Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości

Data: 2012-04-02 06:52:26
Autor: megrims
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości
(ciach)

Czasem tamtędy jeżdżę do Torunia/Gdańska.
Będę szczególnie uważał.

Najważniejsze, że nikomu się nic nie stało.

Data: 2012-04-02 08:00:32
Autor: anacron
W dniu 2012-04-02 06:52, megrims pisze:
Czasem tamtędy jeżdżę do Torunia/Gdańska.
Będę szczególnie uważał.
Ja już też.

Najważniejsze, że nikomu się nic nie stało.
Mi się nic nie stało, w drugim aucie już tak wesoło nie jest... :(

Data: 2012-04-03 23:12:45
Autor: megrims
W dniu 2012-04-02 08:00, anacron pisze:
[...]

o ja pierdole.. no to przykro mi bardzo.

Data: 2012-04-04 02:39:47
Autor: anacron
W dniu 2012-04-03 23:12, megrims pisze:
Najważniejsze, że nikomu się nic nie stało.
Mi się nic nie stało, w drugim aucie już tak wesoło nie jest... :(
o ja pierdole.. no to przykro mi bardzo.

Okazuje się, że z tym skrzyżowaniem jest coś jednak nie tak. Wszystko
opisane już tu

http://emil-tv.pl/skrzyzowanie-smierci/

Wstępnie z prawnikami zamierzamy zrobić z tym porządek przy okazji
procesu o ta kolizję i późniejszych o odszkodowania od GDKKiA.

Data: 2012-04-04 08:36:41
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlg5as$1d0$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Emil-tv to Twoja strona?

Data: 2012-04-04 09:10:58
Autor: anacron
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości
W dniu 2012-04-04 08:36, Cavallino pisze:
Emil-tv to Twoja strona?

To strona Emila. :)

Data: 2012-04-04 09:28:40
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4F7BF402.7070709@anacron.pl...
W dniu 2012-04-04 08:36, Cavallino pisze:
Emil-tv to Twoja strona?

To strona Emila. :)

Jasne, pytam czy Ty to Emil. ;-)

Data: 2012-04-04 11:01:30
Autor: anacron
W dniu 2012-04-04 09:28, Cavallino pisze:
W dniu 2012-04-04 08:36, Cavallino pisze:
Emil-tv to Twoja strona?

To strona Emila. :)

Jasne, pytam czy Ty to Emil. ;-)

Nie, ja to nie Emil, choć ten ma się dobrze przed chwilą z nim
rozmawiałem. Ja to anacron. emil-tv to już nie jest od dłuższego czasu
"organizacja" jednoosobowa http://emil-tv.pl/manifest/
Niebawem nowe "filmiki".

Data: 2012-04-08 01:52:54
Autor: Buba
[...]

Ja pierdzielę, naprawdę nie poznajesz tego gościa? Taka barwna postać była.... a teraz zmiana nicka i klejenie przysłowiowego głupa...

  :D

--
Buba

Data: 2012-04-08 10:32:24
Autor: Cavallino

Użytkownik "Buba" <bubba@bubba.ca> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlqk0l$adq$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Pewnie mówisz o Motylińskim?
Skąd podejrzenia, że to ta sama osoba?
Oprócz samochodu, ale to chyba trochę za mało....
Gada jednak zupełnie inaczej.

Data: 2012-04-10 14:34:19
Autor: jerzu
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Sun, 8 Apr 2012 10:32:24 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Pewnie mówisz o Motyliñskim?
Sk±d podejrzenia, ¿e to ta sama osoba?

Dziwna zbierzno¶æ: Ceed i ten sam provider.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-10 17:41:13
Autor: Grejon
[ort] Re: Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
W dniu 2012-04-10 14:34, jerzu pisze:

Dziwna zbierzno¶æ: Ceed i ten sam provider.

Ty sam jeste¶ zbie¯no¶æ :P

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-10 17:47:25
Autor: jerzu
[ort] Re: Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Tue, 10 Apr 2012 17:41:13 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Ty sam jeste¶ zbie¯no¶æ :P

:)

Data: 2012-04-10 19:46:29
Autor: Cavallino
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:l5a8o7l5m8aa66mo561ebnmeqk3du42hgf@4ax.com...
On Sun, 8 Apr 2012 10:32:24 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Pewnie mówisz o Motyliñskim?
Sk±d podejrzenia, ¿e to ta sama osoba?

Dziwna zbierzno¶æ: Ceed i ten sam provider.

No fakt, Netia to na tyle lokalna firemka, ¿e tylko jeden w³a¶ciciel Ceeda mo¿e im siê zdarzyæ w¶ród klientów .......
Dobrze, ¿e u mnie nie byli w stanie anteny za³o¿yæ, bo te¿ bym awansowa³ na Motyliñskiego. ;-)

Data: 2012-04-11 17:00:53
Autor: jerzu
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Tue, 10 Apr 2012 19:46:29 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

No fakt, Netia to na tyle lokalna firemka, ¿e tylko jeden w³a¶ciciel Ceeda mo¿e im siê zdarzyæ w¶ród klientów .......

Jaka Netia?

Data: 2012-04-10 21:20:07
Autor: Buba
W dniu 2012-04-08 10:32, Cavallino pisze:

Pewnie mówisz o Motylińskim?
Skąd podejrzenia, że to ta sama osoba?
Oprócz samochodu, ale to chyba trochę za mało....
Gada jednak zupełnie inaczej.

A weź pogugluj... :)

--
Buba

Data: 2012-04-10 23:03:33
Autor: Cavallino

Użytkownik "Buba" <bubba@bubba.ca> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm2156$mdj$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Nic ciekawego nie wypluwa, może mnie przerastają tego typu śledztwa, jakiś hint?

Data: 2012-04-10 23:05:13
Autor: Cavallino
[...]

A jednak pewnie masz rację, Włocławek to już przestaje wyglądać na przypadek.....

Data: 2012-04-11 21:24:12
Autor: Buba
W dniu 2012-04-10 23:05, Cavallino pisze:

A jednak pewnie masz rację, Włocławek to już przestaje wyglądać na
przypadek.....

Mnie się ta jego ksywa skojarzyła z jakim starym wątkiem i zestawiłem ją w zapytaniu ze starą ksywą. Wyszło, że to jedna nazwa podmiotu gospodarczego ze słynnego Włocławka...

Masz rację, styl nieco inny - ale projekcja z chowaniem nóg i rąk przed dzwonem już zaczyna pasować :)

--
Buba

Data: 2012-04-11 22:54:32
Autor: Cavallino

Użytkownik "Buba" <bubba@bubba.ca> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm4lor$lid$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No to pogratulować pamięci, mnie ta ksywa wydała się podobna absolutnie do niczego. ;-)

Data: 2012-04-04 11:33:38
Autor: Bydlê
On 2012-04-04 00:39:47 +0000, anacron <anacron@anacron.pl> said:

Okazuje siê, ¿e z tym skrzy¿owaniem jest co¶ jednak nie tak. Wszystko
opisane ju¿ tu

http://emil-tv.pl/skrzyzowanie-smierci/

Nie procesuj siê (zw³aszcza _o kolizjê_), skoro zeznajesz, ¿e skrzy¿owanie jest...

"Jest 1 kwietnia 2012 roku. O godzinie 21:40 doje¿d¿am do rzeczowego skrzy¿owania"

Gdyby by³o bez sensu, proces by³by do wygrania...
;>>>

--
Bydlê

Data: 2012-04-05 03:54:23
Autor: anacron
W dniu 2012-04-04 11:33, Bydlê pisze:
On 2012-04-04 00:39:47 +0000, anacron <anacron@anacron.pl> said:

[...]

Niebawem reporta¿ w trójce, pos³uchaj tylko tyle powiem.

Data: 2012-04-06 00:02:33
Autor: Bydlê

On 2012-04-04 00:39:47 +0000, anacron <anacron@anacron.pl> said:

[...]

I tam publicznie zeznaj±, ¿e skrzy¿owanie jest rzeczowe?
;>>>

--
Bydlê

Data: 2012-04-06 01:37:42
Autor: anacron
W dniu 2012-04-06 00:02, Bydlê pisze:
I tam publicznie zeznaj±, ¿e skrzy¿owanie jest rzeczowe?
;>>>

"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (równie¿) S³ownik wyrazów
bliskoznacznych siê k³ania panie polonisto.

Data: 2012-04-06 10:09:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
Hello anacron,

Odró¿niasz "rzeczony" od "rzeczowy"?

--
Best regards,

Data: 2012-04-06 10:17:12
Autor: Cavallino
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3984145781$20120406100942@squadack.com...
[...]

A Ty sprawdzi³e¶ znaczenie s³owa "rzeczowy"?
Bo czêsto znaczeñ jest kilka....

Data: 2012-04-06 10:53:52
Autor: Myjk
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
Fri, 06 Apr 2012 01:37:42 +0200, anacron
I tam publicznie zeznają, że skrzyżowanie jest rzeczowe?
"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (również)

Wszystko się zgadza, oprócz kontekstu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-04-10 14:31:11
Autor: jerzu
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Fri, 06 Apr 2012 01:37:42 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (równie¿) S³ownik wyrazów
bliskoznacznych siê k³ania panie polonisto.

I polonista siê zaci±³, nie pierwszy raz zreszt±.

Data: 2012-04-10 14:38:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
Hello jerzu,

"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (równie¿) S³ownik wyrazów
bliskoznacznych siê k³ania panie polonisto.
I polonista siê zaci±³, nie pierwszy raz zreszt±.

Nie mam pojêcia, jakiego s³ownika u¿y³ anacron ale ja w swoich nie
znajdujê znaczenia pasuj±cego do tego kontekstu i nadal siê upieram,
ze powinno byc "rzeczony" a nie "rzeczowy".

--
Best regards,

Data: 2012-04-10 14:50:28
Autor: jerzu
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Tue, 10 Apr 2012 14:38:54 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Nie mam pojêcia, jakiego s³ownika u¿y³ anacron ale ja w swoich nie
znajdujê znaczenia pasuj±cego do tego kontekstu i nadal siê upieram,
ze powinno byc "rzeczony" a nie "rzeczowy".

Chocia¿by "Ma³y s³ownik jêzyka polskiego" PWN z 1968 roku (nie liczy
siê? bo z poprzedniego ustroju?). Ba, tam nie ma nawet przymiotnika
"rzeczony".

Data: 2012-04-10 15:15:36
Autor: Krzysiek Kielczewski
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
Dnia 10.04.2012 jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa³/a:

[...]

http://sjp.pwn.pl/ jest "nieco" aktualniejszy.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

PS: te¿ uwa¿am, ¿e powinno byæ "rzeczony"

Data: 2012-04-10 15:58:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

¯yjemy w XXI wieku...
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=rzeczony
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=rzeczowy

--
Best regards,

Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości