jest to do pojęcia może przez 4 osoby z tej grupy.

Ja byłem bardziej optymistyczny, ale Twoja wypowiedz zdaje się jednak potwierdzać i zasmucać mnie, że Skippy miał jednak rację co do poziomu grupy. W każdym razie Ty zdajesz się do tej czwórki nie łapać.

Wracając do tematu, to ostrzegam. Jak tym razem się uda, to następne sprawy mogą już być poważniejsze i być może doczekamy kiedyś i podobnych merytorycznie procesów. To powód by to pokazywać na lekcjach historii jako przykład manipulacji prawem.

Data: 2009-04-28 17:34:01
Autor: skippy
Trzecio krajowa Tuskokracja

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Jurek, pliz, nie wycieraj mną w obrażaniu Vipera.
Kup sobie kaczuszkę 200ml, jak juz masz tu robic ze mnie idiotę.

Jeśli 3-4 to z pewnością łącznie z nim.
Tym bardziej, że jednak bardziej trzymam jego stronę.

BTW porównanie mordu sądowego na Nilu z tą sprawą nadal uważam za poważne nadużycie godne Perona a nawet tego co ma brata w gazecie Adasia. Czy samego jaro. Ta sama konwencja obrażania ludzi za darmo.

Data: 2009-04-29 21:53:21
Autor: skippy
Trzecio krajowa Tuskokracja
Na weekend.
Są różne montaże (montażem tworzymy treść).

http://estb.msn.com/i/7D/F6EE80880AA7E93B2F07E269AF3B.jpg

Trzecio krajowa Tuskokracja