Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości

Data: 2012-04-02 11:59:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
Dnia 02.04.2012 anacron <anacron@anacron.pl> napisał/a:
Już wiem, że
jesteśmy na kolizyjnym i dociera do mnie że starcie jest nieuniknione.
Jedyne co zdążyłem, to zdjąć ręce z kierownicy i podkulić nogi.

Szkoda, że nie hamowałeś do końca.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-02 14:24:57
Autor: anacron
[...]

Jak mi się zaświeciło zielone to nie hamowałem wcale, zresztą ledwo
zdążyłem zabrać nogi i ręce do siebie.

Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości