Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości

Data: 2012-04-02 04:16:37
Autor: anacron
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
Coś z tym skrzyżowaniem jest nie tak. Dojeżdżam właśnie do tego
skrzyżowania od strony Gniezna. Na semaforze czerwone, więc od chwili
toczę się już bez gazu hamując silnikiem. Na liczniku może 50, może
55km/h, szczerze nie mam pojęcia ile zdążył zwolnić z 60km/h... Już mam
wcisnąć hamulec, kiedy widzę pomarańczowe i po chwili zielone. Na
szczęście nie zredukowałem i po dodaniu gazu na V biegu auto dość
leniwie próbuje przyspieszyć. Jestem już na skrzyżowaniu widzę
wjeżdżającego mi przed maskę z lewej strony Peugocika 206. Już wiem, że
jesteśmy na kolizyjnym i dociera do mnie że starcie jest nieuniknione.
Jedyne co zdążyłem, to zdjąć ręce z kierownicy i podkulić nogi.

Oto efekt końcowy: http://dl.dropbox.com/u/19673278/BylSobieSid.jpg

W sumie tradycyjna niby sytuacja, ktoś myślał, że zdąży na 3 fazie
pomarańczowego i jednak się mu to nie udało, a jednak gość twierdzi, że
on stał na czerwonym i ruszył na zielonym. Nie możliwym jest, abyśmy
obaj mieli zielone. Hmmm po chwili jednak zaczynam rozumieć. Stoi akurat
auto na czerwonym, pojawia siÄ™ zielone, kierownik rusza, ale z jakimÅ›
jedno sekundowym opóźnieniem i dość leniwie. zanim dojechał do środka
skrzyżowania na tym samym semaforze jest już czerwone. Po chwili
obserwacji zauważam, ze pomiędzy czerwonym z jednej, a zielonym z
drugiej jest może jedna sekunda, może półtorej różnicy. Czyli jeśli
kierownik ruszył z takim samym letargiem i niedowładem prawej nogi to
faktycznie mógł ruszyć na zielonym, mógł już być pod semaforem kiedy
zaświeciło się pomarańczowe i czerwone i w końcu mógł pojawić się na
środku skrzyżowania, gdy ja rozpędzony pojawiłem się tam także. Na
szczęście nie spieszyło mi się wcale i przez całą drogę nie
przekraczałem nigdzie prędkości więcej niż o 10 km/h. Czasami mi się
spieszy i czasami mam +20+30 względem ograniczenia, aż boję się
pomyśleć, co by było gdyby trafił go nie przy 50-55km/h a np. przy 70. O
winie i "niewinie" rozstrzygnie sąd... Mi chodzi o zwrócenie uwagi na to
skrzyżowanie z tzw. inteligentną sygnalizacją, bo tubylcy powiedzieli,
że od kiedy są tam światła to w tym miejscu ciągle dochodzi do
identycznych, takich jak mój wypadków/kolizji. Miejscowi policjanci
także o tym wspominali, mówili, że pisali stosowne pisma, ale do dziś
nikt z tym skrzyżowaniem porządku nie zrobił. O dziwo gdy sygnalizacji
tam nie było, a droga którą jechałem miała pierwszeństwo, a boczne po
"stopie" wypadków nie było tam prawie wcale.

Data: 2012-04-02 06:52:26
Autor: megrims
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości
(ciach)

Czasem tamtędy jeżdżę do Torunia/Gdańska.
Będę szczególnie uważał.

Najważniejsze, że nikomu się nic nie stało.

Data: 2012-04-02 08:00:32
Autor: anacron
W dniu 2012-04-02 06:52, megrims pisze:
Czasem tamtędy jeżdżę do Torunia/Gdańska.
Będę szczególnie uważał.
Ja już też.

Najważniejsze, że nikomu się nic nie stało.
Mi się nic nie stało, w drugim aucie już tak wesoło nie jest... :(

Data: 2012-04-03 23:12:45
Autor: megrims
W dniu 2012-04-02 08:00, anacron pisze:
[...]

o ja pierdole.. no to przykro mi bardzo.

Data: 2012-04-04 02:39:47
Autor: anacron
W dniu 2012-04-03 23:12, megrims pisze:
Najważniejsze, że nikomu się nic nie stało.
Mi się nic nie stało, w drugim aucie już tak wesoło nie jest... :(
o ja pierdole.. no to przykro mi bardzo.

Okazuje się, że z tym skrzyżowaniem jest coś jednak nie tak. Wszystko
opisane już tu

http://emil-tv.pl/skrzyzowanie-smierci/

Wstępnie z prawnikami zamierzamy zrobić z tym porządek przy okazji
procesu o ta kolizję i późniejszych o odszkodowania od GDKKiA.

Data: 2012-04-04 08:36:41
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlg5as$1d0$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Emil-tv to Twoja strona?

Data: 2012-04-04 09:10:58
Autor: anacron
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości
W dniu 2012-04-04 08:36, Cavallino pisze:
Emil-tv to Twoja strona?

To strona Emila. :)

Data: 2012-04-04 09:28:40
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4F7BF402.7070709@anacron.pl...
W dniu 2012-04-04 08:36, Cavallino pisze:
Emil-tv to Twoja strona?

To strona Emila. :)

Jasne, pytam czy Ty to Emil. ;-)

Data: 2012-04-04 11:01:30
Autor: anacron
W dniu 2012-04-04 09:28, Cavallino pisze:
W dniu 2012-04-04 08:36, Cavallino pisze:
Emil-tv to Twoja strona?

To strona Emila. :)

Jasne, pytam czy Ty to Emil. ;-)

Nie, ja to nie Emil, choć ten ma się dobrze przed chwilą z nim
rozmawiałem. Ja to anacron. emil-tv to już nie jest od dłuższego czasu
"organizacja" jednoosobowa http://emil-tv.pl/manifest/
Niebawem nowe "filmiki".

Data: 2012-04-08 01:52:54
Autor: Buba
[...]

Ja pierdzielę, naprawdę nie poznajesz tego gościa? Taka barwna postać była.... a teraz zmiana nicka i klejenie przysłowiowego głupa...

  :D

--
Buba

Data: 2012-04-08 10:32:24
Autor: Cavallino

Użytkownik "Buba" <bubba@bubba.ca> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlqk0l$adq$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Pewnie mówisz o Motylińskim?
Skąd podejrzenia, że to ta sama osoba?
Oprócz samochodu, ale to chyba trochę za mało....
Gada jednak zupełnie inaczej.

Data: 2012-04-10 14:34:19
Autor: jerzu
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Sun, 8 Apr 2012 10:32:24 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Pewnie mówisz o Motyliñskim?
Sk±d podejrzenia, ¿e to ta sama osoba?

Dziwna zbierzno¶æ: Ceed i ten sam provider.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-10 17:41:13
Autor: Grejon
[ort] Re: Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
W dniu 2012-04-10 14:34, jerzu pisze:

Dziwna zbierzno¶æ: Ceed i ten sam provider.

Ty sam jeste¶ zbie¯no¶æ :P

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-10 17:47:25
Autor: jerzu
[ort] Re: Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Tue, 10 Apr 2012 17:41:13 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Ty sam jeste¶ zbie¯no¶æ :P

:)

Data: 2012-04-10 19:46:29
Autor: Cavallino
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:l5a8o7l5m8aa66mo561ebnmeqk3du42hgf@4ax.com...
On Sun, 8 Apr 2012 10:32:24 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Pewnie mówisz o Motyliñskim?
Sk±d podejrzenia, ¿e to ta sama osoba?

Dziwna zbierzno¶æ: Ceed i ten sam provider.

No fakt, Netia to na tyle lokalna firemka, ¿e tylko jeden w³a¶ciciel Ceeda mo¿e im siê zdarzyæ w¶ród klientów .......
Dobrze, ¿e u mnie nie byli w stanie anteny za³o¿yæ, bo te¿ bym awansowa³ na Motyliñskiego. ;-)

Data: 2012-04-11 17:00:53
Autor: jerzu
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Tue, 10 Apr 2012 19:46:29 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

No fakt, Netia to na tyle lokalna firemka, ¿e tylko jeden w³a¶ciciel Ceeda mo¿e im siê zdarzyæ w¶ród klientów .......

Jaka Netia?

Data: 2012-04-10 21:20:07
Autor: Buba
W dniu 2012-04-08 10:32, Cavallino pisze:

Pewnie mówisz o Motylińskim?
Skąd podejrzenia, że to ta sama osoba?
Oprócz samochodu, ale to chyba trochę za mało....
Gada jednak zupełnie inaczej.

A weź pogugluj... :)

--
Buba

Data: 2012-04-10 23:03:33
Autor: Cavallino

Użytkownik "Buba" <bubba@bubba.ca> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm2156$mdj$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Nic ciekawego nie wypluwa, może mnie przerastają tego typu śledztwa, jakiś hint?

Data: 2012-04-10 23:05:13
Autor: Cavallino
[...]

A jednak pewnie masz rację, Włocławek to już przestaje wyglądać na przypadek.....

Data: 2012-04-11 21:24:12
Autor: Buba
W dniu 2012-04-10 23:05, Cavallino pisze:

A jednak pewnie masz rację, Włocławek to już przestaje wyglądać na
przypadek.....

Mnie się ta jego ksywa skojarzyła z jakim starym wątkiem i zestawiłem ją w zapytaniu ze starą ksywą. Wyszło, że to jedna nazwa podmiotu gospodarczego ze słynnego Włocławka...

Masz rację, styl nieco inny - ale projekcja z chowaniem nóg i rąk przed dzwonem już zaczyna pasować :)

--
Buba

Data: 2012-04-11 22:54:32
Autor: Cavallino

Użytkownik "Buba" <bubba@bubba.ca> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm4lor$lid$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No to pogratulować pamięci, mnie ta ksywa wydała się podobna absolutnie do niczego. ;-)

Data: 2012-04-04 11:33:38
Autor: Bydlê
On 2012-04-04 00:39:47 +0000, anacron <anacron@anacron.pl> said:

Okazuje siê, ¿e z tym skrzy¿owaniem jest co¶ jednak nie tak. Wszystko
opisane ju¿ tu

http://emil-tv.pl/skrzyzowanie-smierci/

Nie procesuj siê (zw³aszcza _o kolizjê_), skoro zeznajesz, ¿e skrzy¿owanie jest...

"Jest 1 kwietnia 2012 roku. O godzinie 21:40 doje¿d¿am do rzeczowego skrzy¿owania"

Gdyby by³o bez sensu, proces by³by do wygrania...
;>>>

--
Bydlê

Data: 2012-04-05 03:54:23
Autor: anacron
W dniu 2012-04-04 11:33, Bydlê pisze:
On 2012-04-04 00:39:47 +0000, anacron <anacron@anacron.pl> said:

[...]

Niebawem reporta¿ w trójce, pos³uchaj tylko tyle powiem.

Data: 2012-04-06 00:02:33
Autor: Bydlê

On 2012-04-04 00:39:47 +0000, anacron <anacron@anacron.pl> said:

[...]

I tam publicznie zeznaj±, ¿e skrzy¿owanie jest rzeczowe?
;>>>

--
Bydlê

Data: 2012-04-06 01:37:42
Autor: anacron
W dniu 2012-04-06 00:02, Bydlê pisze:
I tam publicznie zeznaj±, ¿e skrzy¿owanie jest rzeczowe?
;>>>

"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (równie¿) S³ownik wyrazów
bliskoznacznych siê k³ania panie polonisto.

Data: 2012-04-06 10:09:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
Hello anacron,

Odró¿niasz "rzeczony" od "rzeczowy"?

--
Best regards,

Data: 2012-04-06 10:17:12
Autor: Cavallino
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3984145781$20120406100942@squadack.com...
[...]

A Ty sprawdzi³e¶ znaczenie s³owa "rzeczowy"?
Bo czêsto znaczeñ jest kilka....

Data: 2012-04-06 10:53:52
Autor: Myjk
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
Fri, 06 Apr 2012 01:37:42 +0200, anacron
I tam publicznie zeznają, że skrzyżowanie jest rzeczowe?
"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (również)

Wszystko się zgadza, oprócz kontekstu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-04-10 14:31:11
Autor: jerzu
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Fri, 06 Apr 2012 01:37:42 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (równie¿) S³ownik wyrazów
bliskoznacznych siê k³ania panie polonisto.

I polonista siê zaci±³, nie pierwszy raz zreszt±.

Data: 2012-04-10 14:38:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
Hello jerzu,

"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (równie¿) S³ownik wyrazów
bliskoznacznych siê k³ania panie polonisto.
I polonista siê zaci±³, nie pierwszy raz zreszt±.

Nie mam pojêcia, jakiego s³ownika u¿y³ anacron ale ja w swoich nie
znajdujê znaczenia pasuj±cego do tego kontekstu i nadal siê upieram,
ze powinno byc "rzeczony" a nie "rzeczowy".

--
Best regards,

Data: 2012-04-10 14:50:28
Autor: jerzu
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci
On Tue, 10 Apr 2012 14:38:54 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Nie mam pojêcia, jakiego s³ownika u¿y³ anacron ale ja w swoich nie
znajdujê znaczenia pasuj±cego do tego kontekstu i nadal siê upieram,
ze powinno byc "rzeczony" a nie "rzeczowy".

Chocia¿by "Ma³y s³ownik jêzyka polskiego" PWN z 1968 roku (nie liczy
siê? bo z poprzedniego ustroju?). Ba, tam nie ma nawet przymiotnika
"rzeczony".

