Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości

Data: 2012-04-02 18:10:53
Autor: LEPEK
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości
W dniu 2012-04-02 04:16, anacron pisze:

Jedyne co zdążyłem, to zdjąć ręce z kierownicy i podkulić nogi.

???

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-04-03 11:13:04
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-02 18:10, LEPEK pisze:
W dniu 2012-04-02 04:16, anacron pisze:

Jedyne co zdążyłem, to zdjąć ręce z kierownicy i podkulić nogi.

???

Pozdr,

To jest ułamek sekundy. Nie da się jednocześnie hamować, podkulić nogi i jeszcze zjeść loda.

Data: 2012-04-03 22:23:31
Autor: LEPEK
W dniu 2012-04-03 11:13, ojciec pisze:

To jest ułamek sekundy. Nie da się jednocześnie hamować, podkulić nogi i
jeszcze zjeść loda.

Ja bym jednak hamował i/lub kręcił kółkiem (jakbym jadł loda, to pewnie kółkiem bym nie nadążył). Miewałem różne podbramkowe sytuacje, ale jakoś nigdy nie zdarzyło mi się zbliżać kolan i łokci do głowy w takim przypadku, tylko walczyłem do końca, zwykle skutecznie ;)

Pozdr,