Data: 2012-04-10 15:15:36
Autor: Krzysiek Kielczewski
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
Dnia 10.04.2012 jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa³/a:

[...]

http://sjp.pwn.pl/ jest "nieco" aktualniejszy.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

PS: te¿ uwa¿am, ¿e powinno byæ "rzeczony"

Data: 2012-04-10 15:58:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

¯yjemy w XXI wieku...
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=rzeczony
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=rzeczowy

--
Best regards,

Data: 2012-04-02 10:08:08
Autor: Myjk
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
Mon, 02 Apr 2012 04:16:37 +0200, anacron
Mi chodzi o zwrócenie uwagi na to
skrzyżowanie z tzw. inteligentną sygnalizacją

Może to  po prostu jedno z tych skrzyżowaÅ„, gdzie Å›wiatÅ‚a robiÄ… za
spowalniacze prędkości? PS Nieźle przysadziłeś... jak tam nie ma gdzieś kamer, a Ty nie masz
świadków, to ciężko będzie udowodnić rację. Co gorsza dla Ciebie, byłeś
walÄ…cym, a nie walonym... --
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-04-02 10:38:28
Autor: huri_khan
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
Dnia Mon, 2 Apr 2012 10:08:08 +0200, Myjk napisa³(a):

PS Nie¼le przysadzi³e¶... jak tam nie ma gdzie¶ kamer, a Ty nie masz
¶wiadków, to ciê¿ko bêdzie udowodniæ racjê. Co gorsza dla Ciebie, by³e¶
wal±cym, a nie walonym...

Niech pozwoli siê wykazaæ prawnikowni z DAS :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-04-02 14:25:46
Autor: anacron
W dniu 2012-04-02 10:38, huri_khan pisze:
[...]

Naklejkê zobaczy³e¶ :) Tak bêd± mili szansê siê wykazaæ.

Data: 2012-04-02 14:26:43
Autor: anacron
W dniu 2012-04-02 10:08, Myjk pisze:
[...]

Może, tylko jeśli on stał na czerwonym, a ja miałem (i tego jestem
pewny) przez całe Trzemeszno 60km/h to nie miało kogo spowalniać...

Data: 2012-04-02 19:02:13
Autor: anacron
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieński ej z Al. Odzyskania Niepodległości
W dniu 2012-04-02 10:08, Myjk pisze:
Może to  po prostu jedno z tych skrzyżowaÅ„, gdzie Å›wiatÅ‚a robiÄ… za
spowalniacze prędkości?

http://dl.dropbox.com/u/19673278/komenda_trzemeszno_1.mp3

Robi się zabawnie? Mam więcej, celowo publikuje fragment.

Data: 2012-04-02 19:39:30
Autor: anacron
[...]

http://dl.dropbox.com/u/19673278/komenda_trzemeszno_2.mp3

Robi się zabawnie? Mam więcej, celowo publikuje fragmenty.

Data: 2012-04-02 11:59:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
Dnia 02.04.2012 anacron <anacron@anacron.pl> napisa³/a:
Ju¿ wiem, ¿e
jeste¶my na kolizyjnym i dociera do mnie ¿e starcie jest nieuniknione.
Jedyne co zd±¿y³em, to zdj±æ rêce z kierownicy i podkuliæ nogi.

Szkoda, ¿e nie hamowa³e¶ do koñca.

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2012-04-02 14:24:57
Autor: anacron
[...]

Jak mi siê za¶wieci³o zielone to nie hamowa³em wcale, zreszt± ledwo
zd±¿y³em zabraæ nogi i rêce do siebie.

Data: 2012-04-02 18:10:53
Autor: LEPEK
W dniu 2012-04-02 04:16, anacron pisze:

Jedyne co zdążyłem, to zdjąć ręce z kierownicy i podkulić nogi.

???

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-04-03 11:13:04
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-02 18:10, LEPEK pisze:
W dniu 2012-04-02 04:16, anacron pisze:

Jedyne co zdążyłem, to zdjąć ręce z kierownicy i podkulić nogi.

???

Pozdr,

To jest ułamek sekundy. Nie da się jednocześnie hamować, podkulić nogi i jeszcze zjeść loda.

Data: 2012-04-03 22:23:31
Autor: LEPEK
W dniu 2012-04-03 11:13, ojciec pisze:

To jest ułamek sekundy. Nie da się jednocześnie hamować, podkulić nogi i
jeszcze zjeść loda.

Ja bym jednak hamował i/lub kręcił kółkiem (jakbym jadł loda, to pewnie kółkiem bym nie nadążył). Miewałem różne podbramkowe sytuacje, ale jakoś nigdy nie zdarzyło mi się zbliżać kolan i łokci do głowy w takim przypadku, tylko walczyłem do końca, zwykle skutecznie ;)

Pozdr,

Data: 2012-04-03 09:29:37
Autor: neoniusz
W dniu 02.04.2012 04:16, anacron pisze:
skrzyżowania od strony Gniezna. Na semaforze czerwone, więc od chwili
skrzyżowania na tym samym semaforze jest już czerwone. Po chwili

Jechales pociagiem? A jesli jednak samochodem to czemu kierowales sie sygnalizacja dla pociagow? To moze byc przyczyna tego wypadku.

Data: 2012-04-06 12:46:57
Autor: anacron
Trzemeszno - skrzy¿owanie Gnie¼nieñskiej z Al. Odzyskania Niepodleg³o¶ci - kolejny incydent

Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości